Olen täysin samaa mieltä kanssasi.Pummi wrote:Millähän sinä määrittelet mikä on metallimusiikin tosissaan ottamista? Nerokkain väylä ihmiselle purkaa eläimellisiä paineitaan on kuunnella raskasta musiikkia. Riehua sen tahdissa ja antaa sille kaikkensa. Itse teen näin ja olen paljon paremmin "tässä oikeassa maailmassa" maltillisempi ja ystävällisempi ihminen muita kohtaan. (Asia joka on minulle erittäin tärkeä).
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.Pummi wrote:Mielestäni sinapin tunkeminen kissan perseeseen, koska biisissä sanotaan niin, on vammaista - oli kyseinen musiikki sinulle elämä tai ei. Voin huutaa sellaisen kertsin musaa kuunnellessani ja tarkoittaa sitä tosissani, mutta en minä sellaista koskaan tekisi. Simple?
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.Pummi wrote:Tuollainen ääretön uskontokammo on aivan hirveää. Jokainen voi itse erota kirkosta, voi jättää menemättä kirkkoon, mutta muiden ihmisten henkilökohtaiseen uskoon ei luulisi kenelläkään olevan sanomista. Ihmiset kokevat asioita eri tavalla ja se on vain hyväksyttävä, toinen vihaa jotain uskontoa, toinen tarvitsee sitä selviytyäkseen.
Kumpi meistä ei nyt ymmärtänyt toisen pointtia?
Alleviivataan nyt vielä ties kuinka monennen kerran:
Kristinusko omissa piireissään mukaan lukien metallimessun, vaikka se henk.koht. onkin mielestäni täysin absurdi tapahtuma = jees.
Kristinuskon sanoman levittäminen liitettynä Tuskaan = ei jees.
Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää?
---
Periaatteessa ei ole mitään tekemistä tämän aiheen kanssa, mutta jokaisella Stryperinkin kitaran soinnulla lähtee pala pikkusormea Alakerran Herralle. "Sä et vain tiedä sitä".