Jos kysyt kahdesta suomen kovimmasta metallifestarista, niin miten Sauna liittyy tähän? Nummirock on suomen kovin metallifestari, ei nää kaupunkikekkerit mitään festareita ole. Jos pitää vertailla suomen kovimpia puistokonsertteja, niin päästään Tuska vs Sauna-vertailuun
Ja sun pointteihin:
1. Ihan. Vitun. Sama.
Miten tämä liittyy festarien paremmuuteen?
2. Kyllä sinne Tuskan alueelle on hyvin mahtunut, ja se on oikeesti keskustassa. Saunaan kävellessä tuli hiki.
3. Jonotin Saunaan viime kesänä huomattavasti pidempään kuin tuskaan, vaikka olin menossa sisään vasta Dimmun keikan alkua ennen enkä alkuryysiksessä...et vaan osaa. Joskus olen mennyt Tuskan jonoon teatterin edestä eikä silti kestäny ku max 15min että olin sisällä.
4. Joo, joskus on vituttanu ku 2 lavalla soittaa samaan aikaan bändi jonka haluais nähä. Tosin useampi lava mahdollistaa enemmän bändejä. Aina ei voi voittaa.
5. Kyllä niitä niittirannekkeita voi ostaa muualtaki ku festareilta. Tuskassa on aika kattavasti festareilla esiintyvien bändien productia kuitenki ollu myynnissä. En pidä ruokakojujen vähyyttä tai paskuutta kovin pahana ongelmana ku kaikki keskustan ruokapaikat on vieressä ja festarialueelta on aina päässy ulos ja takas sisään halutessaan. Eväitäki voi ottaa ja Alepan kontista on saanu maukkaita eineksiä

Festarisafka nyt on oletusarvosesti aika paskaa, ei maha mitään...
6. Saunan liput on jo myynnissä, miksi en tiedä mihin aikaan voin pummata esiintyjiltä nimmareita? Itse en ole huomannut suurempia puutteita kummankaan festarin tiedotuksessa, mutta en keräilekään nimmareita. Joku varmaan haluais jo tietää minä päivinä Tuskan bändit soittaa, ymmärrän...
7. Hyvän bändikattauksen jälkeen paras juttu Tuskassa on se, että alueelle saa viedä omat viunat ja muutkin juomat aluelle. Eipähän tarvi tehä konkurssia niiden ylihintasten tuoppien ja limppareiden takia.
Saunaan ei saa viedä alkoholia, mutta sitä myydään siellä kuitenkin. Ei vaikuta suuremmin känniääliöiden käytökseen, joiden kanssa ei kyllä ole kummissakaan kekkereissä ollut ongelmia. Osa porukasta tosin voi olla vittuuntuneita (minä mukaanlukien) jos kaikki rahat menee ylihintasiin oluisiin.
Ja sit:
Viskibasso wrote:Mutta saunassa on mielestäni useammin ollut paremmat esiintyjät:
2005 Megadeth Slayer Dio
2006 W.A.S.P. Twisted Sister
2007 Heaven And Hell Megadeth
Hyvinpä perustelet Saunan esiintyjien parhautta, kuudesta mainitsemastasi bändistä WASP ja DIO ovat esiintyneet tuskassa viimeisten 5v aikana ja Slayer on tänä vuonna.
Mitä muuten luulet, pitäskö 2009 lähteä taas Saunaan Megadethia kattomaan?