Doom metal
-
- Imperiumi Crew
Olipa ihan hauska haastattelu, tattista.Hirsipuutarhuri wrote:Tässäpä muuten Jus Obornin jutustelua, lupailivat tulla loppukesästä Suomeenkin.
http://www.imperiumi.net/int_2.php?id=977
Saisivat sitten kans tulla, vituttaa toi Roadburnin peruminen (no on se kattaus ilman EW:täkin mahtava).
No ei kyllä kovin hyvin! Will Palmer mulle tossa joku aika sit kertoi että Jus menee studioon, mut sen jälkeen ei sit taas ole kuulunut mitään. Tätä on nyt niin kauan jauhettu, et kohta heitetään rukkaset naulaan ja pensselit santaan, nimittäin kun nuo kaikki muut splitit on lähetetty eteenpäin menen biisien kanssa Finnvoxille ja Jussila masteroi ne pakettiin ja sit ventataan, että vinyylit on myyty loppuun ja laitetaan kokoelma ulos. Haluan kernasti ja irti tästä touhustaThermonuclear Warrior wrote: Mites se EW/RB-splitti jakselee?

Just nyt on työn alla Rättö ja Lehtisalo/RB -splitin kannet. Kuolema-splitti on jo maailmalla eli ei muuta kuin odotellaan.
-
Tai sanotaan nyt kokonaan loppuun (siis lafkoilta...ebayssahän ne sit pyörii taas saatana!). Varmaan kohta puoleen vois mennä masteroimaan kokoelman kasaan...kun täs nyt saa noi splitit hiukka kuosiin ensin!Peter Vicar wrote:Se meidän vinyylibiisien kokoelma Death Is Glory... Now tulee sitten, kun nuo viimeiset splitit on julkaistu ja myyty suurinpiirtein loppuun.
No se on niin vaikea nimi, että itsekin joskus sählään sen kanssa...ja lay outtia kanssani tehnyt kaiffari melkein sai kansiinkin väärin sen, mut onneks kitaristi huomas. Eli se on Armanenschaft, ja eka LP ilmestyy kuukauden sisällä! Ja ymmärrän kyllä mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että "Keijon yhtye" tai "Simon bändi", mut alleviivaan silti, että tää orkesteri syntyi kerrankin ihan oikeasti kahden ihmisen yhtäaikaisesta inspiraatiosta hyvin luonnollisesti ilman, että piti etsiä soittajia tms. No rumpali kyllä jouduttiin eka viekoittelemaan matkaan kun eka keikka tapahtui aika ex tempore ensimmäisten sessioiden perään eikä meillä ollut rumpalia. Vedettiin sit kylmiltään improvisaaationa jotain biisejä. Mut kyllä hän sittemmin on mieluusti ollutkin mukana, ja siis alusta asti on ollut sama kolmikko. Mun vastuu-aluetta on epäinhimillinen ääntely, mutta ehkä jotain sävellystyötäkin vielä teen. Toistaiseksi ei ole tarvinnut paria introa enempää osallistua siihen.Demonizer wrote:Se Albertin Blackmetal bändi kuulosti ihan asialliselta kun joltain Miasma levyltä kuuntelin. Sillä oli vaan niin vaikea nimi ettei nyt muista
Ja ennen kuin joku urputtaa, et hei tän piti olla duumia, niin tulossa on kyllä niin hitaita A-biisejä, että ne käy duumista sillä samalla logiikalla kuin osa täällä käsitellyistä bändeistä. Eli EIvät käy!
-
-
Die hard cd tulossa minullekin die hard vinyylin kaveriksi. Yleensä en jaksa enää ostaa samaa levyä monessa eri formaatissa, mutta Lamp on jotenkin niin spesiaalitapaus, että sen kohdalla tekee mielellään poikkeuksen.Peter Vicar wrote:Minä otan sen talteen vaikka vinyylikin löytyy. Siinä die hardissa on kaikkea sälää mukana ja CD:llä pari livebiisiä bonuksina.
Minä taas en ostanut ollenkaan kyseistä julkaisua...jotenkin siitä puuttui potkua...vaan sainpa ton vinyylin lopulta silti. Yks onnellisessa olotilassa oleva nuori mies halusi antaa sen mulle kun oli vahingossa hankkinut kaksi
Ja ei mulla mitään sen omistamista vastaan ole ja varmasti sitä kuuntelenkin jahka neula löytyy.
Tämä die hard -meininki ei mulle oikein iske...Lähinnä siksi, että aika usein se lisäsälä on nimen omaan sälää. Eipä toi Warningin puulatikkosyteemikään niin kovin de luxe ollut. Nyt tuolta Chilestä tulee omiakin tekemisiä "die hardeina" kun ne siellä niin vaativat, mut Puritanin kanssa en kyllä mitään erikoislaitoksia tee. Meidän touhuihin ei patchit ja pinssit ja kortit ja julisteet oikein natsaa. Mieluummin voisivat satsata siihen, että ne levyt itserssään ovat huippulaatua ja painatukset kunnossa ja näin päin pois. Silloin hyötyy kaikki! Missään nimessä en tarkoita etteikö koville faneille saisi tehdä spessuja. Mut laatu kantsii pitää kovana. Ja mieluummin jotain spesiaali seiskoja matkaan mukaan tms.

Tämä die hard -meininki ei mulle oikein iske...Lähinnä siksi, että aika usein se lisäsälä on nimen omaan sälää. Eipä toi Warningin puulatikkosyteemikään niin kovin de luxe ollut. Nyt tuolta Chilestä tulee omiakin tekemisiä "die hardeina" kun ne siellä niin vaativat, mut Puritanin kanssa en kyllä mitään erikoislaitoksia tee. Meidän touhuihin ei patchit ja pinssit ja kortit ja julisteet oikein natsaa. Mieluummin voisivat satsata siihen, että ne levyt itserssään ovat huippulaatua ja painatukset kunnossa ja näin päin pois. Silloin hyötyy kaikki! Missään nimessä en tarkoita etteikö koville faneille saisi tehdä spessuja. Mut laatu kantsii pitää kovana. Ja mieluummin jotain spesiaali seiskoja matkaan mukaan tms.
Tyylikkäältä toi uusikin Puritan vaikutti ku aamulla sitä hiplailin. Kuuntelemaan en vielä kiireessä raaskinut alkaa. Unenpöpperössä meni kyllä se takakannen rimpsu hieman yli hilseen. Noooh...Albert wrote:mut Puritanin kanssa en kyllä mitään erikoislaitoksia tee. Meidän touhuihin ei patchit ja pinssit ja kortit ja julisteet oikein natsaa. Mieluummin voisivat satsata siihen, että ne levyt itserssään ovat huippulaatua ja painatukset kunnossa ja näin päin pois.
Nyt duunissa kuuntelussa luureilla Cardinal's Follyn uusi EP, joka kyllä lupaavalta vaikuttaa jo ekan kuuntelun jälkeen. Kehittymistä tapahtunut mukavan paljon Covenin demosta. Hienosta digipakistakin thumbs up.
Miäkään en kauheasti noista die-hard jutuista välitä, mielummin ostaisin ne patchit sun muut erikseen sen mukaan mitä haluan. Ja jos mulla olisi kaikista lempilevyistä puulaatikkoversiot, niin hyllytilahan siinä loppuisi... Ja kyllä uskon että esimerkiksi jotkut bonusbiisit kiinnostaisi isompaa joukkoa kuin noita die-hardien tilaajia. Eipä täältä muita diehardeja muuta kyllä löydykään kuin tuo SM/TGoS, lähinnä tän kasetin takia.
-
Diehardeista on tullut viime vuosina kyllä kovin trendi levylafkojen parissa. Mulle riittäisi aina loppujen lopuksi kunnon vinyyli gatefoldkansilla jne.
Se vituttaa että on eri versiota ja biisit heittelee niiden välillä, eipä mua muuten haittaa onko härpäkettä mukana vai ei. Vaikka yleensä sen diehardin sitten ostelen jos mahdollisuus.
Aikansa kutakin villitystä ja nillitystä niistä.
Se vituttaa että on eri versiota ja biisit heittelee niiden välillä, eipä mua muuten haittaa onko härpäkettä mukana vai ei. Vaikka yleensä sen diehardin sitten ostelen jos mahdollisuus.

Aikansa kutakin villitystä ja nillitystä niistä.
-
Terve. Onko Candlemassin Epicus Doomicus Metallicus hintansa väärti? Oon aikalailla Doom-untuvikko, en oo juurikaan muuta kuunnellut kuin Reverend Bizarrea ja Electric Wizardia, ja tuo StS:n sinkulla oleva Solitude (Albert laulaa pirun hyvin ^^) nappas ihan ihmeellisesti ja se ilmeisesti tuolta Epicukselta löytyy. Ostanko nyt vai heti?
Aluks tökki vähän, soundit ja laulu joltain osin, mut kyllä lopus alko oleen hyvät menot. Pakko se oli uusiks laittaa soimaanjugh! wrote:Nyt duunissa kuuntelussa luureilla Cardinal's Follyn uusi EP, joka kyllä lupaavalta vaikuttaa jo ekan kuuntelun jälkeen. Kehittymistä tapahtunut mukavan paljon Covenin demosta. Hienosta digipakistakin thumbs up.

Heh heh, ei ole olemassa. Mut myönnetään, että pari ideaa olis kyllä paidaksi. Yritetään pitää tääkin puoli aisoissa. Ehkä vois tehdä yhden mustan, yhden valkoisen ja yhden harmaan niin siin olis sit jokaiseen tilanteeseen ja fiilikseen. Ihan just nyt ei ole kyllä aikomuksia mitään tehdä. Sais nyt vielä pari levyä ensin pihalle. Eilen löytyi helvetin raastava kitarasaundi, että pitkän levyt äänitykset jatkuvat taas.LasPhlegas wrote: Mites Puritan t-paitoja?! Onko niitä tulossa tai jo olemassa?