Black Metal ennen ja nyt

Raskaamman musiikin keskustelut
Post Reply
Headlake

Re: Black Metal ennen ja nyt

Post by Headlake »

http://dtd.erraticsporadicism.org/ Jahas. Myöhässä olin. :)
Talos

Post by Talos »

Kiitos vinkistä molemmille, pahus vaan kun olen cd-miehiä 8)
P.K.

Post by P.K. »

Jos on hoppu niin Iron Bonehead, Merchant of Death ja jokunen muu eurodistro pitää CD:tä jo listoilla.
Thorberg

Post by Thorberg »

Nidhoggia kannattaa kysellä julkaisijalta, Aphelion Productions.
Tenebraum

Post by Tenebraum »

MartyrForNone wrote:Onko joku oikeasti muuten kuunnellut läpi tuon Demonazin 2011 soolon? Olen pari kertaa yrittänyt Youtubesta, mutta edelleen on liian sakeaa... vähän kuin I, mutta paaaaaaaljon surkeampaa. 2007 demo oli vähän gootimpaa, rohkeampaa sillä tavalla sentään.
Kyllä vaan, muutamaankin otteeseen. Ei tuosta sen kummempia tuntemuksia jäänyt mieleen eikä voi sanoa olleen edes kokemusta rikkaampana. Ainoa kipale mikä nousi itselleni ylitse muiden, ja jonka ylipäätään muisti muiden seasta, on Under the Great Fires
Nuclear Holocaust

Post by Nuclear Holocaust »

Kroda on sylkäissyt pihalle hemmetin väkevän ja eeppisen kiekon. Soundit on tanakat ja erottelevat, kun aiemmin ne ovat olleet enempi diskanttisen ohuet.

Joo on siellä tinapilliä, mutta haistakaa paska. SLAVA UKRAINI! 8)

[youtube]CReAsPQNZwM[/youtube]

[bandcamp]1462555948[/bandcamp]

Lyriikat haltuun tuolta.
Dies Irae
Imperiumi Assistant

Post by Dies Irae »

Nuclear Holocaust wrote:Kroda on sylkäissyt pihalle hemmetin väkevän ja eeppisen kiekon. Soundit on tanakat ja erottelevat, kun aiemmin ne ovat olleet enempi diskanttisen ohuet.

Joo on siellä tinapilliä, mutta haistakaa paska. SLAVA UKRAINI! 8)
Ja toistepäin, eli jotain UrkainaSlavaa... ;)

Dub Buk
P.K.

Post by P.K. »

Multa voi ostaa pois Krodan levyt (kaikki Schwarzpfadiin asti) jos alkaa kiinnostamaan. Ei toiminut ollenkaan kun monen vuoden jälkeen yritin kuunnella taas. Silloin kun kävivät keikalla niin levyjä vielä kuunteli. Velimor split on ainoa mistä en luovu, koska Velimor on helvetin kovaa ryssää.

Finist on parasta Ukrainasta!
Nuclear Holocaust

Dies Irae wrote:
Ja toistepäin, eli jotain UrkainaSlavaa... ;)

Dub Buk
Hah' nappasin joskus tuosta biisistä alun puhelimen soittoääneksi 'Support Ukraine'-hengessä, mutta se maailmanpolitiikan arkipäivästä. Pysytään musiikissa.

Juu Velimor on kans kovaa shittiä, vaikka ovatkin "iljettäviä natsipaskoja". Levyhän sieltäkin on ulostettu tänä vuonna.

[youtube]CVzksa7uMfU[/youtube]
Headlake

Post by Headlake »

Kroda ja Duk Buk mainittu. Velimoria vielä kylkeen. Hienoja bändejä. Dub Buk Dub Buk Dub Buk https://www.youtube.com/watch?v=rJjcrzNVeS4

Armatus on kohtuu sitkeää tahkomista. Varsinkin Armee der schwarzen Stiefeliä ja Satanistia tullut soiteltua. Ei heikoille. https://www.youtube.com/watch?v=mmNvdmHNhOo
StuG

Post by StuG »

Yhdenlaista raahausta.

Levystä saa myös nopeampaa kyyditystä, heti alusta alkaen.

[youtube]bXguRkXHAhA[/youtube]
Nuclear Holocaust

^
Hei mistä tiesit, että toimiva BM (kaikki muu kuin Norsecore) pohjautuu eeppiseen tremolo maalailuun, joka nojaa täsmäiskuin toistuvaan laahaavaan komppiin ja siihen epätoivoiset rääkynät päälle?
:shock:
StuG

Post by StuG »

Luukutin läpi ko levyn ja ihan totaalia peruskauraahan tuo on, niin hyvässä kuin pahassa.
Nuclear Holocaust

Perun lahja räkä-Blackille on myös roiskaissut uudet visvat levylautaselle. Voxuttaja 'Milo Possessor' on kyllä karun kuuloinen äijä.

[youtube]CphsThpxiLk[/youtube]

Löytyy myös Spotifysta

[spotify]22ML2q5wQd3ZtroXTpHTUG[/spotify]
StuG

Post by StuG »

^ Hyvän kuuloista muhjua äreän laulajan kera. Mie tykkään.
Nuclear Holocaust

Nuclear Holocaust wrote:Kroda on sylkäissyt pihalle hemmetin väkevän ja eeppisen kiekon.
Nyt myös fyysinen tallenne tyrkyllä. Vaikkapa CD + rätti kombona pre-orderina löytyypi tuolta
Keppana

Post by Keppana »

Diaboli "Wiking Division" ilmestyy kuun lopussa. Vanha näyttää nuoremmille kaapin paikan taas.
Deleted User 29165

Post by Deleted User 29165 »

Uutta Diaboli materiaalia "Wiking Division" levyltä:

https://www.youtube.com/watch?v=jLVkWooALjo
Nuclear Holocaust

^
Tuntematon suuruus mulle, mutta meriitit näköjään oli kunnossa: itsemurha ja linnatuomio. Niillähän sitä BM-skenessä pärjää.

Itse musiikki vaikutti kelpo DM-influenced Old School surinapörinältä, joten otetaan tarkempaan analisointiin.
Keppana

Post by Keppana »

Nuclear Holocaust wrote:^
Tuntematon suuruus mulle, mutta meriitit näköjään oli kunnossa: itsemurha ja linnatuomio. Niillähän sitä BM-skenessä pärjää.

Itse musiikki vaikutti kelpo DM-influenced Old School surinapörinältä, joten otetaan tarkempaan analisointiin.
Ei heitä keikkaa tai muutenkaan promoa itteään, niin on suosiollisesti jäänyt muitten suomipörinöiden varjoon selvästi. Aktiivisena tosin ollut vuodesta -92 ja laadullisesti ihan kärkiluokkaa ollut koko ajan, minkä takia itse olen ihmetellyt Behexen-paitasten tyhjää katsetta kun olen bändin nimen ottanut esille.
P.K.

Post by P.K. »

Keppana wrote:olen ihmetellyt Behexen-paitasten tyhjää katsetta kun olen bändin nimen ottanut esille.
No ei kai nyt mitkään Behexen-paitaiset kölvit voisi innostua näin peruskamasta! Ei löydy edes käsien levittelyä tai kaapuja.

Näytebiisistä tuli mieleen vähän Der Stürmer eikä se nyt ole huono asia millään tapaa.
LorenzoGarbanzo

Post by LorenzoGarbanzo »

Jos keskiaikaisissa fiiliksissä maalaileva tunnelmallinen black metal kiinnostaa, niin Obsequiaen uusi albumi kannattaa tarkastaa.

[bandcamp]1937352298[/bandcamp]

Jokseenkin englantilaisen Forefatherin hengessä mennään, jolta niinikään uusi levy vastikään julkaistu. The Anvil varsinkin loistava biisi.

[bandcamp]697868953[/bandcamp]
Dies Irae
Imperiumi Assistant

Post by Dies Irae »

Kotimaisesta osastosta voisi nostaa esiin juuri debyyttinsä julkaiseen Aegrusin. Bändin otteesta huokuu raaka, mutta samalla melodioita sisältävä bm, mutta noin yleisesti bändi-kaksikon otteessa on tarttuvaa groovea.

Aegrus -bandcamp

Imperiumi-arvio
-Untamo-

Post by -Untamo- »

LorenzoGarbanzo wrote:Jos keskiaikaisissa fiiliksissä maalaileva tunnelmallinen black metal kiinnostaa, niin Obsequiaen uusi albumi kannattaa tarkastaa.

[bandcamp]1937352298[/bandcamp]

Jokseenkin englantilaisen Forefatherin hengessä mennään, jolta niinikään uusi levy vastikään julkaistu. The Anvil varsinkin loistava biisi.

[bandcamp]697868953[/bandcamp]
Ylempi ihan harmitonta, joskin aika juustoista mutta auta armias mitä paskaa toi Forefather oli :lol:
Aikoinaan mulla tais olla noilta Steadfast jonka sittemmin myin pois mutta ei kai se nyt noin kuraa ollut?
LorenzoGarbanzo

Post by LorenzoGarbanzo »

Aika samaa settiä tuo Forefather on tehnyt joka levyllä, joista Steadfast taitaa olla paras.
Post Reply