Tuskan historia (esiintymisensä peruneet bändit ym.)
Tuskan historia (esiintymisensä peruneet bändit ym.)
Muokkaan tämän ekan viestin nyt ihan uusiksi, kun topicin idea heittää häränpyllyä. Tarkoitus oli siis ensiksi muistella mitä bändejä Tuskassa on ollut minäkin vuonna, mutta se lieneekin tarpeetonta, koska listat löytyvät Tuskan sivuilta.
Mutta: tehdäänkin tästä pelkästään esiintymisensä peruuttaneiden bändien pohdiskelukeskustelu (jos niistä nyt on mitään puhuttavaa.) Itse törmäsin outoon juttuun, kun eräs kivenkovaan väittää nähneensä Tuska 2004 -paidan, jossa luki esiintyjissä Grave Digger. Onko tämä jokin hallusinaatio, vai keksiikö joku selityksen? Peruuntuminen juuri paitojen painoon mennessä, vai jonkun älypään itse painattama feikkipaita? Kukaan muu nähnyt tällaista? Itse ainakaan en muista kuulleeni tai nähneeni sanaakaan kyseisestä bändistä Tuskan yhteydessä minään vuonna.
Mutta: tehdäänkin tästä pelkästään esiintymisensä peruuttaneiden bändien pohdiskelukeskustelu (jos niistä nyt on mitään puhuttavaa.) Itse törmäsin outoon juttuun, kun eräs kivenkovaan väittää nähneensä Tuska 2004 -paidan, jossa luki esiintyjissä Grave Digger. Onko tämä jokin hallusinaatio, vai keksiikö joku selityksen? Peruuntuminen juuri paitojen painoon mennessä, vai jonkun älypään itse painattama feikkipaita? Kukaan muu nähnyt tällaista? Itse ainakaan en muista kuulleeni tai nähneeni sanaakaan kyseisestä bändistä Tuskan yhteydessä minään vuonna.
Last edited by Skelethos on Wed May 09, 2007 9:22 am, edited 3 times in total.
-
Öö tota... http://www.tuska-festival.fi/ -> Historia
-
- Grey Eminence
Enpä muista ikinä nähneeni minkäänlaista vahvistusta Grave Diggerin Tuska-keikalle, vaikken toki päätäni pantiksi lyö. Kaikki Tuskat on tullu käytyä.Skelethos wrote:Öhöh... huomasin juuri saman.![]()
No mutta koitetaan kehittää tästä jonkinlainen keskustelu silti. Etenkin jos kukaan osaa heittää mitään kommenttia tuohon Grave Digger -asiaan.
P.S. Listaustopicit on hanurista.
-
Enpä kyllä miekään, vaikka keväästä 2000 on tullut elettyä nämä nimijulkistukset mukana. Johan sitä olisi Tuska '04:een (hyvä vuosi muuten! muistaakseni..) tullut entistäkin suuremmalla innolla rynnättyä, jos GD olisi ollut edes 'aluksi messissä mutta perutaanpa touko-kesäkuussa' -tiimoilla esillä. Eli kaverisi varmuudella muistaa nähneensä harhojametalglory wrote:Enpä muista ikinä nähneeni minkäänlaista vahvistusta Grave Diggerin Tuska-keikalle, vaikken toki päätäni pantiksi lyö.Skelethos wrote:Öhöh... huomasin juuri saman.No mutta koitetaan kehittää tästä jonkinlainen keskustelu silti. Etenkin jos kukaan osaa heittää mitään kommenttia tuohon Grave Digger -asiaan.

-
- Imperiumi Crew
-
- Imperiumi Crew
-
Eipä tuskasta ole oikein muuta mullistavaa jäänyt tällä saralla mieleen, kuin sen jonkun pomppuhevibändin peruminen ja tilalle tuli Stone. Se oli aikamoinen hurmos siinä perjantaina alueelle sisään jonotellessa kun jengi huomasi aiheesta tiedotteen siinä ovensuussa. Ne harvat lökäpöksyt tosin ei tykänneet.
-
- Imperiumi Assistant
-
Oliko kyseessä One Minute Silence? Eka kerta kuin kiinnostuin kyseisestä festarista, mutta olin silloin intissä ja sitten vielä peruivat keikan, joten ei jäänyt kaiveleen.TheKraken wrote:Eipä tuskasta ole oikein muuta mullistavaa jäänyt tällä saralla mieleen, kuin sen jonkun pomppuhevibändin peruminen ja tilalle tuli Stone. Se oli aikamoinen hurmos siinä perjantaina alueelle sisään jonotellessa kun jengi huomasi aiheesta tiedotteen siinä ovensuussa. Ne harvat lökäpöksyt tosin ei tykänneet.
-
- Grey Eminence