Sorry... menin vanhanaikaiseen...Raastin wrote:Eipä tainneet kaikki tajuta vitsiäKooL wrote:Alcatraz Concerts sivujen mukaan;Van Island wrote:Minkä sivujen mukaan, tarkemmin? Ei ainakaan Tuskan virallisilla ollut mainintaa asiasta. Metal-archivesin Forbidden-sivusto väitti näin: Forbidden have reunited in 2007/08 to play a few shows in Europe and Bay Area due to big interest of their fans.Aargh wrote:Nettisivujen mukaan Forbidden on näemmä tuorein bändijulkistus...
FRI 27 JUNE ** BANG YOUR HEAD - BALINGEN / GER
SAT 28 JUNE ** GRASPOP METAL MEETING - DESSEL / BE
SUN 29 JUNE ** UNDERWORLD CLUB - LONDON / UK
Eipä siis Tuskaa näy.
Yleinen paskan jauhaminen 2008
-
Nyt onkin ensimmäinen kerta vuosikausiin kun en pääse Tuskaan, ja aika oudolta se kieltämättä tuntuu. En ole sinne koskaan pelkästään bändien takia mennyt, vaan enemmänkin kaveriporukassa on menty pitämään hauskaa ja nauttimaan ainutlaatuisesta tunnelmasta. Tänä vuonna mukana on omia suosikkibändejä mukana ehkä vähemmän kuin koskaan ennen, mutta ei sekään olisi estänyt kolmen päivän lipun ostamista ellen lähtisi maan rajojen ulkopuolelle. Joten nauttikaa, itse olen ehkä mukana taas ensi vuonna! Voi tuskan parahdus.
-
No mikäli nyt kestät suoraa kritiikkiä, niin IMO ko. vetosi oli täysi kurapaska. Vokaaleitten soundit (Kaiut ym.) eivät säväyttäneet meikäläistä tipan vertaa. Muutenkin vokaaleitten ja musiikin sovittaminen ei tainnut osua aivan nappiin; voxit ja musa tuli välillä toisiaan jäljessä pahastikkin.
Tämä siis minun mielipiteeni.
"Semmosta".
Tämä siis minun mielipiteeni.
"Semmosta".
-
Yhden sanan arvostelu tulee ja se ei ole "paska"Yeudah wrote:Mainostaisin tässä nyt videota missä laulan dimmu borgirin serpentine offering mutta varoitan että suurin osa ei pidä siitä vaan päin vastoin kuten mun mistään muistakaan videoista mutta ilmaiskaa mielipiteenne hienommin kuin sanalla "paska"
http://www.youtube.com/watch?v=qEiigNAfJko
- Yeudah
-Klassikko
-
-
No tuntuu edelleen vokaleitten ja musiikin sovittaminen yhteen kusevan ja pahasti. Samoin edelleen vokaleitten saundi (Vai onko se sitten vain teikäläisen lauluääni) särkee meikäläisen korvaan niin v*tun paljon.
Lopun "Last Day In Heaven"-huudot melekosen... karseita.
Ja tämä sitten vain edelleen minun mielipiteeni. Kukin ajattelee mitä lystää.
Lopun "Last Day In Heaven"-huudot melekosen... karseita.
Ja tämä sitten vain edelleen minun mielipiteeni. Kukin ajattelee mitä lystää.
-
-
- Grey Eminence
Hyvin tiivistetty. Esiintyväle artistille plussaa rohkeudesta/typeryydestä esiintyä omalla naamallaan. Äiti ei kyllä arvosta kun tuoleja noin vihamielisesti viskellään.metalglory wrote:Täähän on vielä paskempaa ja itsekritiikittömämpää ku meikän ekat teini-iän örinät bändien instrumentaalibiisien päälle ite keksityillä sanoituksilla (kaksi kasettimankkaa vastakkain = studio). Huh huh.
Lauantaipussin ja pillimehun arvoinen suoritus!
-
Katohan sieltä vielä se lordiveto.peikko wrote: ...sen verran voisin sanoa että ei tuo nyt ihan toivoton esitys ollut...
No suosittelen ainakin kuuntelemaan musiikkia että selviää mihin suuntaan kannattaa pyrkiä ja sitten harjoittelee tarpeeksi ennen kuin tulee uudelleen ulos kaapista.peikko wrote: Ei kannata hanskoja tiskiin lyödä nimimerkin takaa tulleiden kritiikkien takia.
-
Nyt Yeudah perkele.
Itsekritiikkiä peliin. Jos haluat olla bändissä, PERUSTA BÄNDI. Jos haluat laulaa karaokea omaksi iloksesi- LAULA KARAOKEA, ei sitä tarvitse kuvata ja laittaa jakoon vain siksi että se on mahdollista.
Tuossa vitun naurettavassa kotivideokamerakähisemisessä ei ole minkään helvetin tason järkeä millään kriteereillä. Jos pystyt parempaan, julkaise sitä- älä tuollaista "mutkusenyolitollastajaoikeestihei"- bullshittiä. Se ei palvele ketään.
Ja ei, se että joku koulukaveri pitää sitä "rankkana" ei auta. Minun kaksivuotias poikani pitää piereskelyä äärimmäisen hauskana, mutta en silti laita sitä videolle ja julkaise koko kansan huviksi.
Aika ei aja ohitsesi jos vielä mietit aina kahdesti, kannattaako juuri se ja tämä jämänokialaisklippi iskeä sinne nettiin. Treenaa lisää, perusta bändi ja pidä hauskaa- nyt vain aiheutat enemmän hauskaa muille... omalla kustannuksellasi.
Sori, en pystynyt enää hillitsemään itseäni vaikka lupasin päässäni tehdä niin.
Itsekritiikkiä peliin. Jos haluat olla bändissä, PERUSTA BÄNDI. Jos haluat laulaa karaokea omaksi iloksesi- LAULA KARAOKEA, ei sitä tarvitse kuvata ja laittaa jakoon vain siksi että se on mahdollista.
Tuossa vitun naurettavassa kotivideokamerakähisemisessä ei ole minkään helvetin tason järkeä millään kriteereillä. Jos pystyt parempaan, julkaise sitä- älä tuollaista "mutkusenyolitollastajaoikeestihei"- bullshittiä. Se ei palvele ketään.
Ja ei, se että joku koulukaveri pitää sitä "rankkana" ei auta. Minun kaksivuotias poikani pitää piereskelyä äärimmäisen hauskana, mutta en silti laita sitä videolle ja julkaise koko kansan huviksi.
Aika ei aja ohitsesi jos vielä mietit aina kahdesti, kannattaako juuri se ja tämä jämänokialaisklippi iskeä sinne nettiin. Treenaa lisää, perusta bändi ja pidä hauskaa- nyt vain aiheutat enemmän hauskaa muille... omalla kustannuksellasi.
Sori, en pystynyt enää hillitsemään itseäni vaikka lupasin päässäni tehdä niin.