Stratovarius ja johdannaiset
-
-
- Imperiumi Assistant
Joo kylä minäkin olen käsittänyt että uusi levy on tulossa. Ja taisivat hehkuttaneen sitä tyyliin paluuta vanhaan. Kyllä minä ainakin rehellisesti myönnän odottavani uutta Stratovariusta. Toivon vain että se olisi hyvä.Flying V wrote:Ovatkos ne muka virallisesti sitten telakalla?Sehnsucht wrote:Toivon totisesti että tuo Straton paluu josta on huhuiltu ei toteudu.
Tosin ehkäpä tästä hässäkästä on jotain hyötyäkin, Tolkki saa "huonot" biisinsä tökättyä tänne, niin ehkäpä ne paremmat ovat Straton levyllä.
Kohta Tove Jansson nousee haudastaan haastamaan allekirjoittaneen oikeuteen Timo Tolkkiin vertaamisesta.ouzei666 wrote:Kehtaatkin. Muumit oli oikeesti hyvää viihdykettä!Tenebricia wrote:Olin pakotettu kuuntelemaan samplet. Olenko ainoa, jolla tulee The Letterin instrumentaalikohdista elävästi mieleen legendaarisen tv-ohjelman, Muumilaakson tarinoiden äänimaailma?
Nipsu kicks ass!
Itselleni tuli lähinnä mieleen ne Tolkin vääntämät hemmetin huonot pimputusmusat siihen larppaajista kertovaan sarjaan joskus aikoja sitten. Siamin tytöt tjsp.Tenebricia wrote:Olin pakotettu kuuntelemaan samplet. Olenko ainoa, jolla tulee The Letterin instrumentaalikohdista elävästi mieleen legendaarisen tv-ohjelman, Muumilaakson tarinoiden äänimaailma?
-
Tuli heti tämä mieleen.Gurney Halleck wrote:Itselleni tuli lähinnä mieleen ne Tolkin vääntämät hemmetin huonot pimputusmusat siihen larppaajista kertovaan sarjaan joskus aikoja sitten. Siamin tytöt tjsp.Tenebricia wrote:Olin pakotettu kuuntelemaan samplet. Olenko ainoa, jolla tulee The Letterin instrumentaalikohdista elävästi mieleen legendaarisen tv-ohjelman, Muumilaakson tarinoiden äänimaailma?
-
-
Itse epäilen JJ:n olevan Mustanaamion kaltainen myyttinen hahmo. Hänkin on kova koville ja kuten Mustanaamiolla, myös Jarilla on tuhat silmää ja tuhat korvaa. Toiset uskovat hänen olevan olemassa ja toiset eivät, mutta silti pelkkä JJ:n nimikin saa rosvojen veret hyytymään.Deathklaat wrote:Ei tässä suinkaan millekkään olemattomalle naureskella. Ellei sitten puhuta siitä onko JJ todellinen henkilö vai ei.painkiller79 wrote:olemattomalle naureskelemista
-
- Site Admin
Tämä viestihän voisi olla suoraan Jokisen näppäimistöltä.painkiller79 wrote:Jos tämä koko juttu on jonkun mielestä oikeasti hauska, niin en halua kuulla mitä muuta "hauskaa" olisi tiedossa...

Tossi on. Meinaa tulla hymynkareet suupieliin pelkästään tämän ketjun ajattelemisestakin...Kavonen wrote:Tämä viestihän voisi olla suoraan Jokisen näppäimistöltä.painkiller79 wrote:Jos tämä koko juttu on jonkun mielestä oikeasti hauska, niin en halua kuulla mitä muuta "hauskaa" olisi tiedossa...Jokainen saa toki olla mitä mieltä tahansa, mutta meikäläisen kirjoissa yksin tämä ketju on liki parasta messulautahuumoria, koskaan, missään. Ilman ironian häivääkään. Maanantaihuumoriketjut ja vastaavat ovat tämän rinnalla väkisin väänettyä roskaa.

-
Jokuhan voisi jo kirjoittaa Saanasta arvostelun. Tässä mallia: http://elisa.net/uutiset/viihde/?id=29165
Ei Saa(ta)naPakana wrote:Jokuhan voisi jo kirjoittaa Saanasta arvostelun. Tässä mallia: http://elisa.net/uutiset/viihde/?id=29165
EDIT: Josta tulikin mieleeni, että "Warrior of Light" kuulostaa tuon edellämainitun sanaleikin yhteydessä kyllä aika asialliselta kytkökseltä. Tolkki tekikin oikeasti Saatanallista rock-oopperaa, ja keksi vielä pirullisemman tavan markkinoida??? Hail!
Facebookista löytyi mielenkiintoinen yhteisö nimikkeellä:

Ja okei, noita Jari Jokinen nimisiä kavereita on paljon... Mutta tässä yhteisössä osui description melkolailla hienosti kohdilleen:
...ei millään pahalla tuolle kyseiselle valtuustoon pyrkivälle oikealle henkilölle.
JARI JOKINEN HELSINGIN KAUPUNGINVALTUUSTOON

Ja okei, noita Jari Jokinen nimisiä kavereita on paljon... Mutta tässä yhteisössä osui description melkolailla hienosti kohdilleen:
ja slogani on:Kansalaisoikeustaistelija Jari Jokinen on ehdolla Helsingin kaupunginvaltuustoon syksyn 2008 vaaleissa.
Kyllä toi ihan meidän JJ:ltä kuulostaa!PROTECTING RIGHTS, NOT WRONGS!

...ei millään pahalla tuolle kyseiselle valtuustoon pyrkivälle oikealle henkilölle.
-
Varsinkin kun artisti itse/artistiin liitettävät viralliset tahot ovat suurelta osin itse koko sirkuksen alullepanijoina?painkiller79 wrote:Mun pointti on se, että vanhana Timo Tolkin fanina on tosi ikävä seurata tämmöistä sirkusta artistin ja tulevan levyn ympärillä, ei todellakaan naurata yhtään eikä tässä ole mitään hauskaa.
-
Tuota minäkin ihmettelin, itsehän herrat on tämän täysin aiheuttaneet. Mutta jo monta sivua mennyt, joko saa huutaa Missä on JeiJei?Havoc wrote:Varsinkin kun artisti itse/artistiin liitettävät viralliset tahot ovat suurelta osin itse koko sirkuksen alullepanijoina?painkiller79 wrote:Mun pointti on se, että vanhana Timo Tolkin fanina on tosi ikävä seurata tämmöistä sirkusta artistin ja tulevan levyn ympärillä, ei todellakaan naurata yhtään eikä tässä ole mitään hauskaa.

-
Ehkä kovimmat KK:t:Janne F wrote:Ehkä kovimmat JJ:t:
Jari Jokinen, Jaska Jokunen, Jens Johansson, Jenna Jameson, Juho Juntunen, Jyrki "General Njassa" Jantunen, Jyrki "JJ Lehto" Järvilehto, Janne Joutsenniemi, Juha Jokinen, Jukka Jylli, Jaakko Jahnukainen, Jussi Jaakonaho, Jesse James...
KK Downing
Kallen Kiipeilypuu