Mielelläänhän virvelin olisi triggaamatta, mutta kun fakta on se, että aina miksaajat joita keikkapaikoilla on, eivät ole niin hirveän kokeneita (en nyt siis mitenkään tahdo haukkua ketään, kenen kanssa olen työskennellyt) tai sitten eivät vain ole ikinä miksanneet mitään nopeampaa matskua, niin siinä sitten on se perinteinen, että virveli ei kuulu. Toisaalta, omapa on vikani, jos en pysty sitä virveliä kovempaa lyömään. Väittäisin kuitenkin että tässä hiljattain olen hieman saanut voimaakin lisää grindeissä virveliin. Mutta joo...
Itse olen nähnyt Rotiskon kolme kertaa viimeisen 8 kuukauden aikana, ja jos kyytiä olis järkkääntynyt, niin olisin nähnyt toiset kolme lisää

. Tampereella Yo-talolla pääsee myös lavan sivuun, sama on tavallaan Jyväskylässä Ilokivessä ja sitten Lutakossa pääsin sinne lavalle kun mulla oli se kamera

.
Mut Asa, mites tuolla Kasisalilla pääsi muka noin lähelle? Siis menitkö kaveris mukana siihen aivan rumpujen taakse vai mitä, koska silloin kuin minä tuolla soitin reilu vuosi sitten, niin eipä yleisö päässyt lavan sivuun ollenkaan.
Tuo on kyllä varmaan enemmänkin sääntö kuin poikkeus Rotiskon keikoilla, että Kaitsu juttelee rumpaleiden kanssa ennen ja jälkeen keikan koko ajan. Ja se virnuilu, aina. Jätkä hymyilee aina grindeissä kun itse katsoo sivusta, että eihän tuon nyt noin helppoa pitäisi olla. No mut, Kaitsu on Kaitsu.