B L A S T-B E A T......

Muusikoiden keskustelu- ja ilmoitusalue
Post Reply
Zyklon

Post by Zyklon »

Hakkinti: Joo kyllä sen sillon joskus Nivalassikin huomasi ettei rumpujen (ja muunkaan) miksaus ollut aivan sopiva nopealle musalle, kun eihän sieltä oikein snareakaan kunnolla erottanut.. :)

Olkaapa hiljaa Rotiskosta ja Kaitsusta.. perkele! :twisted:
asa
Posts: 310
Joined: Sun Aug 25, 2002 8:37 pm
Location: Lahti Metal HELL
Contact:

Post by asa »

hakkinti wrote: Mut Asa, mites tuolla Kasisalilla pääsi muka noin lähelle? Siis menitkö kaveris mukana siihen aivan rumpujen taakse vai mitä, koska silloin kuin minä tuolla soitin reilu vuosi sitten, niin eipä yleisö päässyt lavan sivuun ollenkaan.
Katsos kun olen paikallinen hevilegenda ja huippurumpali, niin pääseehän sitä. :D
No okei... ehkä se helpotti että kaveribändi oli soittamssa myös, olin niitten "kitarateknikkona" (ilmaiseksi sisään :)) ja tunsin myös keikan järjestäjät. Eipä kasisalilla koskaan juuri katsota kuka siellä lavan reunalla maleksii.
hakkinti

Post by hakkinti »

"Eipä kasisalilla koskaan juuri katsota kuka siellä lavan reunalla maleksii."

Lol. No meidänkin keikan aikana siihen tuli yksi tyyppi kuvaamaan (ja lopulta siinä taisi olla pari kaveriakin). Oli tullut järkkärin ohi sillä perusteella, että kädessä oli videokamera ;). No hyvähän se vaan oli.
Zyklon

Post by Zyklon »

Onko sulla muuten itellä sitä nauhaa jonka se kuvas? Mä haluan nähdä sen :P
hakkinti

Post by hakkinti »

[quote="Zyklon"]Onko sulla muuten itellä sitä nauhaa jonka se kuvas? Mä haluan nähdä sen :P[/quote]

Put it shortly: Et halua :). On se mulla ja ottaen huomioon koska se nauhotettiin (maaliskuun alku 2002), kuinka kauan olin ollut bändissä ja kuinka kauan olin opetellut biisejä (noin kolme viikkoa, molempiin kohtiin) ja kuinka kauan olin soitellut nopeampaa matskua enemmän (6-8 kuukautta), niin voin sanoa, et halua nähdä. On nimittäin aika paskaa soitantaa. Sillon tuntu, että meni ihan hyvin, mutta eipä sitä enää kehtaa katsella. Ei sillä, että soitto nykyäänkään kulkisi, mutta... Sun pitää tulla joskus käymään Jyväskylässä Zyklon, niin ehkä voisi säätää jotain. Funeriksen keikkoja on kolme videolla ja sitten on tuo Rotisko :).
Zyklon

Post by Zyklon »

Hakkinti: No siksihän mä sen haluaisinkin nähdä :lol:
Se vois kohottaa itsetuntoakin melko hyvin, kun näkisi ettei se sullakaan ole aina kulkenut :D
Mutta toisaalta.. enpä sano mitään noista Funeriksen biiseistä. Ainoa noista nopeammista Funeriksen biiseistä jota olen uskaltanut kokeilla on toi Lucid Dreaming.. eikä siinäkään ne haikasta soitettavat grindit meinaa oikein puhtaasti mennä.. :roll:

Niin joo.. Te saatte tulla tänne Pohojois-Pohojammaalle keikalle niin mä tuun sitten kattomaan :)
hakkinti

Post by hakkinti »

Voi kuule Zyklon. Tule katsomaan huomenna meidän treenejä, ei kulje vieläkään. Tosin, kaikki on suhteellista.

Moellerista on kyllä hyvä esimerkki nuo Murderworksin videot. Sitten yks homma joka vaikutti aika mielenkiintoiselta, oli kun katselin tuota itse kuvaamaani videota, ja kun kaitsu soitti tätä so-called blastiä (eli virveli tuplana se mitä haikka on, ja samassa basareiden kanssa), niin kun se soitti sen virvelin oikealla kädellä, niin käsi meni tavallaan eestaas tai jotain ihmeellistä liikettä siinä muistaakseni oli. Toisaalta, tuo saattoi mennä sen piikkiin, että Kaitsulla oli aika huono päivä.
Zyklon

Post by Zyklon »

Mites muuten Hakkinti ja muut jotka olette päässeet enemmän katteleen Kaitsua livenä, niin ootteko huomanneet Kaitsun tekniikassa sellasta vaihtelevuutta? Kun kattoo vaikkapa sitä Seeds-liveä Murderworksilta, niin välillä näyttää siltä että Kaitsulla heiluu koko käsi kyynärvarresta eteenpäin.. Eli näyttää niinkuin ranne ja sormet olisivat aivan jäykkänä. Eli tekeekö Kaitsu niin että se soittaa välillä sormilla, välillä ranteella ja välillä sitten melkein koko kädellä siksi että se tuo vuorottelua lihaksille eikä se sitten rasita esim. pelkästään rannetta? Vai miksi se niin tekee..?

Kertokaa tyhmälle :lol:

EDIT: Niin joo Hakkinti.. Missäs ne kuvat sun setistä viipyy? :D
Lupailit niitä jo jonkin aikaa sitten.. :P
hakkinti

Post by hakkinti »

Luuletko Zyklon, että siellä kerkiää noin fiksuja asioita katsomaan/miettimään? Puolet keikasta menee naurellessa ja loput syvässä hiljaisuudessa :D. Eipä taida Kaitsu hirveästi sormilla soitella ja sen kädet heiluu kyllä aika hyvin, siis just noissa pätkissä, eli ranteestakin vielä 15 senttiä olkapäähän päin. Mut ehkä tämä on sitten osa sitä Moelleria =\

http://www.dahmon.org/tmp/tama/
Unohdin. Tuolla setillä vedin meidän trash sessiot (eikä mennyt kovin hyvin edes, damn). Mmm, uusi setti tulee varmaan joskus alkusyksystä (fck) ja siihen lisätään vielä 8" tomi. Huomaa, että chinoja 3! No joo, yksi vain oma (ja muutenkin, toinen haikka ja ride olivat lainassa), mut olis kyllä tarkoitus ostaa min. se 2 chinaa + mahdolliset Wuhanit ja toinen ride & hi-hat. Nyt on vielä hieman muuttunut tuo asettelu, ehkä joskus miljoonan vuoden päästä saan uusia kuvia. Mut chinat pystyssä mahdollistaa sen, että no voivat olla osittain crashien etc. päällä ja kuitenkin niihin on todella helppo lyödä. Tuon rippasin juuri siitä Originin livevideosta. Toisaalta, Bozziollahan on ollut iäisyyden chinat noin pystyssä (ja vielä enemmän), mut tyhmät tajuaa jotkut asiat hieman hitaammin, lol.
Zyklon

Post by Zyklon »

Mitkä helvetin trash sessiot? :lol:

Ilmeisesti joku uusi bändiviritelmä..?
Millon on tulossa matskua ihan muidenkin kuultavaksi?

Pistän muuten Hakkis tässä kohta sulle privaa että käyppä lukemassa..
Zyklon

Post by Zyklon »

hakkinti

Post by hakkinti »

...ja itke ;). Aika lyhyt on pätkä siitä rumpujen vierestä ja tosi läheltä, mutta aika pirun rennosti näyttää menevän. Kuten muuten koko bändillä, huomatkaa sen basistin rentouden lisäksi ihan tossa alussa kun James rupee käveleääm vasemmasta reunasta ruutua keskemmälle ja örisee samalla, niin se kävelytyyli! Lol, eipä taida turhia tuskia tuottaa tuolle pojalle örinä.
Gutlord
Posts: 169
Joined: Sun Sep 08, 2002 12:37 pm
Contact:

Post by Gutlord »

Vielä vähän aikaa sitten siellä luki, että äijät tekee uutta levyä ja 4 biisiä on valmiina. Näinkö tässäkin sitten kävi...
hakkinti

Post by hakkinti »

Hellmodem, tarkennatko hieman. origin-site.com on virallinen (tietääkseni) ja siellä ei ole mitään uutta ollut ihan hetkeen. Tosin, vieraskirjasta löysin juttua:

http://www.theguestbook.com/vgbook/61936.gbook?2
Name: Jon Longstreth (Website)
Country: u.s Date: Wed May 21 00:40:12 2003
Comment: Guys, im sorry to say this, i have retired from Origin. There will be no return for me.
Im currently in Skinless, hope to see you on tour.

thank you and goodbye.


http://www.theguestbook.com/vgbook/61936.gbook?1
Name: Paul Ryan (Website)
Country: earth Date: Wed May 28 20:08:01 2003
Comment: Origin will be unleashing the identity of the new drummer soon!!!

Things are in the works now!!!
hakkinti

Post by hakkinti »

No mutta mielenkiintoista on edelleen kuka voi yrittää soittaa rumpujan niiden seuraavalla levyllä, koska III on melkoisen paska suoritus, niin rumpujen kuin muidenkin soittimien osalta. Mutta, mielenkiinnolla odotan!
Zyklon

Post by Zyklon »

Siis ei saatana!! VITTU!!! PERKELE! Mikä helvetti sitä jätkää riivaa, kun se on Originin jättänyt.. EI helevetti..

Aika kumma homma, kun se kuitenkin tuolla niiden sivuilla sanoi että se voi Originissa soittaa niin kuin hänen sydämmensä tahtoo (tai jotain sinnepäin)

Varmaan tullut jotain riitaa muiden jäsenten kanssa.. Paska homma! Eivät muuten varmasti löydä yhtä osaavaa jätkää tilalle.. perkele..
hakkinti

Post by hakkinti »

Niin, toisaalta soittiko John yhtä hyvin Angelcorpsessa? Eli voivat hyvin löytääkin, ei sitä ikinä tiedä. Mutta kyllä varmaan se tyyppi jolle on puhelu tullut "Moi, tuutko soittamana Originiin" on miettinyt pari kertaa mihin on hyppäämässä. Löytihän The Berzerkerkin nopeamman kaverin (vaikka se nyt ei olekaan kaikki kaikessa etc.) ja vielä Australiasta, jossa kuitenkin on hieman rajallisempi määrä noin nopeita jätkiä ylipäänsä.

Tiedä sitten miksi lähtenyt, riidat voivat olla yksi syy, mutta ei välttämättä. Toisaalta tuo mitä se kirjoitti viittaisi johonkin semmoseen, mutta ei sekään ole välttämättä ollut edes yksi syy. Kaikkeahan siellä voi olla. Mene ja tiedä, olisi kiva lukea jokin haastattelu... ja toivottavasti Skinless ei jää Johnin pääbändiksi!
Zyklon

Post by Zyklon »

Joo The Berzerker oli vissiin löytänyt tuuranjan sille "The Drummerille" kun se oli telonut jalkansa.. :roll:
Saa olla aika nopsa kaveri..

Todellakin, jos Longstreth aikoo vielä kauan Skinlessissä soitella, niin saisi musa parantua. Vaikka ei noi mun kuulemat biisit mitään paskoja ole, mutta ei nyt mitään loistaviakaan.. Eli toivottavasti löytää jonkun paremman bändin, on jätkällä sen verran taitoa, että se pystyisi soittamaan vaikka mitä.. :roll:
asa
Posts: 310
Joined: Sun Aug 25, 2002 8:37 pm
Location: Lahti Metal HELL
Contact:

Post by asa »

olin Torvessa katsomassa Sanatoriumia ja Internal Sufferingia, ja voi veljet mitä kyytiä!
Uskomattomat rumpalit nakuttivat kuin duracellpuput. Soittotyyli oli todella kevyt, soittivat pääasiassa sormilla blastin. vähän kaitsun tyyliin, paitsi että kaitsulla on kuitenkin miehekkäämpi meininki. Nämä olivat turhat ilmeettömiä rumpaleita, vaikkakin helvetin hyviä.
hakkinti

Post by hakkinti »

Siis se tuuraaja oli joku jenkki (tai no uskoisin, koska kesken jenkkirundin sellainen löytyi), mutta tarkoitin tätä nykyistä jätkää, joka soittaa Dissimulatella. Oikeastihan The Berzerkerissä on ollut kait jotain 4-5 eri jätkää soittamassa. Nykyinen taitaa tulla pysymään hieman pidempään, koska silloin kun tämä nykyinen (tai no ennenku tuo basista juuri lähti bändistä) kokoonpano saatiin kasaan, laulaja hehkutti, että uudet jätkät ovat vahvempia ja nopeampia kuin aikaisemmat. Sitä ennen pyöri melko pitkään livenä sessioäijät kitaroissa (muistaakseni) ja rummuissa. Kaikki samasta aussibändistä. Sitä ennen oli ollut muutama aika lyhytaikainen rumpali matkassa.

Se, että tämä nykyinen löytyi, oli jonkun sortin ihme. Mutta hullujahan nuo aussit ovat, lol.


Katsokaas muuten mitä löysin. Tuo on se jätkä joka soittaa Brodequinissa (uudempi levy on muuten aika tiukkaa vääntöä, vähän itsekin kuunnellut, mutta tuplasti edellistä nopeampaa, lol) ja josta se video oli, joka jossain topikissa nousi esiin.

Enjoy.
http://www.cptkilldrums.com
Zyklon

Post by Zyklon »

Ei helvetti mikä setti :lol:

Tollakin on joku sirkkelin terä setissään.. Oon nähny tollasen jollakin muullakin.. en nyt vain muista kenellä :roll:

Kai toi hirttää ittensä noihin hiuksiin kesken soiton! :lol:
On muuten astetta kummallisempi toi setti.. Ja niin on noi vanhemmatkin :)
Mutta tossa mikä on etusivulla niin ei helvetti.. Tomarit aika vinossa, ja niin on ridekin aivan pystyssä. Infernolla on kans ainakin joskus ollut yhtä pystyssä.. Ja chinat näyttää melko isoilta.. Virvelin kalvo on muuten aika kumman näköinen.. en oo nähnyt missään ennen tollasta.

Ja toihan istuu aivan helvetin alhaalla. Mulla ei tulis mitään bassareidan soitosta jos olisin noin matalalla.
Mutta on toi tuon soitto kyllä aika kipeän näköstä ja kuulosta. Aivan järkyttävän nopea äijä!
Syncope
Posts: 24
Joined: Wed Jan 01, 2003 11:13 pm
Location: Tampere

Post by Syncope »

En voi tajuta kuinka se soittaa noi blastit tolla "brodequin" videolla!! Aivan käsittämätöntä!
Äijälle ei edes tuu hiki!
Guest

Post by Guest »

Pastetaan nyt sitten omaa soittoa tänne niinkuin muutkin tekee, kaverin servulta, http://koti.pilvilinna.org/~Reaper/mp3/ .
Yhdellä mikillä C-kasetille, hajonneilla rummuilla/pedaalilla ja yhdellä pikkutomilla. Enjoy. 8)
Gutlord
Posts: 169
Joined: Sun Sep 08, 2002 12:37 pm
Contact:

Post by Gutlord »

Nyt on tullu kuunneltua puolen kymmentä kertaa Brodequinin Festival of Death, jolla tämä samainen Captain Killdrums, eli Chad Walls soittaa. Mikäli ei ole muita vaatimuksia, kuin ääri-nopeat rumpuraidat, tässä on aika kova ehdokas. Minun makuuni muistutti liikaa Morticiania ja The Berzerkeriä, eli puuduttaa jo puolessa välissä aika pahasti... Uutuuden viehätys tässä levyssä säilyy kuitenkin jonnin aikaa tuon grindin temmon takia.
hakkinti

Post by hakkinti »

Zyklon wrote:Mitkä helvetin trash sessiot? :lol:

Ilmeisesti joku uusi bändiviritelmä..?
Millon on tulossa matskua ihan muidenkin kuultavaksi?
Meinasi kokonaan unohtua. Sellainen projekti, jota ollaan tammikuusta asti vaan väännetty ja tuossa toukokuun loppupuolella tehtiin neljän biisin promo/demo. Parin viikon sisään otetaan miittiä ja keskustellaan mitenkä jatketaan. Sivut pitäis ainakin vääntää ja eiköhän tuota tulla myymäänkin sitten. Sellasta, noh, aika vähän itse olen trashiä kuunnellut, mutta kyllä tuo minulla menisi kuuntelussa vaikken siinä soittaisikaan ;).
Post Reply