Stratovarius ja johdannaiset

Raskaamman musiikin keskustelut
Post Reply
Tenebricia

Post by Tenebricia »

Olin pakotettu kuuntelemaan samplet. Olenko ainoa, jolla tulee The Letterin instrumentaalikohdista elävästi mieleen legendaarisen tv-ohjelman, Muumilaakson tarinoiden äänimaailma?
ouzei666

Post by ouzei666 »

Tenebricia wrote:Olin pakotettu kuuntelemaan samplet. Olenko ainoa, jolla tulee The Letterin instrumentaalikohdista elävästi mieleen legendaarisen tv-ohjelman, Muumilaakson tarinoiden äänimaailma?
Kehtaatkin. Muumit oli oikeesti hyvää viihdykettä!
Nipsu kicks ass!
ts
Imperiumi Assistant

Post by ts »

Flying V wrote:
Sehnsucht wrote:Toivon totisesti että tuo Straton paluu josta on huhuiltu ei toteudu.
Ovatkos ne muka virallisesti sitten telakalla?
Joo kylä minäkin olen käsittänyt että uusi levy on tulossa. Ja taisivat hehkuttaneen sitä tyyliin paluuta vanhaan. Kyllä minä ainakin rehellisesti myönnän odottavani uutta Stratovariusta. Toivon vain että se olisi hyvä.

Tosin ehkäpä tästä hässäkästä on jotain hyötyäkin, Tolkki saa "huonot" biisinsä tökättyä tänne, niin ehkäpä ne paremmat ovat Straton levyllä.
Tenebricia

Post by Tenebricia »

ouzei666 wrote:
Tenebricia wrote:Olin pakotettu kuuntelemaan samplet. Olenko ainoa, jolla tulee The Letterin instrumentaalikohdista elävästi mieleen legendaarisen tv-ohjelman, Muumilaakson tarinoiden äänimaailma?
Kehtaatkin. Muumit oli oikeesti hyvää viihdykettä!
Nipsu kicks ass!
Kohta Tove Jansson nousee haudastaan haastamaan allekirjoittaneen oikeuteen Timo Tolkkiin vertaamisesta.
Gurney Halleck

Post by Gurney Halleck »

Itselleni tuli lähinnä mieleen ne Tolkin vääntämät hemmetin huonot pimputusmusat siihen larppaajista kertovaan sarjaan joskus aikoja sitten. Siamin tytöt tjsp.
warhorse

Post by warhorse »

Gurney Halleck wrote:
Itselleni tuli lähinnä mieleen ne Tolkin vääntämät hemmetin huonot pimputusmusat siihen larppaajista kertovaan sarjaan joskus aikoja sitten. Siamin tytöt tjsp.
Tuli heti tämä mieleen.
Deathklaat

Post by Deathklaat »

painkiller79 wrote:olemattomalle naureskelemista
Ei tässä suinkaan millekkään olemattomalle naureskella. Ellei sitten puhuta siitä onko JJ todellinen henkilö vai ei.
Zacharias

Post by Zacharias »

Deathklaat wrote:
painkiller79 wrote:olemattomalle naureskelemista
Ei tässä suinkaan millekkään olemattomalle naureskella. Ellei sitten puhuta siitä onko JJ todellinen henkilö vai ei.
Itse epäilen JJ:n olevan Mustanaamion kaltainen myyttinen hahmo. Hänkin on kova koville ja kuten Mustanaamiolla, myös Jarilla on tuhat silmää ja tuhat korvaa. Toiset uskovat hänen olevan olemassa ja toiset eivät, mutta silti pelkkä JJ:n nimikin saa rosvojen veret hyytymään.
mape
Site Admin

Post by mape »

Straton paluu-uutisia voidaan odotella 6-10 viikon kuluessa.
Kavonen

Post by Kavonen »

painkiller79 wrote:Jos tämä koko juttu on jonkun mielestä oikeasti hauska, niin en halua kuulla mitä muuta "hauskaa" olisi tiedossa...
Tämä viestihän voisi olla suoraan Jokisen näppäimistöltä. :D Jokainen saa toki olla mitä mieltä tahansa, mutta meikäläisen kirjoissa yksin tämä ketju on liki parasta messulautahuumoria, koskaan, missään. Ilman ironian häivääkään. Maanantaihuumoriketjut ja vastaavat ovat tämän rinnalla väkisin väänettyä roskaa.
Nightmare82

Post by Nightmare82 »

Kavonen wrote:
painkiller79 wrote:Jos tämä koko juttu on jonkun mielestä oikeasti hauska, niin en halua kuulla mitä muuta "hauskaa" olisi tiedossa...
Tämä viestihän voisi olla suoraan Jokisen näppäimistöltä. :D Jokainen saa toki olla mitä mieltä tahansa, mutta meikäläisen kirjoissa yksin tämä ketju on liki parasta messulautahuumoria, koskaan, missään. Ilman ironian häivääkään. Maanantaihuumoriketjut ja vastaavat ovat tämän rinnalla väkisin väänettyä roskaa.
Tossi on. Meinaa tulla hymynkareet suupieliin pelkästään tämän ketjun ajattelemisestakin... :D
Gutlord

Post by Gutlord »

painkillerin jumalia ei vaan saa arvostella tahi pilkata! :amotor:
Jukkis

Post by Jukkis »

Huh hah hei. Ei mitään sanottavaa. Kunhan nyt ajattelin vaan ketjua pidentää ennestään...milloin mennään Nightwish -ketjusta ohi..?
Pakana

Post by Pakana »

Jokuhan voisi jo kirjoittaa Saanasta arvostelun. Tässä mallia: http://elisa.net/uutiset/viihde/?id=29165
Nightmare82

Post by Nightmare82 »

Pakana wrote:Jokuhan voisi jo kirjoittaa Saanasta arvostelun. Tässä mallia: http://elisa.net/uutiset/viihde/?id=29165
Ei Saa(ta)na

EDIT: Josta tulikin mieleeni, että "Warrior of Light" kuulostaa tuon edellämainitun sanaleikin yhteydessä kyllä aika asialliselta kytkökseltä. Tolkki tekikin oikeasti Saatanallista rock-oopperaa, ja keksi vielä pirullisemman tavan markkinoida??? Hail!
teuvo

Post by teuvo »

Ei mollata Muumeja! Haastan oikeuteen moiset mollaajat.
KJK

Post by KJK »

Facebookista löytyi mielenkiintoinen yhteisö nimikkeellä:
JARI JOKINEN HELSINGIN KAUPUNGINVALTUUSTOON
:D

Ja okei, noita Jari Jokinen nimisiä kavereita on paljon... Mutta tässä yhteisössä osui description melkolailla hienosti kohdilleen:
Kansalaisoikeustaistelija Jari Jokinen on ehdolla Helsingin kaupunginvaltuustoon syksyn 2008 vaaleissa.
ja slogani on:
PROTECTING RIGHTS, NOT WRONGS!
Kyllä toi ihan meidän JJ:ltä kuulostaa! ;)

...ei millään pahalla tuolle kyseiselle valtuustoon pyrkivälle oikealle henkilölle.
Havoc

Post by Havoc »

painkiller79 wrote:Mun pointti on se, että vanhana Timo Tolkin fanina on tosi ikävä seurata tämmöistä sirkusta artistin ja tulevan levyn ympärillä, ei todellakaan naurata yhtään eikä tässä ole mitään hauskaa.
Varsinkin kun artisti itse/artistiin liitettävät viralliset tahot ovat suurelta osin itse koko sirkuksen alullepanijoina?
shinara666

Post by shinara666 »

painkiller79 wrote:Mun pointti on se, että vanhana Timo Tolkin fanina on tosi ikävä seurata tämmöistä sirkusta artistin ja tulevan levyn ympärillä, ei todellakaan naurata yhtään eikä tässä ole mitään hauskaa.
---> Ignorance is a bliss.
Ice

Post by Ice »

Havoc wrote:
Varsinkin kun artisti itse/artistiin liitettävät viralliset tahot ovat suurelta osin itse koko sirkuksen alullepanijoina?
Tuota minäkin ihmettelin, itsehän herrat on tämän täysin aiheuttaneet. Mutta jo monta sivua mennyt, joko saa huutaa Missä on JeiJei? :D
Janne F

Post by Janne F »

Ehkä kovimmat JJ:t:

Jari Jokinen, Jaska Jokunen, Jens Johansson, Jenna Jameson, Juho Juntunen, Jyrki "General Njassa" Jantunen, Jyrki "JJ Lehto" Järvilehto, Janne Joutsenniemi, Juha Jokinen, Jukka Jylli, Jaakko Jahnukainen, Jussi Jaakonaho, Jesse James...
MRiekki

Post by MRiekki »

Janne F wrote:Ehkä kovimmat JJ:t:

Jari Jokinen, Jaska Jokunen, Jens Johansson, Jenna Jameson, Juho Juntunen, Jyrki "General Njassa" Jantunen, Jyrki "JJ Lehto" Järvilehto, Janne Joutsenniemi, Juha Jokinen, Jukka Jylli, Jaakko Jahnukainen, Jussi Jaakonaho, Jesse James...
Ehkä kovimmat KK:t:

KK Downing
Kallen Kiipeilypuu
Nalle Österman

Post by Nalle Österman »

Ehkä kovimmat TT:t

Timo Tolkki, Tero Tolkki, Timo Turunen, T.T.Oksala, Timo Tervo, T.T.Boy, Tarja Turunen, Timo T.A. Mikkonen, Teppo Turkki...
Last edited by Nalle Österman on Thu Feb 28, 2008 12:17 pm, edited 1 time in total.
Furcifer

Post by Furcifer »

MRiekki wrote: Ehkä kovimmat KK:t:

KK Downing
Kallen Kiipeilypuu
Kaos Kommando? :D
Janne F

Post by Janne F »

Nalle Österman wrote:Ehkä kovimmat TT:t

Timo Tolkki, T.T.Oksala, Timo Tervo, T.T.Boy, Tarja Turunen, Timo T.A. Mikkonen, Teppo Turkki...
Timo-Timo, Twist Twist, Timo Taikuri, Tiina Tiikeri...
Post Reply