Wilderun taas sellaista osastoa että ei juuri maistu. Parit biisit tsekkailin tuolta levyltä.
Kuuntelin nyt pitkästä aikaa kokonaan One Small Voicen ja on tullut turhaan vähän ylenkatsottua tätä levyä. Loistolevy on, paitsi Alone Again-balladi vähän turha.Jussi wrote: ↑Mon May 18, 2020 5:20 pmKun nyt tämä Queensrychen toinen merkittävä ysärinvaihteen perässähiihtäjä mainittu, niin oletan että Heir Apparent myös tuttu ja varsinkin eka levy? Tosin itse tykkään enemmän tokasta, One Small Voicesta.
Kuten taannoisessa arviossani kirjoitin, on Of Raven and Pigs yksi levyn kovimmista vedoista. Ja vaikka bändi ei paluunsa jälkeen ole oikeasti heikkoa biisiä väsännyt, niin silti suosikkini bändin diskografiasta on edelleen Flow (1997). Onneksi keräsin vanhat levyt joitakin vuosia sitten hyllyyn, koska nykyään niitä ei ihan joka puodista löydy. Ruotsin-keikallekin olin huhtikuussa menossa, mutta korona muutti suunnitelmat.Jussi wrote: ↑Sat May 23, 2020 7:43 amOn tuo Screamer ollut jonkun vuoden koneella, kai pelimäisen kannen viehätyksen vuoksi latasin, mutta ehkä pari kertaa soinut; oli liian käppäistä mulleHevin kuuntelua wrote: ↑Mon May 18, 2020 5:25 pmTässä yksi aika kova ja jos mahdollista niin kuulostaa vielä Lethal-ukkoakin enemmän Tateltaesim. One Small Voice toimii juuri tuolla sulavalla äänimaailmallaan ja onhan parhain Queensrychekin Empire.
Conceptionin em. State Of Deception -albumiin; oli sillä eepeetä enemmän selkeälinjaisia & -melodisia biisejä kahdeksan varsinaisen raidan joukossa, onneksi. No Rewind ja She Dragoon erityisesti, sinkkuina julkaistujen Waywardly Brokenin ja The Mansionin ohella. Avausbiisiksi Of Raven And Pigsissä on kitarat ihme jynkytystä ja By The Bluesista en saa edelleenkään kiinni, tuskin koskaan. Mutta tämä toimii, levyn paras![]()
Conception - No Rewind
Listalle ei ollut päätynyt In Mourning, joka omaan makuun tekee Opeth metallia (siis sitä Still Life - Deliverance eralta) paremmin kuin iso O itse. In Mourningin debyytti Shrouded Divine on edelleen tänne 10/10 ja mahtava pala proge deathia, eikä myöhempi tuotanto paljoa jälkeen jää.Herra Turpasauna wrote: ↑Tue May 26, 2020 7:22 pm
-Opeth (koko tuotanto löytyy, vanhempia levyjä tullut kuunneltua kyllä enemmän, mutta ei näissä uusissakaan mitään vikaa ole, vaativat erilaisen mielenlaadun kyllä.. Joskus itselle hankalaa kun bändi vaihtaa tyylisuuntaansa kokonaan.)
Vic Records on juuri julkaissut Heir Apparent - Foundations I ja II demokokoelmat CD:llä.Hevin kuuntelua wrote: ↑Sun May 24, 2020 11:02 amKuuntelin nyt pitkästä aikaa kokonaan One Small Voicen ja on tullut turhaan vähän ylenkatsottua tätä levyä. Loistolevy on, paitsi Alone Again-balladi vähän turha.Jussi wrote: ↑Mon May 18, 2020 5:20 pmKun nyt tämä Queensrychen toinen merkittävä ysärinvaihteen perässähiihtäjä mainittu, niin oletan että Heir Apparent myös tuttu ja varsinkin eka levy? Tosin itse tykkään enemmän tokasta, One Small Voicesta.
Taken from the forthcoming deluxe boxset version of 'State of Deception' from Conception, due early 2022.
New crowdfunding campaign: https://conception.bandzoogle.com/home