Muistathan huudahtaa aina vähän väliä "Jeah!" tai jotain muuta, todistaaksesi aukottoman jäsenyytesi metallikansaan?HiddenFear wrote:Renksuhousut ja liekkipaita perjantaille. Renksuhousut ja Suomi-leijonapaita lauantaille. Renksuhousut ja tribaalipaita sunnuntaille.
![]()
![]()
Metallia! JES!
![]()
![]()
![]()
![]()
Mitä päälle Tuskaan 2008?
-
-
-
Kai tämä jokavuotinen kaakatus on alunperin lähtenyt liikkeelle ihan vakavissaan..? Joku asiaa enemmän seurannut voi valaista.CrazyCatt wrote:Niin ja tuota sitten sitä voisi vaikka lukea tämänkin topicin läpi ja todeta siitä tämänkin keskustelun vakavuusasteen, joka on vähintäänkin kyseenalainen...Corpse wrote:Siis ihan vittu tosissanne jauhatte, että mitä laitatte päällenne jonnekkin festareille!?!
Ei herranperkele mitä paskaa...huh huh.
-
En tiedä.
Mulla on nahkalätsä.
Eikö sitä ihan ensimmäistä "mitä vedät päällesi" -topicia voinut laittaa vain iänikuiseen lukitukseen ja samalla ilmoitukseksi. Silloin kaikki voisivat joka vuosi tarkistaa, mitä kukakin on joskus Tuskaan laittanut päälle ja ei tarvitsisi, vittu, aloittaa joka juhlan jälkeen samaa saatanan jauhantaa.
Mulla on nahkalätsä.
Eikö sitä ihan ensimmäistä "mitä vedät päällesi" -topicia voinut laittaa vain iänikuiseen lukitukseen ja samalla ilmoitukseksi. Silloin kaikki voisivat joka vuosi tarkistaa, mitä kukakin on joskus Tuskaan laittanut päälle ja ei tarvitsisi, vittu, aloittaa joka juhlan jälkeen samaa saatanan jauhantaa.
Blah wrote:Ja tottakai vitun ASENNElätsä ja ASENNEpaita, joissa lukee jotain tosi metalia, kuten "panomies" tai "määki oon pohojammaalta"HiddenFear wrote:Renksuhousut ja liekkipaita perjantaille. Renksuhousut ja Suomi-leijonapaita lauantaille. Renksuhousut ja tribaalipaita sunnuntaille.
onkohaan niitä paitoja vielä myynnis jossain missä oli teksti
''siunaa ittes pohjalaanen tuloo'' jos ei oo niin pitäs kai sit teettää

-
-
Sinähän voisit sitten laittaa päälle "Hevi on vakava asia / Ylenkatson kaikkea hömpötystä"-splitin?Black Metal Maniac wrote:Kaikki noi "hassut paidat" on kyllä tosi hassuja. Kai jollain oli suunnitelmissa laittaa joku Niskalaakin hassunhauska "äijälausahdus" tai muuta loistavaa. "Saunan takana on tilaa", tai "Jeesus tulee / Jeesus menee"-split.
-
Ja minä pukeudun Kristukseksi!! Nähdään kaljateltan takana!!-Untamo- wrote:cornerarea wrote:Renksuhousut ja fledaan sähkönsinisiä tekolettejä.
Paidasta en vielä osaa sanoa, olisiko ehdotuksia? T-paita on jotenkin vain NIIN tavallinen..
ajattelin myös laitta pentagrammin-korun kaulaan
Ite pukeudun Saatanaks![]()

-
Mut sehän on sit alueen ulkopuolellaRaddox wrote:Ja minä pukeudun Kristukseksi!! Nähdään kaljateltan takana!!-Untamo- wrote:cornerarea wrote:Renksuhousut ja fledaan sähkönsinisiä tekolettejä.
Paidasta en vielä osaa sanoa, olisiko ehdotuksia? T-paita on jotenkin vain NIIN tavallinen..

-
MINÄ PUKEUDUN XENUKSIIce wrote:Mut sehän on sit alueen ulkopuolellaRaddox wrote:Ja minä pukeudun Kristukseksi!! Nähdään kaljateltan takana!!-Untamo- wrote:cornerarea wrote:Renksuhousut ja fledaan sähkönsinisiä tekolettejä.
Varo vain ette joudu Tom Cruisen ja John Travoltan salamahyökkäyksen kohteeksi.Raastin wrote:MINÄ PUKEUDUN XENUKSIIce wrote:Mut sehän on sit alueen ulkopuolellaRaddox wrote:Ja minä pukeudun Kristukseksi!! Nähdään kaljateltan takana!!-Untamo- wrote:cornerarea wrote:Renksuhousut ja fledaan sähkönsinisiä tekolettejä.

-
Minä olen itse Cthulhu!Raastin wrote:MINÄ PUKEUDUN XENUKSIIce wrote:Mut sehän on sit alueen ulkopuolellaRaddox wrote:Ja minä pukeudun Kristukseksi!! Nähdään kaljateltan takana!!-Untamo- wrote:cornerarea wrote:Renksuhousut ja fledaan sähkönsinisiä tekolettejä.
-