Kotimaisista
Deathchain
Stam1na
Tarot
Wounds
Ulkomaisista
Sodom
Kreator
Destruction
Anthrax
Nuclear Assault
Morbid Angel
Judas Priest
Motörhead
Running Wild
Tais tulla vähän vaativa lista kyllä

No hei turpa kiinni. Bändin nähny ihan liian monta kertaa livenä eikä kertaakaan säväyttäny vaikka lempibändeihin kuuluuki.YourSweet wrote:Just niin! Siis Bodomhan on yks parhaista bändeistä!FreeFall wrote:CalicoJack wrote:Kun raahaisivat vielä tuon Bodomin tuosta helvettiin niin olisi mahtavaa, uusi pääesiintyjä tilalle.
Fuck You!
Fuck You, You Fucking Fuck!!
Joo-o. Jos nuo kaksi tulisivat, niin sittenhän mun ei oliskaan melkein pakko mennä Wackeniin tänä vuonna ensi kertaa!Jussi wrote:joten mikäs tässä vielä niitä Blind Guardiania & Iced Earthia odotellessa
Joka vuosihan liput on myynnissä ennen, kuin aikatauluista julkaistaan edes alustavia versioita. Itse ihmettelin sitä, että Bodomin kerrottiin soittavan perjantaina, olisin odottanut senkin tiedon tulevan aikaisintaan toukokuussa.Kivenkantaja wrote:Cob, perjantai. Emperor, lauantai ja Immortal sunnuntai. Kumma että alustavaa aikataulua ei ole julkaistu vaikka liput on jo myynnissä
Joo!! vaikka Lordi, eks ni? Mettalli piireissä tuskin kovin moni bändi on esim. Emperoria ja Immortalia tunnetumpi. on tuo WASPikin mielestäni aikas tunnettu ja ns. iso bändi? Ja minä ainakin uskon että nämä kaksi "pläkkis" bändiä joita ei ihan joka päivä näe vetävät enemmän porukkaa kun esim. COB perjantaina. Mitä sinä sitten tarkoitat tuolla isommalla ja tunnetummalla? Metallica , Slayer?Hizzle wrote:samaa mieltä tuperkuloosin kanssa että jotain isompaa ja tunnetumpaa yhtyettä kaivattais näin 10v pileis. pläkkis tuskin kauheesti vetää yleisöä...