Mitä Offensor ja Frostheim: Yritättekö väittää mulle, että Bathory, Iron Maiden, Manilla Road, Manowar ja Aria EIVÄT ole maailman eeppisimmät bändit? Mun maailmankuva menee pirstaleiksi...
Offensor wrote:Voin heti kättelyssä ilmoittaa että vääntö on turhaa, Solsticen New Dark Agea parempaa ei eeppisen doomin saralta löydy kuitenkaan.
Heti meni pieleen: "Epicus Doomicus Metallicus" - ei voida ylittää, ei pysty, kukaan ei kykene! Mestariteos ja originaali on aina originaali.
Vaikka fakta on, että ilman noita mun väläyttelemiä eeppisiä heavy metal-nimiä ei olisi kyllä mitään Candlemassiakaan saatika sitten Solsticea (ok, Aria nyt on melkolailla hakenut vaikutteensa sieltä Britannian saarelta erään rautaisen neidon.. eikun siis Uriah Heepin ja Deep Purplen muodossa...eikä välttämättä vaikuttanut mihinkään länsimaiseen/kansainväliseen metalliskeneen, heh). Solstice on koveroinutkin Manowaria, think!
Frostheim wrote:Henk.koht. minkäänlaiset eeppisyydet eivät minulle juurikaan mitään merkitse. Liian mahtipontisesta musiikista en edes pidä. Omat suosikkini ovat enempi kaikenlaiset hardrockimmat, biker/roadhouse-henkisemmät jutut sekä pörinäsoundisemmat psykeilyt, improt ja jammailut, akustisia vetoja unohtamatta. Joskin tietty hyvää ja puhuttelevaa settiä löytyy toki näiden ulkopuoleltakin vaikka kuinka.
Tarkoittaako tämä, että Bathorykään ei kelpaa? En minäkään nyt mistään ns. orkesteroidusta Nightwish-osastosta puhunut (vaikka sanokaa mitä sanotte, Nightwish on ihan ok bändi... parempaa kuin nyky-Tarot tms. kura ainakin)
EDIT: Frostheim: Ennen kuin alat vääntämään asiasta

- pakko tietenkin mainita, että huomasin kyllä, että erittelit kappaleessasi eeppisen doom metallin ja nuo muut eeppiset bändit. Se on kyllä totta, onhan nuo kaksi erillistä juttua. Mutta ne liittyvät kyllä toisiinsa siitä huolimatta.
Mutta tämä meni tavallaan sikin sakin, koska te olitte mielipiteissänne eri mieltä ja minä taas hiukan eri mieltä. Ja kuka meistä loppupeleissä edes on täysin samaa mieltä mistään? Onko missään mitään mieltä?