Doom metal
Re: Doom-metal
Ihanaa! WHW:n ikuisuusprojekti on vihdoin valmis ja maistiaisia kolmen kappalenäytteen verran myspacessa: http://www.myspace.com/whileheavenwept
The Furthest Shore on taattua WHW-matskua, kaks muuta biisiä ei ihan niin perinteistä kamaa heiltä, mutta toimii tässä osoitteessa ainakin!
The Furthest Shore on taattua WHW-matskua, kaks muuta biisiä ei ihan niin perinteistä kamaa heiltä, mutta toimii tässä osoitteessa ainakin!
-
'The Furthest Shoren' loppu (tuolla vain pieni osa biisistä) tulee olemaan aika uskomatonta kuultavaa, se vaan kasvaa ja kasvaa... kuulin sen pohjat Ateenassa, oliko se alkuvuodesta 2006 kun siellä oltiin? Ja siitä asti olen odottanut tuota levyä. 'Vessel' uppoaa myös hyvin vaikka onkin jo tavallaan tosi lähellä aikuisrokin syövereitä (Tom ei ole koskaan peitellyt Journey-diggailuaan, mikä on minusta hienoa). Tuo kolmas ei taida oikein olla mua varten, liian modernia proge-heviä omaan makuun, vaikka hyvin vedettyä. Odotukset kokonaisuutta kohtaan edelleen erittäin kovat, WHW on hieno bändi!!!
Ai saakeli, että osaakin kuulostaa hyvältä tää Lamp of Thoth aamutuimaan.
Kun kuulin ekalla RB:n ulkomaanreissulla Of Empires Forlornin premasteria olin järkyttynyt. Nyt sama levy on mulle hyvin tärkeä ja mieleinen. Näiden uusien näytteiden äärellä olen jälleen ainakin lievästi järkyttynyt. Se lienee siis hyvä merkki!
Ihmettelen vähän Jughin kommentointia. Mulle tuo The Furthest Shoren alku ei edusta hiukan ilmeettömämmässä power metallissaan tyypillisintä WHW:iä (ja ennen kuin joku alkaa mussuttaa niin KYLLÄ, koko tuotanto on hallussa), mut kuten Peter totesi se kehittyy... Jo tuossa pätkässä ja siitä eteenpäin! Tosin itse en enää muista muuta kuin, että diggailin sitä mitä kuulin Kreikassa.
Noi kaksi biisiä tuovat sitten enemmän niitä tuttuja tuntoja, eli AOR kohtaa progeduumin etc...
Se on varmaa, että tän uuden liidilaulajan kanssa joutuu aika kauan totuttelemaan. MUlle Tom on Tom ikuisesti!
Ihmettelen vähän Jughin kommentointia. Mulle tuo The Furthest Shoren alku ei edusta hiukan ilmeettömämmässä power metallissaan tyypillisintä WHW:iä (ja ennen kuin joku alkaa mussuttaa niin KYLLÄ, koko tuotanto on hallussa), mut kuten Peter totesi se kehittyy... Jo tuossa pätkässä ja siitä eteenpäin! Tosin itse en enää muista muuta kuin, että diggailin sitä mitä kuulin Kreikassa.
Noi kaksi biisiä tuovat sitten enemmän niitä tuttuja tuntoja, eli AOR kohtaa progeduumin etc...
Se on varmaa, että tän uuden liidilaulajan kanssa joutuu aika kauan totuttelemaan. MUlle Tom on Tom ikuisesti!
-
- Imperiumi Assistant
Oijoi! Kuulisti vallan mainiolta toi The Furthest Shore ja hyviltä nuo kaksi muutakin kipaletta. Tätä levyä on ehditty jo odottaa tovi!
-
Joku sanoi tuosta uudesta WHWstä että jotain vanhan Fates Warning meininkiä ilmassa. Tämähän toki kiinnostaa!
^ Kiinnostus tuota kohtaan nousi huimasti. Ovathan The Spectre Within ja Awaken The Guardian power/prog metallin parhaimmistoa ja jos yhtään samoilla sfääreillä liikutaan niin tulee ostettua toi uus WHW. Vaikka mitään täysapinointia en kyllä tarvitse.
Furthest Shoren ekoja minuutteja en tarkottanutkaan. Tai siis, että kun Shriken kanssa kuunneltiin tuota biisiä ekaa kertaa, niin alussa oltiin molemmat hieman huuli pyöreänä, mutta kun biisi alkaa kasvaa (jo tuon myspace-sämplen aikana, albumille tulevaa loppukappaletta ei siis ole kuultukaan) eeppisiin sfääreihin niin ei se kuulosta miltään muulta kuin WHW:ltä.Albert wrote: Ihmettelen vähän Jughin kommentointia. Mulle tuo The Furthest Shoren alku ei edusta hiukan ilmeettömämmässä power metallissaan tyypillisintä WHW:iä (ja ennen kuin joku alkaa mussuttaa niin KYLLÄ, koko tuotanto on hallussa), mut kuten Peter totesi se kehittyy... Jo tuossa pätkässä ja siitä eteenpäin! Tosin itse en enää muista muuta kuin, että diggailin sitä mitä kuulin Kreikassa.
Vesseli poppiudessaan ei taas mun korvaan ole ihan perus-WHW-kamaa. Ja nää nyt on keskustelufoorumille roiskaistuja ensimmäisiä mielikuvia parin hassun kuuntelun perusteella, eli eipä näitä niin syvällisesti vielä kannata alkaa ruotimaan

-
Gates Of Slumberin vinyyliennakot ovat ilmestyneet Rise Aboven sivuille. Hinnoistahan on mussutus käynnissä jo forumilla kuin forumilla, itseä lähinnä ihmetyttää postikulut koska huomattavasti halvemmalla olen kiekkoa sumusaarilta saanut postitse esimerkiksi viimeksi viime viikolla. Toivotaan että laatu korvaa hinnan.
Hyvän kuulosta kamaa!jugh! wrote:Ihanaa! WHW:n ikuisuusprojekti on vihdoin valmis ja maistiaisia kolmen kappalenäytteen verran myspacessa: http://www.myspace.com/whileheavenwept
Levyn hinnasta en mussuta, 16 puntaa on gatefold tuplaälppäristä ihan käypä hinta ja die hardia kaipaavat maksavat mitä pyydetään jos sellaisen tahtovat. Mutta postit, nuo Rise Aboven postit... Jotain mätää on, kun normiversiosta joutuu pulittamaan pari puntaa korkeammat postimaksut kuin tuosta die hard -versiosta.herr nabel wrote:Gates Of Slumberin vinyyliennakot ovat ilmestyneet Rise Aboven sivuille. Hinnoistahan on mussutus käynnissä jo forumilla kuin forumilla, itseä lähinnä ihmetyttää postikulut koska huomattavasti halvemmalla olen kiekkoa sumusaarilta saanut postitse esimerkiksi viimeksi viime viikolla. Toivotaan että laatu korvaa hinnan.
Yhdestä normiversiosta joutuu Suomeen maksamaan posteja £10,15 ja yhdestä die hardista £8,39 puntaa. Kahdesta normiversiosta posteja £15,55 ja kahdesta die hardista £12,54.
Meikäläinen odottelee, jos tuuri kävisi ja joku levykauppa tätä Suomeen saisi kohtuuhinnalla.
-
Joo, noita posteja tosiaan ihmettelin.
Enkä mä millään selkämerkillä tee mitään (yks jo pölyttyy) joten ei tarvi kalleinta versiota mutta 180g:n vinyylit kyllä houkuttelivat liikaa. Näihin levyihin tulee laitettua jo niin järkyttäviä summia kuukausittain että yks TGOS ei tunnu missään.
Enkä mä millään selkämerkillä tee mitään (yks jo pölyttyy) joten ei tarvi kalleinta versiota mutta 180g:n vinyylit kyllä houkuttelivat liikaa. Näihin levyihin tulee laitettua jo niin järkyttäviä summia kuukausittain että yks TGOS ei tunnu missään.
-
On muuten kohtuu hieno levynkansi.jugh! wrote:Ihanaa! WHW:n ikuisuusprojekti on vihdoin valmis ja maistiaisia kolmen kappalenäytteen verran myspacessa: http://www.myspace.com/whileheavenwept
Tässä Dopesmoker vinyyliä kuunnellessa mietin, että mistähän saisi Sleepin paitoja? Play.comilla on tuollanen Holy Mountain malli, mutta en oikeen ite perusta noista paidoista missä on levynkansineliö.
-
Nightgaunt Graphicsilta löytyy pari mallia: http://store.nightgauntgraphics.com/ind ... Path=1_259
Sleepin mysapcestaBoundead wrote:Tässä Dopesmoker vinyyliä kuunnellessa mietin, että mistähän saisi Sleepin paitoja? Play.comilla on tuollanen Holy Mountain malli, mutta en oikeen ite perusta noista paidoista missä on levynkansineliö.
-
Täälläkin on yksi (imo aika hieno) design myynnissä.Boundead wrote:Tässä Dopesmoker vinyyliä kuunnellessa mietin, että mistähän saisi Sleepin paitoja? Play.comilla on tuollanen Holy Mountain malli, mutta en oikeen ite perusta noista paidoista missä on levynkansineliö.
MÄ LAITOIN SEN JO!!!mikko1 wrote:Täälläkin on yksi (imo aika hieno) design myynnissä.Boundead wrote:Tässä Dopesmoker vinyyliä kuunnellessa mietin, että mistähän saisi Sleepin paitoja? Play.comilla on tuollanen Holy Mountain malli, mutta en oikeen ite perusta noista paidoista missä on levynkansineliö.
-
ÄLÄ NYT SUUTU!!!jugh! wrote:MÄ LAITOIN SEN JO!!!mikko1 wrote:Täälläkin on yksi (imo aika hieno) design myynnissä.Boundead wrote:Tässä Dopesmoker vinyyliä kuunnellessa mietin, että mistähän saisi Sleepin paitoja? Play.comilla on tuollanen Holy Mountain malli, mutta en oikeen ite perusta noista paidoista missä on levynkansineliö.
warhorse wrote:Nightgaunt Graphicsilta löytyy pari mallia: http://store.nightgauntgraphics.com/ind ... Path=1_259
Wau! Toi eka vaihtoehto (Saint Vitusin Chandlerin päällä MTV:llä tullessa One Mind videossa) on ensimmäinen kosketukseni yhtyeeseen ja sai mut lisäämään heidät etsintälistalleni, mitä luultavimmin Die Healingin aikoihin! OLispa hienoa omistaa kyseinen vaate nyt itsekin, vanhojen muistojen kunniaksi!
Vitun hieno, harmi etten omista luottokorttia.mikko1 wrote:Täälläkin on yksi (imo aika hieno) design myynnissä.Boundead wrote:Tässä Dopesmoker vinyyliä kuunnellessa mietin, että mistähän saisi Sleepin paitoja? Play.comilla on tuollanen Holy Mountain malli, mutta en oikeen ite perusta noista paidoista missä on levynkansineliö.

Viikon Lontoon reissun kohdalle sattuu sopivasti The Gates of Slumberin ja Lord Vicarin keikka. Kenelläkään tietoa minkälainen keikkamesta Borderline on? Lippuja ei taida ehtiä tilata ennakkoon, joten toivottavasti saa vielä ovelta.
Mikähä on ku oon venannu pakettii Doom Dealerilta joku puoltoist kuukautta nyt...
Sellaista se on välillä tuon Olin kanssa.Boundead wrote:Mikähä on ku oon venannu pakettii Doom Dealerilta joku puoltoist kuukautta nyt...
Itselläkin on ollut nyt reilut pari kuukautta MoD / GoW splitti tuloillaan, mutta kyllä nuo tilaukset ovat aina löytäneet tiensä postiluukkuuni "pienehkön" odottelun, ja maileilla muistuttelujen jälkeen.
Joo, mailia perään, välillä tuntuu unohtavan lähetellä paketit liikenteeseen, mutta kyllä ne sieltä aina tulee.unleasher wrote:Sellaista se on välillä tuon Olin kanssa.Boundead wrote:Mikähä on ku oon venannu pakettii Doom Dealerilta joku puoltoist kuukautta nyt...
Itselläkin on ollut nyt reilut pari kuukautta MoD / GoW splitti tuloillaan, mutta kyllä nuo tilaukset ovat aina löytäneet tiensä postiluukkuuni "pienehkön" odottelun, ja maileilla muistuttelujen jälkeen.