Kiitoksia vaan ehdotuksista! Tässä onkin jo vähän kuunneltavaa. Aikaisemmin en ollut ainakaan Emerald Sunia ja Insaniaa kuullut, ja näin ensikuulemalta kumpikin toimii hyvin. Pathfinder ja Dragonland löytyivätkin jo jonkin aikaa sitten, ja aika pitkälti sellaista olen hakenutkin. Celesty toimii kanssa helvetin hyvin, ja on musiikillisesti melkein sitä, mitä olen hakenut, mutta siitä välittyy vähän sellainen strato- ja sonatamainen "arkinen" fiilis, eikä niinkään haltioita, kääpiöitä ja lohikäärmeitä
Ilmaisin tosiaan tuon orkesterijutun hieman epäselvästi, minulle kun on jäänyt pieni "trauma" bändeistä, jotka ovat ennen käyttäneet koskettimia, ja sitten on vaihdettu orkestereihin, ja homma on mennyt siihen, että orkestraatiot syrjäyttävät itse bändin. Tulee mieleen juuri uusi Dark Moor ja Nightwish, joissa rummut vetää suunnilleen pelkkää peruskomppia, ja kitarat pelkkiä sointuja, ja orkesteri jyrää. Elikkä orkestereita saa olla, mutta ne tukutukut ja tilulilut pitää myös löytyä

Tästä juuri erinomaisena esimerkkinä Fairyland.
Eniten kuitenkin olisi hakusessa juuri sellainen nopea poweri, esimerkkinä vaikka vanha Rhapsody, ja jossa koskettimia käytetään kuten vaikkapa Dark Moorin Gates of Oblivion levyllä, tai Nighwishin Oceanbornilla. Sanoituksina tietysti miekkaa ja magiaa!