Missä noin lukee?WildFire wrote: Blind Guardian vaikuttaisi sitten olevan lauantain pääesiintyjä, hyvä valinta myös.

Missä noin lukee?WildFire wrote: Blind Guardian vaikuttaisi sitten olevan lauantain pääesiintyjä, hyvä valinta myös.
No kun lukee tuon uutisen ja laskeskelee 1+1=2, niin siitä ainakin itse päättelesin että asia on noin.chemicalGOD wrote:Missä noin lukee?WildFire wrote: Blind Guardian vaikuttaisi sitten olevan lauantain pääesiintyjä, hyvä valinta myös.
Kunhan teen omia hätäisiä päätelmiäni sen perusteella, että se on lauantain kohdalla ainakin toistaiseksi ensimmäisenä mainittuna. Toisaalta ehkä päivien pääesiintyjistä kuitenkin ilmoitetaan tuohon tapaan kuin Amon Amarthinkin tapauksessa, eli kovin mahdollista, ettei nuo AtG ja BG sittenkään ole päiviensä lopettajat, niin kuin ehdin jo päätellä.chemicalGOD wrote:Missä noin lukee?WildFire wrote: Blind Guardian vaikuttaisi sitten olevan lauantain pääesiintyjä, hyvä valinta myös.
Jep, toivottavasti olisi kuitenkin tulossa vielä jotain isompia nimiä pääesiintyjiksi perjantaille ja lauantaille.WildFire wrote:Kunhan teen omia hätäisiä päätelmiäni sen perusteella, että se on lauantain kohdalla ainakin toistaiseksi ensimmäisenä mainittuna. Toisaalta ehkä päivien pääesiintyjistä kuitenkin ilmoitetaan tuohon tapaan kuin Amon Amarthinkin tapauksessa, eli kovin mahdollista, ettei nuo AtG ja BG sittenkään ole päiviensä lopettajat, niin kuin ehdin jo päätellä.chemicalGOD wrote:Missä noin lukee?WildFire wrote: Blind Guardian vaikuttaisi sitten olevan lauantain pääesiintyjä, hyvä valinta myös.
Dime wrote: ... Sunnuntai olisi tarkoitus jättää välistä, kiitos jonkun emännän sukulaisen joka pääsee ripiltä ja tuonnehan on meidän kahden kirkkoon kuulumattoman jostain minulle toistaiseksi tuntemattomasta syystä pakko mennä ettei joudu selibaattiin.
Tässäpä kulttuuriteko vailla vertaa. Kiitos siitä.chemicalGOD wrote: pitkän linjan karhulalainen melo-death-poppoo OMNIUM GATHERUM.
Elä ihmettele, kyllähän näillä(kin) sveduilla on sanssit Sabaton-henkiseen hurmoksenluontiin kentälläseisojien joukossa. Tarttuvaa tuplakitaramelodiaa ja kansa pomppii, ihan kuten In Flames silloin kun olivat vielä hyviäEstranged wrote:Amon Amarth sunnuntain pääesiintyjä. :wtf: Onhan se ihan ookoo keskitempoista viikinkidödistä, mutta odotin headlineriksi kaliiberiltaan paljon isompaa nimeä. En ole oikein koskaan ymmärtänyt yhtyeen suosiota enkä uskoisi sen nytkään riittävän pääesintyjän slottiin. Ankkarockissa 2009 tuli bändi katsastettua ja laitettua ruksi nähty-ruutuun (eikä tarvitsisi enää toistamiseen nähdä). Ellei muille päiville tule kunnon pääesiintyjiä, Tuska jää tänä vuonna kauaksi loppuunmyydystä. Myös Exoduksen peruutus harmittaa, toivottavasti jokavuotinen peruutuskiintiö oli sitten siinä. Minä en silti toki jää kotiin möksäämään, teinhän ostopäätöksen jo ensimmäisten julkaisujen seurauksena, sen jälkeen julkistukset ovat vaan olleet vähän nihkeää osastoa. Edelleen niitä isoja nimiä odotellessa...
HeavenlyHeavenlyHeavenly!!!Davy Jones wrote:Jes, Tarot ja BG samalle päivälle! 99% todennäköisyydellä paikalla vain lauantaina, joten tonne vielä joku kiva power-pumppu (Edguy, Heavenly?) kiitos!
Näin ehkä maailmalla ja pari vuotta takaperin, mutta ei täällä Suomessa nykyään. At the Gates on enemmän vanhemmille ihmisille jääny isompana mieleen kuin onkaan/olikaan. Historiallisesti genren kannalta tärkeä, mutta kun viimeinen levy ilmestyi viistoista vuotta sitten ja sekin oli ainoa tällainen kaupallinen, tarttuva ja helppo levy bändiltä, niin ei varmaan oikein pysty kokoluokassa Amon Amarthin kanssa kilpailemaan. Blind Guardian on tosiaan iso, ellei jopa jättimäinen, Keski- ja Etelä-Euroopassa, mutta eivät nuo Suomessa ole niin suosittuja. Tai tällaisen kuvan olen saanut. Aika harvakseen ovat keikalla käyneet, pari kertaa viimeisimpien levyjen kiertueilla(?), ja viimeksikin Tuskassa sunnuntain tokana esiintyjänä, päälavalla sentään. Amon Amarthin levynmyynnistä Suomessa en nyt juuri muista, mutta on tuollaista aika samanlaista poppista kuin Turisas ja Ensiferum, ehkä vähän rankempaa ja folkkielementtejä ei oikein löydy mutta hengeltään samaa kastia, niin kuvittelisi täälläkin menestyvän.Spunkmeyer wrote:Se nyt olisikin se organisaation vihoviimenen teko jos Amon Amarth saisi soittaa pääesiintyjänä mutta Blind Guardian eiNuo kaksi ja At the Gates ovat minun silmissäni jotakuinkin samassa suuruusluokassa. Kuitenkin, eikös At the Gatesin julkistuksen jälkeen sanottu ettei pääesiintyjiä ole vielä ilmoitettu?
Juuri tuolloin Tuskassa viimeksi; sitä edeltänyt ainoa kerta oli syyskuussa 2002 a Night At The Operan -kiertueella Nosturissa, eli nyt vasta kolmas keikka Suomessa. Joten totta: harvakseltaan käyneet, mistä voidaan päätellä kysyntää on kertynytMacMoney wrote:Blind Guardian on tosiaan iso, ellei jopa jättimäinen, Keski- ja Etelä-Euroopassa, mutta eivät nuo Suomessa ole niin suosittuja. Tai tällaisen kuvan olen saanut. Aika harvakseen ovat keikalla käyneet, pari kertaa viimeisimpien levyjen kiertueilla(?), ja viimeksikin Tuskassa sunnuntain tokana esiintyjänä, päälavalla sentään.
Toivottavasti ei, mutta samaa veikkaisin itse myös.chemicalGOD wrote:Jotenkin mulla on vahva tunne, että CoB tulee vielä jonkun päivän pääesiintyjäksi.