Moshpit tuskassa
Sama vika, mitat on 172 ja 54 (arvatkaas kumpi on kumpi) eikä sen suurempia ongelmia oo ilmenny. Tietysti tilanteen mukaan kannattaa harkita sita pittiin menemistä eikä sielläkään aina kannata juosta päin sitä kaikkein isointa kaveria, jolla on vielä nyrkkirauta.FinnF4 wrote:sama juttu oon n.3m ja 500kg. enkai lennä pois pitistä? olen vain 14vuotias. ei vittu
yritätkö kerätä säälipisteitä kertomalla surkeat mittasi? btw ei ollu mulla ainakaa ongelmia viimevuonna.
-
Ja btw Finni forever pistää omat mittansa ja mahdolliset (todennäköiset) surkeat irk-galleria poseerauksensa tiskiin välittömästi.FinnF4 wrote:sama juttu oon n.3m ja 500kg. enkai lennä pois pitistä? olen vain 14vuotias. ei vittu
yritätkö kerätä säälipisteitä kertomalla surkeat mittasi? btw ei ollu mulla ainakaa ongelmia viimevuonna.
-
No, sanotaanko, että tuossa on hieman sitä...asennetta.derrik wrote:Eihän rullatuoli ole mikään hidaste
EDIT: Jos tyyppi on oikeasti kävelevä henkilö, niin sitten on vain ihan ok temppu.
-
Kuka oikeasti kerkeää katsella pitissä letti silmillä säntäillessään kehen tai mihin siellä törmää?Kannibaali Korppu wrote:eikä sielläkään aina kannata juosta päin sitä kaikkein isointa kaveria, jolla on vielä nyrkkirauta.

Tai no ehkä ne kädet ylhäällä ja täysillä muita päin juoksevat "sankarit" ketkä eivät muuta yritäkään kuin taklata/töniä kaikki nurin sitäkin harrastavat.
-
Tiukempi meno!Rausku wrote:No, sanotaanko, että tuossa on hieman sitä...asennetta.derrik wrote:Eihän rullatuoli ole mikään hidaste
EDIT: Jos tyyppi on oikeasti kävelevä henkilö, niin sitten on vain ihan ok temppu.
-
Tuo on kyllä totta, harvemmin siellä sen tarkempia reittisuunnitelmia tehdäänLeprosy wrote:Kuka oikeasti kerkeää katsella pitissä letti silmillä säntäillessään kehen tai mihin siellä törmää?Kannibaali Korppu wrote:eikä sielläkään aina kannata juosta päin sitä kaikkein isointa kaveria, jolla on vielä nyrkkirauta.![]()

-
Jos on sammumispistessä tajuan ettei omaa kroppaa osaa hallita ja törmäilee kehen sattuu. Se on ainoa syy minkä voi nähdä, onhan sekin tahallista saattaa itsensä siihen kuntoon, mutta aika vitun pahasti pitää olla fyysisesti vamainen ettei omaa kroppaa sen vertaa hallitse, etteikö tietäsi kehen törmäillä.Leprosy wrote:Kuka oikeasti kerkeää katsella pitissä letti silmillä säntäillessään kehen tai mihin siellä törmää?Kannibaali Korppu wrote:eikä sielläkään aina kannata juosta päin sitä kaikkein isointa kaveria, jolla on vielä nyrkkirauta.![]()
-
Haha, saman tien kun näki kuka on viimeisen viestin kirjoittanut viestiketjuun missä on edes sivuttu aihetta moshaus/pitit tiesi että taas saa nauraa. Et petä kyllä Ice koskaan.Ice wrote:Jos on sammumispistessä tajuan ettei omaa kroppaa osaa hallita ja törmäilee kehen sattuu. Se on ainoa syy minkä voi nähdä, onhan sekin tahallista saattaa itsensä siihen kuntoon, mutta aika vitun pahasti pitää olla fyysisesti vamainen ettei omaa kroppaa sen vertaa hallitse, etteikö tietäsi kehen törmäillä.Leprosy wrote:Kuka oikeasti kerkeää katsella pitissä letti silmillä säntäillessään kehen tai mihin siellä törmää?Kannibaali Korppu wrote:eikä sielläkään aina kannata juosta päin sitä kaikkein isointa kaveria, jolla on vielä nyrkkirauta.![]()

-
-
Onhan sitä ihmiskunnan historiassa suurimpiakin kehitysaskeleita tapahtunutM!Xu wrote: Et sinä niitä pittejä saa mihinkään katoamaan, vaikka kuinka täällä valittaisit. Pitit on ollu osa tätä musaa jo vuosikymmenien ajan. Mielestäni sinä voisit olla se joka jää kotiin jos ei kunnon meininki keikoilla kiinnosta!
Yleensä nämä nettifoorumeiden kirjoitukset eivät herätä suuriakaan tunteita, mutta tällä kertaa pisti melkeinpä vituttamaan.
Hei kamoon?! Mihin helvettiin sinä pyrit näillä kirjoituksillasi?

-
-
-
- Grey Eminence
Ei se vituta, vaan se, että siellä piteissä ei sitten kuitenkaan osata olla asianmukaisella tavalla vaan revitään ja piestään sakkia puuhelmet kaulasuonien välissä kolisten.Furcifer wrote:Heviveljiä vituttaa koska hevibuumin mukana keikoille tulleet epätruet kauluspaidat pistää pitin pystyyn joka puolella missä on hitunenkaan säröä havaittavissa. Jopa Popedassa jos on tarvis.![]()
The truth is in the keikoilla (nähtävissä).
Itse selittäisin sana näin:Spunkmeyer wrote:Jumankavita, mikä piru on Nightwish-pitti? Onko pakko tulla torstaina katsomaan vai kertoisiko joku viisas jo nyt?
Nightwish-pitti: Pitti joka syntyy keikalla, johon se ei todellakaan kuulu. Osallistujien keski-ikä yleensä alle 20 vuotta, mikäli tapahtuma ikärajaton, todennäköisesti vähemmän. Yleensä jonkinlainen risteymä hc-pitin ja perinteisemmän moshpitin välimaastosta
Ja vielä esimerkki termin käyttämisestä lauseessa ymmärtämiseksi:
Voi helvetti mikä Nightwish-pitti oli <lisää joku vähänkin hevahtava bändin nimi>:n keikalla.