DEATH METAL

Raskaamman musiikin keskustelut
Post Reply
P.K.

Re: DEATH METAL

Post by P.K. »

Soittivat keikan viime marraskuussa Ranskassa. Tuskin on laitettu pillejä pussiin mutta ihan normi tilanne, jos ei ole uutisia niin niitä ei vaan ole.
-mikko-

Post by -mikko- »

Tänään on ollu tehokuuntelussa Diocletianin Gesundrian.

Digipackin suojamuoveissa on mainosteksti: For fans of militant death metal. Their most barbaric and ferocious release to date. Tämän voi kyllä allekirjoittaa täysin. Vokaaleista tulee välissä vahvoja Revenge viboja. Biiseistä on karsittu pois turha tyhjäkäynti, ja saundit on tosiaan erinomaiset.
Taitaa olla vuoden tähän mennessä kovin DM julkaisu.

[youtube]Coi87Siunvw[/youtube]
rotte

Post by rotte »

Jostain syystä tähän genreen kuten pariin muuhunkin tuli semmoinen parin vuoden tauko.
Viime aikoina tullut kuunneltua sitten senkin edestä ja pakko sanoa, että Cannabis Corpse pörisee.
Oha tuossa tuota parodia henkeä suhtpaljon, mutta helvetin kova silti!
Death Metal Maniac

Post by Death Metal Maniac »

Kuulinpa aivan parhaan uutisen aikoihin!!!!!!!!!!

[youtube]lytjRCvuTY8 [/youtube]
CIANIDE, Old school fuckin'death -bändi Yhdysvalloista soittaa Tanskan KILL-TOWNin viimeisessä eli vitos-editiossa!

Muita lähtijöitä (paitsi tyyliin Krypts -jätkät... 8) )? Mulla on jo lennot, check!
Last edited by Death Metal Maniac on Tue Jun 17, 2014 11:16 am, edited 1 time in total.
MartyrForNone

Post by MartyrForNone »

Warning!!! wrote:Kuulinpa aivan parhaan uutisen aikoihin!!!!!!!!!!

[youtube]lytjRCvuTY8 [/youtube]
CIANIDE, Old school fuckin'death -bändi Yhdysvalloista soittaa Tanskan KILL-TOWNin viimeisessä eli vitos-editiossa!

Muita lähtijöitä (paitsi tyyliin Krytps -jätkät... 8) )? Mulla on jo lennot, check!
Menossa. Viime vuonna ekaa kertaa ja perkeleen viihtyisä tapahtuma kyllä.
MartyrForNone

Post by MartyrForNone »

Ei saatana, en ollutkaan koskaan kuullut tuosta Moondarkista ennen noita Kill-Townin julkistuksia...

http://soundcloud.com/moondark

Täydellinen nimi kyllä siihen sunnuntain death/doom-teemaan. Ugh!
Memnoch

Post by Memnoch »

Kill-Towniin menossa myös. Sunnuntaista ei vielä varmuutta, että joutuuko työn vuoksi jättämään väliin, vai saisiko maanantaille Kööpenhaminaan jonkin tapaamisen sovittua.
GreaterArt

Post by GreaterArt »

Pakko kyllä tänä vuonna saapua paikalle. Ensimmäisten julkistusten aikaan jo varmistui tuo lähtö, samoin kun sai tietää, että on viimeinen KTDF tiedossa. Lentoliput hommattu jo, itse lippu vielä ostamatta.
Osynlig

Post by Osynlig »

Desecratorin "Subconscious Release" on uudelleenjulkaistu CD/LP:llä. Sen ja muita uudelleenjulkaisuja kuten esim. Pendemia, Obliteration, Purgatory (UK), Lawnmower Deth, Metal Duck, Snyper, Xyster, Blackwych, Fuck Off, Infamous Sinphony jne. löydät täältä: http://moshtuneage.bigcartel.com/category/cds. Hinnatkaan eivät päätä huimaa.
Last edited by Osynlig on Thu Jun 26, 2014 7:33 am, edited 2 times in total.
Death Metal Maniac

Perkeleen raskaan kuuloista tuo Moondark! Sama soundi kuin Mythicin 7"EP:llä... mikä on oikein hyvä ja postitiivinen asia. Huonoa tässä on se, että minä joudun varmuudella jättämään sunnuntain keikat väliin. Olen mestoilla vaan Kill-Townin päätapahtumien ajan, eli pe-la. Näillä mennään, ja on noissa jo varmaan "liikaaKIN" nähtävää, tietäen mun nykyisen keikkojen jaksamistsekkauskunnon!

EDIT: Järjestäjä vakuutti mulle, että ei tarvii ostaa ennakkoa. Kelasin kuitenkin että pitäskö ostaa 3-pv lippu, kun se on about 10e kalliimpi kuin 2 pv ovelta...? Ei nyt viittis ihan tällaiseen turhuuteen riskeerata mitään.
Death Metal Maniac

GreaterArt wrote:Pakko kyllä tänä vuonna saapua paikalle. Ensimmäisten julkistusten aikaan jo varmistui tuo lähtö, samoin kun sai tietää, että on viimeinen KTDF tiedossa. Lentoliput hommattu jo, itse lippu vielä ostamatta.
^Pitäskö tilata liput kimpassa?
Luxi

Post by Luxi »

Joensuun kuolonmetallinlipunkantajat INHARMONIC antaa lupaa odottaa paljon tulevalta 5-biisin EP:ltään, "Flesh Inferno". Nyt on about mainiota vaihdetta silmässä..!!
Oss1

Post by Oss1 »

No, eipä ollu kyllä hääppönen yritys. Ainoa hyvä, mitä pystyin kaivamaan oli kaaottisen mukaansatempaava soolo-osuus.
Kride

Post by Kride »

Uutta ryönää, perus asioiden äärellä

https://churchofthedead.bandcamp.com/tr ... abyss-pt-2
Oss1

Post by Oss1 »

-mikko- wrote:Tänään on ollu tehokuuntelussa Diocletianin Gesundrian.

Digipackin suojamuoveissa on mainosteksti: For fans of militant death metal. Their most barbaric and ferocious release to date. Tämän voi kyllä allekirjoittaa täysin. Vokaaleista tulee välissä vahvoja Revenge viboja. Biiseistä on karsittu pois turha tyhjäkäynti, ja saundit on tosiaan erinomaiset.
Taitaa olla vuoden tähän mennessä kovin DM julkaisu.
Tämä pitää kyllä nostaa ylös. Raakaa, sotaisaa ja kaaottista death metallia. Suosittelen.
The Avenger

Post by The Avenger »

Uutta Cannibal Corpsea. Ihan jees mäiskettä.

[youtube]iuRWK17T4_M[/youtube]
StuG

Post by StuG »

Sitä samaa corpsea, mitä se on vuodesta -98 asti ollut. Ei vaan jaksa, mutta hyvä, jos joillekkin uppoaa.
Oss1

Post by Oss1 »

The Avenger wrote:Uutta Cannibal Corpsea. Ihan jees mäiskettä.
Nopeutettua thrash metallia pienin modernein maustein. Ei kauheesti sanottavaa tolla bändillä. Surullista tässä on se, että totakin kuuntelee mieluummin kun suurinta osaa nykyajan täysin sieluttomista tekijistä. Tosta sentään pistää esiin "rakkaus lajiin", vaikka ajatus ei ole ollutkaan mukana.
Sabbathman

Post by Sabbathman »

Cannibal Corpse on tietenkin kova bändi, varsinkin livenä ei jää mitään epäselvää eikä päälle puhuttavaa (Rytmikorjaamo, ma 03.03.09, huh huh...), mutta ei vain tämä musiikki itsessään innosta mihinkään. Tietty persoonallisuus ja omaleimaisuus tästä uupuu (toisin kuin esim. Death, Bolt Thrower, Obituary, Amorphis, Sentenced, Hypocrisy, Autumn Leaves, Amon Amarth, Nile). Laadukkaasti toteutettua tämän tyyppistä death metallia jossa tiukkuutta ja voimaa riittää, ilman muuta ja muut kyykkyyn, mutta aika kasvotonta/mitäänsanomatonta musiikillisesti ja fiilismielessä.
Oss1

Post by Oss1 »

Tietääkös porukat tälllästä texasilaista bändiä kuin Blaspherian? Yksinkertaista, mutta voimakasta death metallia, jonka suurimpana inspiroijoina toimii itse Saatana. Vuoden 2011 levy Infernal Warriors of Death on ainakin mun levyhyllyssä pyöriny hyvään tahtiin.

https://www.youtube.com/watch?v=dZLUMn2qyhE
-Untamo-

Post by -Untamo- »

Oss1 wrote: jonka suurimpana inspiroijoina toimii itse Saatana.
Eikö tämmösen pitänyt hävettää sua?
GreaterArt

Post by GreaterArt »

Blaspherian on kyllä pirun kovaa kamaa. Samoin samalta suunnalta tuleva War Master. Suosittelen tsekkaamaan!

Turkulaisen Sepulchral Cursen debyytti EP "A Birth in Death" nyt ulkona! Koko neljän biisin kokonaisuuden voi kuunnella bandcamp-sivulta! Kreikkalainen Chaos and Hell Productions julkaisee CD-version Elokuun aikana.

Kyseinen EP löytyy täältä:
http://sepulchralcurse.bandcamp.com/releases
Sabbathman

Post by Sabbathman »

Jannelle isot kiitokset tästä, on vaan aika koukuttavaa menoa!
Death Metal Maniac

Äääh.. unohtakaa se Corpse... levyltä jaksaa kuunnella oikeastaan ainoastaan sitä debyyttilevyä, joka on jotenkin ihan erilaista kamaa kuin kaikki muut levyt? Brutaalin death metallin oman genrensä avausteos? Tokihan Butcheredilla, Tomb of the Mutilatedilla ja varsinkin The Bleedingillä hetkensä on, mutta sen jälkeen en nostaisi Cannibal Corpselta kuin ehkä yksittäisiä biisejä esiin. Onhan se livenä joskus silkkaa murhaa... toki.

Sen sijaan pakko sanoa, että jostain kumman syystä Dying Fetus jaksaa vieläkin innostaa minua, vaikka en käytännössä kuuntele ollenkaan tämän death metal genren osastoa muuten. Viimeisin Dying Fetus levy oli taattua laatua. Eipä Cannibal Corpse ole muutenkaan koskaan tehnyt niin vahvaa materiaalia, kuin Fetus jo demoillaan.... :!:

\''/ http://dyingfetus.bandcamp.com/ \''/
Rausku

Post by Rausku »

Warning!!! wrote:Sen sijaan pakko sanoa, että jostain kumman syystä Dying Fetus jaksaa vieläkin innostaa minua, vaikka en käytännössä kuuntele ollenkaan tämän death metal genren osastoa muuten.
Mulla sama. Aika harvoin tulee sellaista tiukkaan puristettua täsmä-deathia kuunneltua mutta Dying Fetus jotenkin vyöryttää vakuuttavasti. Pitäisi nähdä livenä kunnolla. 2008 Tuskassa katselin ja kuulostelin vähän kauempaa puolella korvalla.
Post Reply