No, ehtisiköhän Mokomaan perjantaina, 22 maissa lento Oulussa saksan viikon jälkeen.
Don Huonot taisi olla Soundin uutisessa.Hokkanen wrote:Pakko kyl kysyy, että mistä te kuulette noista Superpark Areenan keikoista? Oon siellä Areenalla töissä tekniikka- ja kasaushommissa, mut silti luen tulevat työt täältä tai jostain muualta.
Joo ja Donkkareiden fb-sivuilla sekä lippupalvelun sivuilta. Olen itsekin ihmetellyt Superparkin surkeaa mainontaa, mutta että edes työntekijöille ei tiedoteta, niin on aika kummallista.Deathstyle wrote:Don Huonot taisi olla Soundin uutisessa.Hokkanen wrote:Pakko kyl kysyy, että mistä te kuulette noista Superpark Areenan keikoista? Oon siellä Areenalla töissä tekniikka- ja kasaushommissa, mut silti luen tulevat työt täältä tai jostain muualta.
Burning Point ja Mad Hatter's Den lisätty ohjelmistoon.Wellu wrote:pe-la 10.-11.7. mm. Battle Beast, Kotipelto & Liimatainen, Cønstantine @ LankaFest 2015, Puolanka
Lähde
Heviä. Oikiaa heviä!!!Jussi wrote:la 13.12. Conspiracy plays King Diamond, Angry Machines plays Dio @ Hevimesta
Kovaa oli. Varsinkin Conspiracy lämmitti mieltä ja ruumista.THEM wrote:Heviä. Oikiaa heviä!!!Jussi wrote:la 13.12. Conspiracy plays King Diamond, Angry Machines plays Dio @ Hevimesta
Sentencedin Täältä pohjoiseen-kirjan virallisia julkkareita vietetään tammikuussa. Nukeen on tulossa asian tiimoilta tribuutti-iltaa tammikuun lopulla. Ei muuta kun köyden ostoon.
alas, näin kävi, mutta la 24.1. tba-tasolle jää vielä edeltävä pe 23.1. jos on menekkiä aiheelle. Tribuuttihommiin luvattiin lisää selkoa vkon sisään Nuken facessa.mie wrote:Olisikohan tuo Nuken lupailema Senari-iltama 31.1. kun Jarva on kerran paikalla edellisenä päivänä... eihän se 1+1 toki mitään meinaa, mutta kivahan se olisi jos Tanekin paikalla.Sentencedin Täältä pohjoiseen-kirjan virallisia julkkareita vietetään tammikuussa. Nukeen on tulossa asian tiimoilta tribuutti-iltaa tammikuun lopulla. Ei muuta kun köyden ostoon.