Tuska 2009 -esiintyjät & aikataulut

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
TheKraken

Post by TheKraken »

Pisti myös itseä vähän ihmetyttämään tuo lista.

Ei kyllä noilla nimillä loppuun myydä samaan tahtiin kuin edellisenä vuosina.

Eihän siellä ole edes Stam1naa tai Mokomaa ;) CoB:stä puhumattakaan!
rankku

Post by rankku »

Ei vittu kyl.. Heräsin tuossa tunti sitten. Näin juuri ennen heräämistä unta siitä että tuskan ohjelma julkistetaan eikä siellä ollut mulle juuri tuttuja bändejä. JA PERKELE! Juuri tsekkasin ja sehän on julkistettu tuo ohjelma, eikä siellä tosiaan viime vuodesta poiketen brutaalia murhaa juuri ole. Mutta PESTILENCE!!! \,,/
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Post by hyrrä »

Mä ainaki kakkaan rypäleitä! Ihan vitun osuvia kiinnityksiä mulle! Gojira, Jon Oliva's Pain, Neurosis, Gama bomb, Volbeat, Ensiferum, Pestilence ja miksei Rotten Soundkin lämmittäisi. Huh! Eniten kyl oon noista kahdesta ekasta fiiliksissä. Vittu jos uskaltavat laittaa noita päällekkäin :shock:
Herzeleid

Post by Herzeleid »

jaahas. Viimevuonna ei tajunut ostaa lippua ajoissa ja sangen loistavalla esiintyjä kaartilla esittäytynyt tuska jäi ensikertaa väliin sitten kaisaniemenkentälle siirtymisen. Tämä avaus näyttää paria "ihan kiinnostavaa" orkesteria lukuunottamatta senverta vaisulle, että ei taida pahemmin lipun hankkiminen kiinnostaa. Bullet vie aivan varmasti pääesiintyjän paikan joltain päivältä ja Volbeatkin on nyt näköjään melkeempä yhtä usealla festarilla Suomessa kuin Kotiteollisuuskin tulevana kesänä. Gojira ja My dying bride olisi kiva katsastaa, mutta taitaa jäädä kekkerit väliin jos ei pidot tule paranemaan... Saunassakin vaan samat perus Suomalaiset ja muutaman länsi naapurin vahvistus. Tulisi sinne sitte jotain kivaa kuitenkin.

Noh lopetetaan valitus ja pidetään peukkuja että kevään alkaessa puhjeta kukkaan tulee mukavampia uutisia.
Last edited by Herzeleid on Thu Feb 12, 2009 9:54 am, edited 1 time in total.
Luopio

Post by Luopio »

On kyllä vähiten kiinnostava kattaus tähän mennessä mitä nyt viitenä vuotena olen käynyt. Sentään My dying bride ja muutama semi kiinnostava. Ja aina siel on ollu aika vänkää dokailla.
Kavonen

Post by Kavonen »

Pjoo, vähän lattea lista kyllä. Tätä nykyajan surinaa ja nu metalia. Ainoa aidosti innostusta herättävä on Jon Oliva's Pain. En ole ikinä kuullut mitään Savatageen liittyvää livenä; jokohan nyt tärppäisi.
Kari
Posts: 67
Joined: Mon Jan 31, 2005 3:52 pm
Location: Jämsänkoski
Contact:

Post by Kari »

Malevolent wrote:Neurosis. Pakko nähdä. Gojira ja Callisto kelpaa myös.
Tämä!

Mutta, onpa Grim & FROSTBITTEN väri/logomaailma tuskalla tällä kertaa, lol.
Chaasrainer

Post by Chaasrainer »

Haha, toivottavasti Tuska-organisaatio hakee tässä nyt tarkoituksella vähän tasapainotusta viime vuoden mahtikokoonpanolle, sillä jätti kyllä tyhjäksi nuo kiinnitykset. Pestilence, Gojira ja Firewind on ainoat edes semikiinnostavat ja niiden voimilla ei mua paikalle saada. No, säästyypähän taas rahat jne. jne. Lähden mieluummin Jalometalliin.
Inf

Post by Inf »

Kari wrote:Mutta, onpa Grim & FROSTBITTEN väri/logomaailma tuskalla tällä kertaa, lol.
Höhö, joo. Pitää tällä kertaa muistaa käydä ajoissa merch-kojulla, viime vuonna sinne eksyessäni olivat jo myyneet kaikki ei-valaiden koot niistä söpöistä pinkeistä hipstereistä.
Talos
Posts: 553
Joined: Wed Mar 26, 2003 7:03 pm
Location: Rauma/Turku

Post by Talos »

No johan on paskat kiinnitykset. Ne pari jota noista viitsii katsoa on jo useampaan kertaan nähty. Toivottavasti kevään mittaan kuuluu parempia uutisia :roll:
Last edited by Talos on Thu Feb 12, 2009 10:23 am, edited 1 time in total.
herr nabel
Posts: 662
Joined: Tue Dec 17, 2002 9:12 am
Location: 1K

Post by herr nabel »

Vanhuus iskee, taidan tietää neljän bändin tuotantoa noista. Mutta mikäs siinä, säästyypä rahat rollaattorin liukasteisiin ja voi sen mummonkin viedä leffaan.
Archtur
Posts: 96
Joined: Sat Aug 24, 2002 10:17 am
Location: Hell On Earth
Contact:

Post by Archtur »

Mitä helvettiä noi japanilaiset ovat ?!? Jotain pokemon jrokki huttua ?! Ja Volbeat ?? Kuinkas monella festarilla ne ovat kesällä ? Bullet For My Valentine .. joo-o :crap:

Ja Paul Gilbert Tuskassa ??? :rotfl:

Sentään Pestilence, My Dying Bride :evilmosh:
Zarok
Posts: 349
Joined: Thu May 29, 2003 8:14 pm
Location: Tampere
Contact:

Post by Zarok »

Heh, tulipas tässä kolmen hengen voimin bongattua tuo bändilista - yksi innostui ihan kiitettävästi, mutta onkin tunnetusti hieman erilaisen musiikkimaun omaava, 2 muuta jotka viime vuoden Tuskasta olivat innoissaan, eivät innostuneet pätkääkään. Valitettavasti itse kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään. Ei kyllä vielä ainakaan ole yhtään mitään, mikä saisi lippurahat lompakosta tiskille.

Luultavasti sinne tulee kuitenkin jostain syystä mentyä edes ihmisten seuraksi, mutta ei ainakaan bändit kyllä ainakaan vielä houkuttele, valitettavasti. Eilen juuri juteltiinkin kaverin kanssa siitä, onkohan tämän vuoden Tuska pettymys kun viime vuonna oli kovin kattaus ikinä, pahasti tältä näyttää. :( Toivotaan, että tämä tästä vielä paranisi.
Malevolent
Posts: 619
Joined: Wed Dec 21, 2005 9:10 am
Location: ChurchMoor

Post by Malevolent »

Chaasrainer wrote:Lähden mieluummin Jalometalliin.
Itse menen molempiin. Ehkä. Jalometalliin lippu on jo hankittu, Tuskan kolmipäiväinen kyllä tämänpäiväisen perusteella ISO kysymysmerkki. Ellei lista tuosta komistu, niin saattaa jäädä tuskailut sille päivälle, jolloin Neurosis soittaa.
Eekenator

Post by Eekenator »

Tälläistä sitten. Eihän se mikään yllätys ole ettei viime vuoden veroista kattausta saada. Viime vuonna oli yli puolet bändeistä joita itse kuuntelen aktiivisesti..Nyt nappaa Gojira ja Eluveitie ehdottomasti, sekä Ensiferum, Rotten Sound ja Pestilence herättää jotain tunteita. Vähän turhan kevyttä kuitenkin on. Muutaman death- bändin voisi hommata..
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Post by hyrrä »

Eekenator wrote:Tälläistä sitten. Eihän se mikään yllätys ole ettei viime vuoden veroista kattausta saada. Viime vuonna oli yli puolet bändeistä joita itse kuuntelen aktiivisesti..Nyt nappaa Gojira ja Eluveitie ehdottomasti, sekä Ensiferum, Rotten Sound ja Pestilence herättää jotain tunteita. Vähän turhan kevyttä kuitenkin on. Muutaman death- bändin voisi hommata..
Nojuu, jos nyt pitää natista jostain, ni voishan sinne soppaan jonku Cannibal Corpsen tuikata...
WildFire
Imperiumi Crew
Posts: 980
Joined: Thu Nov 03, 2005 7:40 am
Location: Ylöjärvi

Post by WildFire »

Firewind, Elueveitie, Bullet for My Valentine, Parkway Drive, Ensiferum, Amorphis.

Ei noilla vielä kuuhun mennä, aika tasoissa ollaan tällä hetkellä Saunan kanssa. Mutta muuutamat bändit uupuu vielä molemmista, odotellaan lisää ja katotaan sitten.
The will never die

Post by The will never die »

Neurosisia lukuunottamatta todella köykäinen kattaus! Kämäsin Tuska toistaiseksi.
cheezus

Post by cheezus »

Tuli desin verran pallia housuun kun luin, että Neurosis on tuonne kiinnitetty. Gojira, My dying bride ja Callisto ovat erittäin mukavia lisiä tuohon.

Neurosis on kyllä kliseisesti enemmän kuin musiikkia.
fhtagn

Post by fhtagn »

Neurosis. Helmiä sioille, sanon ma. Noh, eivätpä kuitenkaan saa Helsingin melurajoituksilla aikaan tarvittavaa äänivallia. Käyhän tuon nyt kuitenkin katsomassa, neljäs kerta toden sanoo.
TheFallenOne

Post by TheFallenOne »

My Dying Bride. Eipä sinne muuta sitten tarvitsekaan, parhautta 8)
guubo

Post by guubo »

Aivan selvä tapaus. Jalometalliin on pakko lähteä.
Panda

Post by Panda »

Gojira ei tietenkään olisi pahitteeksi, mutta en mä pelkästään sen takia jaksaisi lähteä. Saa puuttuvat esiintyjät olla aika helvetin kovia, että tulee lippu ostettua.
Deathstyle
Posts: 219
Joined: Sun Oct 17, 2004 6:06 pm
Contact:

Post by Deathstyle »

TheFallenOne wrote:My Dying Bride. Eipä sinne muuta sitten tarvitsekaan, parhautta 8)
Se on siinä! Tulihan tätä jo muutama vuosi toivottua joka paikkaan!
Spunkmeyer
Posts: 1436
Joined: Mon Nov 17, 2003 7:59 pm
Location: Helsinki

Post by Spunkmeyer »

Firewind ja Gojira. Toivottavasti samana päivänä.
Post Reply