Ehdottomasti kovin Megadeth-rumpali. Rust In Peace, Countdown To Extinction, Youthanasia...ovassa-8 wrote:RIP NICK MENZA
Kauhea menetys. Oma suosikkini Megadeth-rumpaleista ollut aina.
http://metaladdicts.com/site/former-meg ... at-age-51/

Ehdottomasti kovin Megadeth-rumpali. Rust In Peace, Countdown To Extinction, Youthanasia...ovassa-8 wrote:RIP NICK MENZA
Kauhea menetys. Oma suosikkini Megadeth-rumpaleista ollut aina.
http://metaladdicts.com/site/former-meg ... at-age-51/
Kamala tapaus, mutta kieltämättä tyylikäs lähtö.empty testicles wrote:"He died last night on stage"
jätkä lähti saappaat jalassa.
Tuo uutinen on vuodelta 2004. Menza haki Megadethiin uudestaan vuonna 2015. Daven sanomisiin suhtautuisin aika kriittisesti. Olen kyllä miehen elämänkerran lukenut ja ikinä ei vika ole hänessä itsessäänP.K. wrote:Aijaa. Dave sanoi aikoinaan ettei Menza ollut ollenkaan valmis palaamaan bändiin. Omassa kirjassaan sanoi Menzaa lähinnä rahan ahneeksi joka penäsi koko ajan isompaa osuutta itselleen. Myös rojalteista vaikka tosiasiassa Menzan osuus biisien kirjoituksessa oli todella pieni.
Mahtava settilista! Tosiaan hyvä kun on mukana noinkin paljon uuden (ja todella kovan) levyn biisejä.ChosenTwo wrote:Muutaman päivän näköinen settilista on muuten näyttänyt tältä:
Hangar 18
The Threat Is Real
Tornado of Souls
Poisonous Shadows
She-Wolf
Wake Up Dead
In My Darkest Hour
Trust
A Tout Le Monde
Post American World
Dawn Patrol
Poison Was the Cure
Conquer or Die!
Fatal Illusion
Sweating Bullets
Dystopia
Symphony of Destruction
Rattlehead
Peace Sells
Holy Wars... The Punishment Due
Eli nyt mukana on jo 6 kappaletta Dystopialta!
Muuten olisin samaa mieltä, mutta kun olet väärässä. Yksi parhaista.Westend wrote:Miten hitossa ne tuota She-Wolfia roikottaa mukana. Hävettävän huono kappale kaikessa.
Ei pysty ymmärtämään. Cryptic Writingsin kaupasta haettuani virnuiltiin tälle biisille, että ihanko tosissaan tämä tehty.Riddy wrote:Muuten olisin samaa mieltä, mutta kun olet väärässä. Yksi parhaista.Westend wrote:Miten hitossa ne tuota She-Wolfia roikottaa mukana. Hävettävän huono kappale kaikessa.
el bandito wrote:Yritän parhaillaan kuunnella SFSGSW:in remaster/remix -levyä. Onpa paska. Ihan väärä tunnelma. Välttäkää kuin ruttoa. Hankkikaa alkuperäinen.
Olette kyllä oikeassa, alkuperäinen se olla pitää - tämänkin levyn tapauksessa.P.K. wrote:"Päin persettä" ja "pieleen" jutut on sellaisia mitkä usein tekee omalla kohdalla monesta levystä niin kovia kuin ne on. Ja So Farin kohdalla parhauden viimeistelee tuo apokalyptinen soundi!
Saman olen todennut. Lienee 2004 remasterversio?el bandito wrote:Yritän parhaillaan kuunnella SFSGSW:in remaster/remix -levyä. Onpa paska. Ihan väärä tunnelma. Välttäkää kuin ruttoa. Hankkikaa alkuperäinen.
Tämä pahimpana ja silti on vielä sen mahdollistavia ääliöitä, jotka jaksavat vuosi toisensa perään höröttää tälleMunamankeli wrote:tai "Minä olen niin vitun vitsikäs, soittakaa Paranoid!"