Last.fm kertoo semmoista että Testament olisi jälleen saapumassa meitä viihdyttämään. Eihän tämä olisi kuin vasta neljäs festarivierailu sitten -05 Tuskan mutta viime vuoden Ankkarockin vedon nähneennä niin en valita yhtään. Into The Pit!
Overkill, Testament.. Noi varmistuis ylihuomenna niin tää rässeri paskoo timantteja ja ostaa sen kolmen päivän lipun heti, oli siellä muuten vaikka mitä tahansa paskaa.
Jigsore wrote:Overkill, Testament.. Noi varmistuis ylihuomenna niin tää rässeri paskoo timantteja ja ostaa sen kolmen päivän lipun heti, oli siellä muuten vaikka mitä tahansa paskaa.
Toivonmukaan oltaisiin tosiaan taas rässimmällä linjalla tänä vuonna. Tuohon viellä vaikkapa Megadeth ja Tankard (molemmilla jo varmistuneita festarikeikkoja tulevalle kesälle) niin meikäläinen on entistäkin todennäköisemmin paikalla.
Testament pitäis olla pe ja Overkill la elikkäs tämä mammanpoika lähtee sit koko viikonlopuks suureen kaupunkiin
Toivottavasti jotain vähän undergroundimpaa rässiäkin olisi ja Cavalera Conspiracy olisi noihin aikoihin euroopassa niin sekin passais...
TheFallenOne wrote:Jaahas, pelkkää kuraa tähän asti. Odottelen virallisia infoja ennen kuin vaivun epätoivoon.
Niin pitkälti kuin sua ja sun musiikkimakuas arvostankin, jos Overkill tulee, se riittää mulle. Ja Testamentistakaan en valita. muuten samaa mieltä, mutta kohta saadaan ekat varmistukset ja eiköhän sinne ainakin viime vuotta parempi kattaus saada.
TheFallenOne wrote:Jaahas, pelkkää kuraa tähän asti. Odottelen virallisia infoja ennen kuin vaivun epätoivoon.
Niin pitkälti kuin sua ja sun musiikkimakuas arvostankin, jos Overkill tulee, se riittää mulle. Ja Testamentistakaan en valita. muuten samaa mieltä, mutta kohta saadaan ekat varmistukset ja eiköhän sinne ainakin viime vuotta parempi kattaus saada.
Kah, Overkill menikin kokonaan ohi, jos Testament tulee vielä tuohon päälle niin lähden kyllä paikan päälle
No jaa. Townsend Project tuskin soittelee Ocean Machinen matskua ja se on miehen ainoa soolo jota jaksan kuunnella. Ei vielä herätä mitään tunteita. Mutta Tuskaan meno nyt on muutenkin roimasti vaakalaudalla, kun on Hammerit ja mahd. Danzig Saunassa.
En pysty tällä hetkellä keskittymään yhtään mihinkään. Hysteerinen nauru kaikuu talossa ja olen valmiina heittämään hätäripulit pönttöön. Tätä olen odottanut monta vuotta ja jumalauta vihdoin Devin päräyttää tänne.
Dead Man wrote:No jaa. Townsend Project tuskin soittelee Ocean Machinen matskua ja se on miehen ainoa soolo jota jaksan kuunnella. Ei vielä herätä mitään tunteita. Mutta Tuskaan meno nyt on muutenkin roimasti vaakalaudalla, kun on Hammerit ja mahd. Danzig Saunassa.
ja millä periaattella veikkaat että ei soita?..devinhän on nyt vasta soitellu 30min keikkoja..ja hän sanonut että materiaalia pitäisi tulla kaikilta levyiltä kun pääsee vetää kunnolla omia keikkoja..
Dead Man wrote:No jaa. Townsend Project tuskin soittelee Ocean Machinen matskua ja se on miehen ainoa soolo jota jaksan kuunnella. Ei vielä herätä mitään tunteita. Mutta Tuskaan meno nyt on muutenkin roimasti vaakalaudalla, kun on Hammerit ja mahd. Danzig Saunassa.
ja millä periaattella veikkaat että ei soita?..devinhän on nyt vasta soitellu 30min keikkoja..ja hän sanonut että materiaalia pitäisi tulla kaikilta levyiltä kun pääsee vetää kunnolla omia keikkoja..
Kunhan mutuilin, kun ei tuo OM käsittääkseni ollut edes alunperin osa näitä miehen nykyisiä sooloja, vaan ihan oma bändinsä (joka sitten jäi vaan yhden lätyn mittaiseksi) ja koska Deviniltä on tuota muuta sooloa pukannut sen jälkeen aika runsaasti. Ja kun se ei kolise sitten pätkääkään, niin ei tämä keikkakaan jaksa napata.
Propsit kuitenkin, jos aikoo soittaa myös OM:a. Vaikkakin Life on levyn huonoin biisi.
tokio_hotel_666 wrote:En pysty tällä hetkellä keskittymään yhtään mihinkään. Hysteerinen nauru kaikuu talossa ja olen valmiina heittämään hätäripulit pönttöön. Tätä olen odottanut monta vuotta ja jumalauta vihdoin Devin päräyttää tänne.
Tuollaiset oli munkin fiilikset aamulla kun tästä sain kuulla
tokio_hotel_666 wrote:En pysty tällä hetkellä keskittymään yhtään mihinkään. Hysteerinen nauru kaikuu talossa ja olen valmiina heittämään hätäripulit pönttöön. Tätä olen odottanut monta vuotta ja jumalauta vihdoin Devin päräyttää tänne.
Tuollaiset oli munkin fiilikset aamulla kun tästä sain kuulla