Kitara-arpajaiset
-
-
Kondomit suojaavat sukupuolitaudeilta ja toimivat myös ehkäisynä.Ice wrote:Kuusi kertaa ollut, arvonnasta olen kyllä kuullut, mutta koskaan ei ole tultu arpoja kauppaamaan. Kerran jo luulin että oli arpoja, mutta ne olikin kortsuja :D Vittu mikähän järki niitä tuolla on myydä.Kallu wrote:Viis kertaa oon Tuskassa ollu ja nyt kuulin ekan kerran tämmösestä arvonnasta :F
-
Ihan tosi? Kylläkai jokainen ottaa ne mukaan jo ennen festareita jos aikoo jotakuta kuksia, tai jos ei, niin tuskin siellä alueella kukaan kuksii, etteikö niitä ehdi hakea senkin jälkeen.Akiman wrote:Kondomit suojaavat sukupuolitaudeilta ja toimivat myös ehkäisynä.Ice wrote:Kuusi kertaa ollut, arvonnasta olen kyllä kuullut, mutta koskaan ei ole tultu arpoja kauppaamaan. Kerran jo luulin että oli arpoja, mutta ne olikin kortsujaKallu wrote:Viis kertaa oon Tuskassa ollu ja nyt kuulin ekan kerran tämmösestä arvonnasta :FVittu mikähän järki niitä tuolla on myydä.
Jospa joku haluaakin nimenomaan TUSKA™ spärdärin.Ice wrote:Ihan tosi? Kylläkai jokainen ottaa ne mukaan jo ennen festareita jos aikoo jotakuta kuksia, tai jos ei, niin tuskin siellä alueella kukaan kuksii, etteikö niitä ehdi hakea senkin jälkeen.Akiman wrote:Kondomit suojaavat sukupuolitaudeilta ja toimivat myös ehkäisynä.Ice wrote:Kuusi kertaa ollut, arvonnasta olen kyllä kuullut, mutta koskaan ei ole tultu arpoja kauppaamaan. Kerran jo luulin että oli arpoja, mutta ne olikin kortsujaKallu wrote:Viis kertaa oon Tuskassa ollu ja nyt kuulin ekan kerran tämmösestä arvonnasta :FVittu mikähän järki niitä tuolla on myydä.
edit: sori off-topic
-
- Site Admin