Eiköhän se siinä saatanallisessa helteessä ainoastaan helpottanut ihmisten oloaLord_Hypnos wrote:hehe, musituu hyvin mieleen miten viime vuonna joku stanan idootti järjestyksen valvoja ruiskutta Deathchainin pitin-alkuun kylmäää vettä

Eiköhän se siinä saatanallisessa helteessä ainoastaan helpottanut ihmisten oloaLord_Hypnos wrote:hehe, musituu hyvin mieleen miten viime vuonna joku stanan idootti järjestyksen valvoja ruiskutta Deathchainin pitin-alkuun kylmäää vettä
Kuka täällä on nyt puhunut kivusta, enemmänkin vitutuksesta kun koitat jotain hyvää keikkaa tsiigailla lavan edessä niin sitten joku dorka hyppää niskan päälle ja sitten pitääkin niskat paskana katsella keikkaa jostain vitun kaljateltasta niin onko se sun mielestä helvetin hienoa vai? Pitäisi sinulta varmaan niskat pistää paskaksi ja kysyä uudestaan?HiddenFear wrote:IN TO THE PIT!
Ihme vittu narinaa, ai mua sattu. Kotona kyllä netin ääressä uhotaan olevan ehkä tiukin hevari ikinä, ja sit kun saa pari mustelmaa niin tulee äitiä ikävä. Jossei kestä, ni mikseripöydän eteen seisomaan ja tikkari suuhun.
Eijjuma. Poserit ja muut vässykät vittuun mun metallista!aggressor.perverssor wrote:Kuka täällä on nyt puhunut kivusta, enemmänkin vitutuksesta kun koitat jotain hyvää keikkaa tsiigailla lavan edessä niin sitten joku dorka hyppää niskan päälle ja sitten pitääkin niskat paskana katsella keikkaa jostain vitun kaljateltasta niin onko se sun mielestä helvetin hienoa vai? Pitäisi sinulta varmaan niskat pistää paskaksi ja kysyä uudestaan?HiddenFear wrote:IN TO THE PIT!
Ihme vittu narinaa, ai mua sattu. Kotona kyllä netin ääressä uhotaan olevan ehkä tiukin hevari ikinä, ja sit kun saa pari mustelmaa niin tulee äitiä ikävä. Jossei kestä, ni mikseripöydän eteen seisomaan ja tikkari suuhun.
Poserit ja muut vässykät vittuun tönimästä.salmivaara wrote:Eijjuma. Poserit ja muut vässykät vittuun mun metallista!aggressor.perverssor wrote:Kuka täällä on nyt puhunut kivusta, enemmänkin vitutuksesta kun koitat jotain hyvää keikkaa tsiigailla lavan edessä niin sitten joku dorka hyppää niskan päälle ja sitten pitääkin niskat paskana katsella keikkaa jostain vitun kaljateltasta niin onko se sun mielestä helvetin hienoa vai? Pitäisi sinulta varmaan niskat pistää paskaksi ja kysyä uudestaan?HiddenFear wrote:IN TO THE PIT!
http://www.kolumbus.fi/hanna_maki/facto ... ure113.jpgMets^ wrote:Kaveri oli tuota keikkaa katsomassa, ja kehui pittiä ja meininkiä. Jotain videotakin netistä löytyy, taisi olla juuri siitä kohdasta kun katosta tulee lamput ja paneelit alas. :P
...aggressor.perverssor wrote:Puhut asiaa veliseni...Joonatan wrote: Ei, en silti halua seistä kädet puuskassa keikalla. Tykkään kyllä fiilistelystä, mutta ei siihen aina liity se muiden runnominen. Fiilistellä voi muita häiritsemättäkin.
Lahdessa ei ole enään mitään Chicagoa, eihän täällä saa enään edes grillillä turpaan kuin itse aloittamalla. PerkeleVomitonator wrote:Lahtihan onkin tunnetusti Suomen hupparipääkaupunki. Lähempänäaggressor.perverssor wrote:Pari Lahtelalaista tuttua tuossa näkyy nauramassa ja riehumassa.salmivaara wrote:Ceiling of death?
Suomen Bostonia kuin Chicagoa
Pitti ei ole eturivissä, vaan kauempana! Joten voit katsoa eturivissä keikan kuin keikan suht rauhassa, lukuunottamatta massan painetta jota väkisin tulee isommilla keikoilla. Ja se paine ei johdu pitistä. Pitissä ei myöskään telota ketään siinä olijoita kovinkaan pahasti satuttamismeiningillä, puhumattakaan ulkopuolella olevista. Onko tämä nyt niin vaikea käsittää? Kukaan ei toisten niskoja laita paskaks, itse oot ne kipeyttäny moshaamallaaggressor.perverssor wrote: Kuka täällä on nyt puhunut kivusta, enemmänkin vitutuksesta kun koitat jotain hyvää keikkaa tsiigailla lavan edessä niin sitten joku dorka hyppää niskan päälle ja sitten pitääkin niskat paskana katsella keikkaa jostain vitun kaljateltasta niin onko se sun mielestä helvetin hienoa vai? Pitäisi sinulta varmaan niskat pistää paskaksi ja kysyä uudestaan?
HiddenFear wrote: Ihme vittu narinaa, ai mua sattu. Kotona kyllä netin ääressä uhotaan olevan ehkä tiukin hevari ikinä, ja sit kun saa pari mustelmaa niin tulee äitiä ikävä. Jossei kestä, ni mikseripöydän eteen seisomaan ja tikkari suuhun.
aggressor.perverssor wrote: nilliti nilliti
Niin no, niin...aggressor.perverssor wrote: Lahdessa ei ole enään mitään Chicagoa, eihän täällä saa enään edes grillillä turpaan kuin itse aloittamalla. Perkele