Moshpit tuskassa
-
-
-
-
Piteistä
Kaipa nuo pitit ovat aikalailla MUST tiettyyn musiikkiin ja niiden liveseurantaan...
Luulisi jokaisen itse huomaavan, josko sellaista on kehitteillä keikoilla. Itse yleensä tyydyn katsastamaan bändejä hieman taaempaa juuri pittien takia. Mikäli takki tuntuu tyhjältä tai o rapula...heh!
Törmätään reilun viikon päästä!
Luulisi jokaisen itse huomaavan, josko sellaista on kehitteillä keikoilla. Itse yleensä tyydyn katsastamaan bändejä hieman taaempaa juuri pittien takia. Mikäli takki tuntuu tyhjältä tai o rapula...heh!
Törmätään reilun viikon päästä!
-
-
Kyllähän sen pitin saa aikaan kohteliaastikin jos haluaa. Usein vaan tuntuu, että alussa tahallaan tönitään ihmisiä ihan tahallaan, vaikka vallan hyvin tiedetään, etteivät kaikki paikalla olevat pittiin halua (syitä on monia, esim. silmälasit). Jos homman pistäisi maltilla käyntiin vaikka huutamalla ensin aiheesta jotain, niin muut kerkeäisivät alta pois. Sen sijaan on tullut todistettua näitä huvittavia tapauksia, jotka törmäilevät yksinään päätä pahkaa yleisössä jyräten naisiakin alleen. Sanoisin, että pitin perustaminen ei ole kovin validi peruste tuollaiselle toiminnalle, joka on oikeastaan yhtä kuin pahoinpitelyä.
-
- Imperiumi Assistant
Nyt oli aika heikko läppäRehtori wrote:Onko jokin (tai kuinka moni) bändi käyttänyt "Great Pit of Carcoonia"?

-
Paha sanoa, tässä nyt ainakin joitain:Niksu wrote:Minä kun en tästä touhusta hirveästi tiedä, niin voisitteko hieman valaista ensikertalaista, että mitä bändejä tuolla tänä vuonna on esiintymässä, joiden aikana pittejä saattaa esiintyä? Ja mihinkä päin yleisöä näitä yleisesti ottaen syntyy? Että osaan sitten pienikokoisena tyttölapsena hieman varoa etukäteen näiden bändien aikana.
Children of Bodom
Misery index
Hatesphere
Legion of the damned
Nicole
Scent of Flesh
Mercenary
Nuo nyt tuli äkkiseltään mieleen. Listatkoon joku lisää jos jaksaa.
Ja eipä kait pitti mahdottomuus ole immortalin ja emperorinkaan aikana.
Pitti muodostuu yleensä melko keskelle yleisöaluetta ja muutaman rivin päähän eturivistä.
-
Nyt on kyllä ollu hyvä meininki pittihommissa. Kaatuneet nostettu ylös ja huomattiin jos joku halus pitää vähän taukoa välillä. Järkkäritkin (jos paikalla olivat) anto aika vapaasti siinä pyöriä ja heilua. Tämä siis tähän mennessä ainakin Immortalin, Legion of the Damnedin ja Emperorin keikoilla ja jatkoista mainittakoon eilinen setti Virgin Oilissa, vaikkakin siellä oli joku kahjo kuka rupes pistää jotain kiertopotkuja yms. settiä 

Kyllä sielä Turisaksellakin pitti pyöri!scorpse wrote:Nyt on kyllä ollu hyvä meininki pittihommissa. Kaatuneet nostettu ylös ja huomattiin jos joku halus pitää vähän taukoa välillä. Järkkäritkin (jos paikalla olivat) anto aika vapaasti siinä pyöriä ja heilua. Tämä siis tähän mennessä ainakin Immortalin, Legion of the Damnedin ja Emperorin keikoilla ja jatkoista mainittakoon eilinen setti Virgin Oilissa, vaikkakin siellä oli joku kahjo kuka rupes pistää jotain kiertopotkuja yms. settiä
Millä keikalla tuo oli? Ihan normaalista violent dancingistä varmaan nyt puhutaan. Tuollaiset hc-pitit on kyllä oikeassa ympäristössä ihan meneviä, mutta en kyllä ymmärrä miksi niitä mooveja pitää lähteä metallikeikoilla tekemään.scorpse wrote:...vaikkakin siellä oli joku kahjo kuka rupes pistää jotain kiertopotkuja yms. settiä
Itsellä on pittailu hardcore-keikoilla jäänyt viimeaikoina aika vähiin, kun viimeksi muljahti olkapää aika kivuliaasti. Nivelsiteet kenties venähti..? Tietynlainen itsesuojeluvaisto iskenyt muutenkin päälle kun tulee muutaman kerran kantapäästä naamaan.

Olihan noissa Tuskan piteissä missä itse pyörin (MI, LotD & Vader) tosi hyvä meininki. Ainahan siellä joku tönii käsillään, mutta minkäs sille voi? Hieman jotakuta ohjeistin MI:n keikan aikana, mutta muuten en jaksanut nipottaa ollenkaan kun oli aina niin hiton hauskaa.

Hieman ihmetyttää, että kuuluuko ne pitit jokaiselle keikalle? Esim. WASPin, Iron Maidenin (ainakin Downloadissa ja jollain muulla Englannin keikalla on pitti pyörinyt) tai Immortalin keikoille.. Itse en ihan pointtia ymmärrä, mutta mikäs siinä jos toiset tykkää..

-
Ihan tosissasko puntaroit? Noh veikkaisin että ihan fiilispohjalta kannattaa mennä. Voithan esim katsella hieman syrjemmästä meininkiä ensin ja päättää vasta sitten mennäkö vai ollako.
Ei ne pitit tuskassa sen ihmeellisempiä ole kuin muuallakaan. Kokosi puolesta pärjäät ihan hyvin.
On siellä kummempiakin nähty.
Ja politiikkahan on mitä itse olen poukkoilemassa ollut, niin erittäin hyvä. Eli jos joku kaatuu, se nostetaan välittömästi tolpilleen, ei överi perseilyitä, muiden tahallista satuttamista jne.
Ei ne pitit tuskassa sen ihmeellisempiä ole kuin muuallakaan. Kokosi puolesta pärjäät ihan hyvin.

Ja politiikkahan on mitä itse olen poukkoilemassa ollut, niin erittäin hyvä. Eli jos joku kaatuu, se nostetaan välittömästi tolpilleen, ei överi perseilyitä, muiden tahallista satuttamista jne.
Alle satakilosten kannattaa pysyä pois festarialueelta ja pitää silti kypärä päässä varmuuden vuoksi.Kuminiska wrote:Ken ekaa kertaa Tuskaan oisin menossa, niin onko yhtään järkevää mun sinne pittiin mennä? Minkä kokosii ihmisii siellä piteissä yleensä pyörii, meinaan etten lennä heti ulos ryminällä(pituus n. 177 cm, paino n. 64 kg).
-
Pitit eivät niin vaarallisia ole, miltä ne saattavat sivustaseuraajasta näyttää. Tosiaan kaatujat nostetaan noin 98 prosenttisesti ylös, jotenka jalkoihin siellä ei jää jossei tosissaan yritä. Kyllähän siellä saattaa tuulenhalkaisia tvs. hieman kärsiä, mutta ei ainakaan ikinä ole itse tullut itseään pahemmin telottua, mustelmia ja tollasia lukuunottamatta.
-