Majapaikka hakusessa?
-
No ei kai mulla niitä tarvitse tunnistaa, vaan Oceanilla.aggressor.perverssor wrote:Niin no mistähän sinäkin kaikki hullut/raiskarit/varkaat jne voit tunnistaa?Pallikallo wrote:Isällinen saarna:
Muistat sitten varoa kaikenmaailman hulluja, raiskaajia, varkaita jne. kun kerran majoitat naisimmeisenä tuntemattomia luoksesi.[huolenpitohymiötähän]

-
Ei helvetti, no Oceanillako sitten on joku raiskaaja/varas/tappaja sensori. En usko että
hänkään mikään Spiderman ole.
Vai pitääkö se kysyä ensin:
"Hei ethän raiskaa minua kun olemme meillä?"
"Hei ethän varasta minun plasma TV:tä ja tallentavaa digiboksia?"
"Hei ethän hakkaa tai muuten pahoinpitele minua?"
Jätkä vetää hirveät pultit pikku huumorisävytteisestä kommentista.aggressor.perverssor wrote:Ei helvetti, no Oceanillako sitten on joku raiskaaja/varas/tappaja sensori. En usko että

Minusta vain on hieman riskaabelia touhua majoittaa ventovieras omaan kotiinsa. Tyhmempikin tietää että ei kenestäkään voi päällepäin nähdä onko tyyppi kriminaali vai ei, siksi leikkisästi kehoitin Oceania varovaisuuteen. Piste.
-
Vittuun ihmiset ja niiden "huumorisävytteiset" kommentit.Pallikallo wrote:Jätkä vetää hirveät pultit pikku huumorisävytteisestä kommentista.aggressor.perverssor wrote:Ei helvetti, no Oceanillako sitten on joku raiskaaja/varas/tappaja sensori. En usko että
"Hei ethän hakkaa tai muuten pahoinpitele minua?"Vai oliko tuo nyt niin vakavissaan sinun mielestä kirjoitettu että pitää alkaa vaahtoamaan?
Minusta vain on hieman riskaabelia touhua majoittaa ventovieras omaan kotiinsa. Tyhmempikin tietää että ei kenestäkään voi päällepäin nähdä onko tyyppi kriminaali vai ei, siksi leikkisästi kehoitin Oceania varovaisuuteen. Piste.
aggressor.perverssor wrote:Vittuun ihmiset ja niiden "huumorisävytteiset" kommentit.Pallikallo wrote:Jätkä vetää hirveät pultit pikku huumorisävytteisestä kommentista.aggressor.perverssor wrote:Ei helvetti, no Oceanillako sitten on joku raiskaaja/varas/tappaja sensori. En usko että
"Hei ethän hakkaa tai muuten pahoinpitele minua?"Vai oliko tuo nyt niin vakavissaan sinun mielestä kirjoitettu että pitää alkaa vaahtoamaan?

Anteeksi off-topicin jauhaminen. Loppuu nyt.
-
Tarvinnee tai ei, jotenkin vaan erinäisillä foorumeilla yöpaikkojen vastaanotto satunnaisilta ihmisiltä tuntuu jotenkin kummalliselta ajatukselta. Varsinkin tuo kerro itsestäsi lisää-pätkä, arvelit että vastaukset on linjoilla "Olen sarjamurhaaja, eihän se haittaa?" Eikai tuollaiseen kukaan vastaa niin, etteikö potentiaalinen yöpaikka/murhamahdollisuus tms menisi. Itsekin olisin luultavasti paikkaa vaille, liian skeptinen vaan siihen, että ihmiset hyvää hyvyyttään jossain foorumilla sellaisia tarjoaisiOcean wrote:No ompas kyllä vaatimuksia
Mullakin on viel mesta vapaana, mut eipä enää kukaa tarvii yöpaikkaa?

-
- Grey Eminence
www.demi.fi
Terve
Terve
.
Älä oo aina tommonenmetalglory wrote:www.demi.fi
Terve

Mun kartanoon pääsee kanssa yöpymään 1-3 naispuolista, ikähaarukkaan 18-22 mahtuvaa vapaamielistä tyttöistä, joiden naama kestää katselua vielä sota-maalausten poiston jälkeenkin. Punnitus ovella tarvittaessa.
Kämppä sijaitsee Hakaniemessä, Tuska - alueelle vain kilsan tallaus, tai 2min. metrolla Kaisaniemeen.
Kuka voi ohittaa tarjouksen

ps. paattex privaa tsit...
-
Re: .
Mitä kautta sä meet himaan oikein, jos saat matkaksi kilsan...?ron wrote:Älä oo aina tommonenmetalglory wrote:www.demi.fi
Terve![]()
Mun kartanoon pääsee kanssa yöpymään 1-3 naispuolista, ikähaarukkaan 18-22 mahtuvaa vapaamielistä tyttöistä, joiden naama kestää katselua vielä sota-maalausten poiston jälkeenkin. Punnitus ovella tarvittaessa.
Kämppä sijaitsee Hakaniemessä, Tuska - alueelle vain kilsan tallaus, tai 2min. metrolla Kaisaniemeen.
Kuka voi ohittaa tarjouksen![]()
ps. paattex privaa tsit...
Äläkä huutele liian avoimesti noita tarjouksia, voi vielä käydä niin että mä tulen bunkkaamaan sun sohvallesi, ja silloin ei varmasti eksy yhtään naispuolista kulkijaa mukaan, vaikka olisivat kuinka vapaamielisiä.
Bajamajapaikka hakusessa?
Et ole hirveen ronkeli istumapaikastasi (pönttö, pisoaari yms..), osaat siivota jälkesi ilman eri kehotusta ja käyttäydyt siivosti
Lähdet "tarpeillesi" samaan aikaan kun mä, ei ole antaa sulle avainta käyttöön. Neuvottelu vara ajoista tietenkin on.
Ainiiin. pitäskö mun lisää tohon vaatimuksiin et pitää osata laittaa housut miehelle ( ja jatkumon mukaan myös pois..)
Tulipas vaan mieleen ko ite vedin housuja päälle. et kivanhan se ois apuu saada
Et ole hirveen ronkeli istumapaikastasi (pönttö, pisoaari yms..), osaat siivota jälkesi ilman eri kehotusta ja käyttäydyt siivosti

Lähdet "tarpeillesi" samaan aikaan kun mä, ei ole antaa sulle avainta käyttöön. Neuvottelu vara ajoista tietenkin on.
Ainiiin. pitäskö mun lisää tohon vaatimuksiin et pitää osata laittaa housut miehelle ( ja jatkumon mukaan myös pois..)
Tulipas vaan mieleen ko ite vedin housuja päälle. et kivanhan se ois apuu saada

-
-
- Grey Eminence
-