Tervetuloa Exhorderin sekopäisen järjettömään epäloogisuusmaahan, jossa vasen tarkoittaa vasenta, oikea vasenta ja kalenteri loppuu vuoteen 1989.Blackrider wrote:Mistä lähtien 4 minuutin biisi on ollut pitkä?
Doom metal
-
-
-
- Imperiumi Assistant
Ohimennen pakko antaa iso käsi Reverend Bizarrelle Death Is Glory… Now:n hyvin tehdystä bookletista.
Liian usein tulee vastaan nopeasti ja halvalla kyhättyjä kokoelmia, tribuuttilevyjä ym. ilman mitään infoa paljon mistään. Joillekin pikkuasia, mutta minusta huolella tehty sisältö palvelee niin bändiä, kuin levyn ostajaakin.
(Rip-off/bootleg julkaisut ovat sitten eri asia.)
Liian usein tulee vastaan nopeasti ja halvalla kyhättyjä kokoelmia, tribuuttilevyjä ym. ilman mitään infoa paljon mistään. Joillekin pikkuasia, mutta minusta huolella tehty sisältö palvelee niin bändiä, kuin levyn ostajaakin.
(Rip-off/bootleg julkaisut ovat sitten eri asia.)
Oli siinä hommaakin. Minä en ole lopullista tuotetta saanut käsissäni vielä pitää eli en tiedä miten painoasu onnistui, mutta kuten aina, kaikki kyllä viilattiin viimeisen päälle.
Born Again kuulosti aikoinaan Black Sabbathilta jossa laulaa Ian Gillan, eli kai voin hiljaa itsekseni olla tyytyväinen, ottaen huomioon miten paljon kyseinen kiekko mulle "juniorina" merkitsi. Toki toivoisin ennemmin, että Spiritus Mortis kuulostaisi Spiritus Mortikselta. Mun osuuteni siinä keitoksessa on kuitenkin varsin minimaalinen.
Born Again kuulosti aikoinaan Black Sabbathilta jossa laulaa Ian Gillan, eli kai voin hiljaa itsekseni olla tyytyväinen, ottaen huomioon miten paljon kyseinen kiekko mulle "juniorina" merkitsi. Toki toivoisin ennemmin, että Spiritus Mortis kuulostaisi Spiritus Mortikselta. Mun osuuteni siinä keitoksessa on kuitenkin varsin minimaalinen.
-
- Imperiumi Assistant
No, ainakin tekstit ovat selvää kauraa ja kuvatkin kantta myöten hyvät. Näin ulkopuolisen silmissä.Albert wrote:Oli siinä hommaakin. Minä en ole lopullista tuotetta saanut käsissäni vielä pitää eli en tiedä miten painoasu onnistui, mutta kuten aina, kaikki kyllä viilattiin viimeisen päälle.
Jos nyt jotain jäi näennäisesti kaipaamaan, niin levynkansia, mutta nehän löytyvät jo muutenkin hyllystä. vink vink.
Takakannen sisäsivun bändikuva on täysjunttiurpo.

Meitsi diggaa tuosta levystä. Trashed oli eka biisi, mitä kuulin bändiltä, ilmestymisvuonnaan. Live Evil taisi olla eka levy, minkä sitten ostin, joten henkilökemiat eivät vaikuttaneet itselläni mihinkään. Enhän tiennyt koko bändin historiaakaan tuolloin.Albert wrote:Born Again kuulosti aikoinaan Black Sabbathilta jossa laulaa Ian Gillan, eli kai voin hiljaa itsekseni olla tyytyväinen, ottaen huomioon miten paljon kyseinen kiekko mulle "juniorina" merkitsi.
Mutta, onko tuon levyn yleisen dissauksen syynä Gillan vai soundit. Biisithän ovat todella kovia. Gillanhan lähti tietävästi pitkälti rahan takia tuohon kun pyydettiin. Levy on joka tapauksessa turhankin ali-arvostettu.
Ja enemmän minä Gillanista pidän, kuin Tony Martinista, niin hyvä laulaja kuin onkin, niin aika geneerinen. Ei sen puoleen, hyviä levyjä hänenkin aikanaan. (Headless Cross, Eternal Idol)
-
- Imperiumi Assistant
Ihmeellistä vinkumista taas kerran. Mikä helvetti tässä nyt oli negatiivista tai ongelma. Palaute oli vain ja ainoastaan positiivinen niin bändin, kuin ostajankin näkökulmasta ilman mitään taka-ajatuksia.TheFallenOne wrote:Aika sikaa kommentoida asiaa, eihän lätty ole edes ilmestynyt vielä.Dies Irae wrote:Ohimennen pakko antaa iso käsi Reverend Bizarrelle Death Is Glory… Now:n hyvin tehdystä bookletista.
Löysää nyt sitä ruuvia päästäsi. Jotkut nyt sattumalta saavat/näkevät levyt aikaisemmin, kuin perus-sohvaperuna-sinä. Mitään valtionsalaisuuksia ole.
Ja hyvälle kannattaa aina nostaa peukaloa, kun siihen on aihetta.
Valita samantien kaikista uutisista ja levyarvosteluista.
Tahallaan jätettiin veks, että jotain spesiaalia jää niille, jotka aikoinaan ehtivät. ja ei ne kannet olis natsanneet layoutiin. Olis ollu tökerön näköistä. Ekaks oli ideana ottaa valokuva jossa kaikkea krääsää esillä, mut sille sit taas ei ollut enää tilaa. Ääriään myöten täyttyi bookletti.Dies Irae wrote:Jos nyt jotain jäi näennäisesti kaipaamaan, niin levynkansia, mutta nehän löytyvät jo muutenkin hyllystä.
Noissa kledjuissa, jotka olivat osittain lainassa Thee Plague of Gentlemanin Steveltä, ja joka otti ton kuvankin, ellei vaimonsa sitten ottanut, vedettiin Hollannissa Doom festareilla, eikä kukaan tuntuvat huomaavan mitään ihmeellistä. Tarkoitus oli viedä ärsytyskynnys äärimmilleen. Peter oli tuollainen pikku poika stoner-rokkari (FU MANCHU!!!!), mä olin grunge/Bam Margera ja Voidi oli todella sekavasta vaihtoehtotodellisuudesta tullut kasarihevari. Ei toiminut meidän homma. Jengi diggaili keikkaa normaaliin tapaan. Ihmeteltiin hieman jälkikäteen, että mitä ne meistä oikeasti mahtaa ajatella noin yleensä.Takakannen sisäsivun bändikuva on täysjunttiurpo.![]()
Saundit ovat vitun hyvät ja Gillan yks parhaimpia hevilaulajia ikinä. Muutama turha biisi mukana, mutta samalla todella tuhtia ja jopa oikeasti pelottavaa kamaa. Itse en edes diggaa mistään muusta kuuden ekan albumin lisäksi. No joo se eka Live toki myös. Eli ne jotka dissaavat kertovat enemmän itsestään kuin levystä.Mutta, onko tuon levyn yleisen dissauksen syynä Gillan vai soundit. Biisithän ovat todella kovia. Gillanhan lähti tietävästi pitkälti rahan takia tuohon kun pyydettiin. Levy on joka tapauksessa turhankin ali-arvostettu.
Tuo levy osittain aiheutti sen että innostuin jo ala-asteella Paholaisen palvonnasta ja nekrofiliasta. Tai jos ei aiheuttanut, niin ainakin isnpiroi vielä lisää!
Ja en sano tätä minään vitsinä.
-
- Imperiumi Assistant
Eikös se niin mene, että bändit saa tietää julkaisuista aina viimeisenä.Albert wrote:Ja mitä tulee siihen, että joillekin levyä on jo jaeltu... riippuu toki siitä kelle sitä annetaan, mut olis ne nyt saatana voinu ihan ekaks antaa bändille, et sais tsekata onko kaikki kuosissa. Prrrrkl.

Mutta, sattui nyt vain pääkallopaikalla uunituore paketti silmiin ja kun nyt näin painovalmiin myyntiversion (jota tuskin olisi enää muutettu, vaikka jotain tekstiä/kuvia olisi kämmättykin, mitä näin ulkopuolisen silmin katsottuna ei ollut), niin miksipä ei kommentoisi pikku yksityiskohtaa ihan yleiselläkin tasolla, joka nyt vaikutti positiivisesti.
Kun sillä ei kenenkään varpaillekaan pyritty hyppimään, eikä ollut keneltäkään pois, niin TheFallenOnen turha avautuminen ärsytti ja lujaa.
-
Jep, Trouble-jytää tulee kanssa.herr nabel wrote:Aika pommi kyllä! Biisistä tuli mieleen uudempi Candlemass, semmoista jyräriffin poikasta oli ilmassa. Mutta eiköhän sitä Trouble-groovea tule sitte levylle jotta pääsee joraa.![]()
Hieno bändi ja ikimuistoisia keikkoja Hakaniemen rannasta aina ties minne lääviin on nähty.
-
-
Dies Irae wrote:Ihmeellistä vinkumista taas kerran. Mikä helvetti tässä nyt oli negatiivista tai ongelma. Palaute oli vain ja ainoastaan positiivinen niin bändin, kuin ostajankin näkökulmasta ilman mitään taka-ajatuksia.TheFallenOne wrote:Aika sikaa kommentoida asiaa, eihän lätty ole edes ilmestynyt vielä.Dies Irae wrote:Ohimennen pakko antaa iso käsi Reverend Bizarrelle Death Is Glory… Now:n hyvin tehdystä bookletista.
Kateellisena huutelen kun odotan kuola suupielessä levyä, elä pillastu. Aina jos jättää hymiön pois niin ei osata ottaa huumorilla.
Juu, täytyy tehdä näin. Lisäksi katson pitkän aikaa peiliin (take the hint).Dies Irae wrote:Löysää nyt sitä ruuvia päästäsi.
-