Caligula wrote:Ajatelkaa ny, kymmenvuotis synttäri juhlat ja tollasia nimiä ku Sturm Und Drang... Mää luulin että tää ei oo mikää hitti bändien ihQutus festari vaa ihan vakavastiotettava Raskaan Rockin METALLI FESTARI, mutta taisimpa olla väärässä...
Ei nyt oikein lyönyt artistit ällikällä. Suurin osa bändeistä on sitä ihan kiva osastoo, mutta hyvä festarifiilishän on se pääasia. Kolmen päivän ränni taas päälle. Katkasee arjen mukavasti...
[quote="luonnonoikku"][quote="Caligula"]Ajatelkaa ny, kymmenvuotis synttäri juhlat ja tollasia nimiä ku Sturm Und Drang... Mää luulin että tää ei oo mikää hitti bändien ihQutus festari vaa ihan [b]vakavastiotettava Raskaan Rockin METALLI FESTARI[/b], mutta taisimpa olla väärässä... [/quote]
Tulihan se sieltä. Taas. [/quote]
No anteeksi nyt vain että valitin tosta, mut siis ihmetyttää vaan tuollaiset nimet, jotka vain on yhden kesän hittejä...
No tietysti sinne ollaan tulossa hyvällä festari mielellä!
No ei tuo mitenkään innosta mutta ei se kyllä festaria pilaamaankaan pääse, se vaan harmittaa että tuolla paikallahan oisi voinut soittaa joku hyväkin bändi
Hahah, minä kun luulin, että APril tule olemaan ainasesti paskinta mitä tuolla on nähty, mutta joku teinirock-bändi?? Nyt ei tajua enää ollenkaan ei. Siinä missä Mirror of Madness on vielä hauska tavallaan pikkupätkinä, tuosta ei saa hauskaa tekemälläkään. Mutta muutenhan kattaus onkin paras vuosiin, joten en valita enempää, se ku vain ihmettelen.
Kivenkantaja wrote:No ei tuo mitenkään innosta mutta ei se kyllä festaria pilaamaankaan pääse, se vaan harmittaa että tuolla paikallahan oisi voinut soittaa joku hyväkin bändi
Immortal (NOR)
DragonForce (UK)
Hatesphere (DEN)
Katatonia (SWE)
Imperia (NL/FIN)
Maj Karma
Scent Of Flesh
Isis (USA)
W.A.S.P. (USA)
Misery Index (USA)
Thunderstone
Brother Firetribe
Legion Of The Damned (NL)
45 Degree Woman
Insomnium
Profane Omen
Nicole
Blind Guardian (SWE)
D’espairsRay (JPN)
Mercenary (DEN)
Vader (POL)
Naildown
Sturm Und Drang
Ice wrote:Mutta muutenhan kattaus onkin paras vuosiin
Samaa mieltä, läheskään kaikkia ei taida nämä esiintyjät oikein miellyttää ainakaan sen perusteella mitä tällä laudalla on tullut luettua.
Se on jo jokavuotinen fakta, että oli bändit mitä tahansa, niin aina löytyy mielipiteitä laidasta laitaan. Eli joka vuosi on siis sekä paras että paskin Tuska, jonkun mielestä.
Itse sanoisin, että tänä vuonna menu on aika hyvin uudistettu etenkin suomalaisten bändien osalta. Aika vähän on niitä monesti Tuskassa soittaneita. Tämä tietysti karsii joitakin omia suosikkeja, mutta hyvä silti nähdä ihan uusia juttuja.
Last edited by Skelethos on Mon Apr 16, 2007 5:43 pm, edited 1 time in total.
Ice wrote:Mutta muutenhan kattaus onkin paras vuosiin
Samaa mieltä, läheskään kaikkia ei taida nämä esiintyjät oikein miellyttää ainakaan sen perusteella mitä tällä laudalla on tullut luettua.
Se on jo jokavuotinen fakta, että oli bändit mitä tahansa, niin aina löytyy mielipiteitä laidasta laitaan. Eli joka vuosi on siis sekä paras että paskin Tuska, jonkun mielestä.
Muut kyllä menee mulle läpi, vaikken itse pitäisikään, mutta olisi hauska saada edes yksi kommnetti, miksi tuo teinibändi on tuolla, ja onko ketään jota oikeasti tuollainen levy-yhtiön kokoama bändi Tuskassa kiinnostaa?
Ice wrote:
Muut kyllä menee mulle läpi, vaikken itse pitäisikään, mutta olisi hauska saada edes yksi kommnetti, miksi tuo teinibändi on tuolla, ja onko ketään jota oikeasti tuollainen levy-yhtiön kokoama bändi Tuskassa kiinnostaa?
No joo, aika samaa mieltä. Onhan tuo outo kiinnitys. Mutta en nyt silti pelihousuja yhden bändin takia revi. Vähän jopa tekisi mieli tsekata bändiä, että tietäisi mistä tässä kohussa oikein on kyse. Elän tynnyrissä, myönnän, mutta ihmettelen, että mistä tämä poppoo nyt yht'äkkiä "kesän hittibändiksi" (kuten joku sanoi) sinkosi. Kai tässä nyt jonkin tahon toimesta luodaan hypeä tarkoituksella, että kaikki vakuuttuisivat kyseessä olevan jotakin aivan ihmeellistä, ja Tuska on jotenkin saatu mukaan juoneen. No, sittenhän sen näkee, miten homma hoituu. Ei lytätä vielä.
Skelethos wrote:Kai tässä nyt jonkin tahon toimesta luodaan hypeä tarkoituksella, että kaikki vakuuttuisivat kyseessä olevan jotakin aivan ihmeellistä, ja Tuska on jotenkin saatu mukaan juoneen.
Niin no, oli kyse "juonesta" eli ei, tuskin yhtye ihan aiheetta on päätynyt Tuskan lisäksi mm. Sweden Rockiin tai Glenn Hughesin lämppäriksi.
Skelethos wrote:Elän tynnyrissä, myönnän, mutta ihmettelen, että mistä tämä poppoo nyt yht'äkkiä "kesän hittibändiksi" (kuten joku sanoi) sinkosi.
Kai kaikki "musiikki" mikä on MTV:llä voimasoitossa on automaattisesti hittikamaa. Minua ei tuo Sturm Und Drang voisi vähenpää kiinnostaa, mutta ihan hyvä vaan, että on paskojakin bändejä mukana. Kunhan eivät soita päälavalla.