Moshpit tuskassa
^ En tiedä tarkoitatko festarikeikkoja tässä vai mitä, mutta itse olin pari viikkoa sitten Hatebreedin ja Type O Negativen keikalla Jenkkilässä, eikä siellä mitään metallikehikkoa kyllä näkynyt vaan pittaajat pittasi miten halusi (jopa esiintyjien välillä soineiden Panteran biisien aikana
). Ja aika iso pitti muuten oli Hatebreedin aikana, harmi vain etten bändin musasta niin välitä, katsoin keikkaa ja ennen kaikkea pittaamista sitten yläkatsomosta.

Johoh. Viime vuoden Tuskassa todistin pittiä mm. WASPin keikalla. Kyllä se nyt saatana jo vähän kyrsi, vaikka en todellakaan nillitä pittaamisesta keikoilla, joille se kuuluu. Tosin mainitun pitin osallistujat eivät muistaakseni olleet mitenkään erityisen nuoria. Ne oli varmaan niitä ÄIJIÄ.TheKraken wrote:Itse selittäisin sana näin:Spunkmeyer wrote:Jumankavita, mikä piru on Nightwish-pitti? Onko pakko tulla torstaina katsomaan vai kertoisiko joku viisas jo nyt?
Nightwish-pitti: Pitti joka syntyy keikalla, johon se ei todellakaan kuulu. Osallistujien keski-ikä yleensä alle 20 vuotta, mikäli tapahtuma ikärajaton, todennäköisesti vähemmän. Yleensä jonkinlainen risteymä hc-pitin ja perinteisemmän moshpitin välimaastosta
edit: tarkennus
Viime vuonna jatkoilla Virgin Oilissa Torture Killerin keikalla meinasin saada kiertopotkun daijuun. Kaveri älys kyllä lopettaa myöhemmin, oliskohan joku taklannut kumoon kriittisellä hetkellä.Crooked wrote:Esiintyykö täällä keikoilla paljonkin tätä ehkä asioista naurettavinta eli ilmaan potkimista/lyömistä, tuulimyllyleikkejä, mitävitunlie hardcore dancingiksi kutsuttua pelleilyä?
Muuten ollut asiameininki missä ikinä oon käynytkin ja oli noilla äsken mainitsemillani jatkoillakin todella siisti meininki loppupeleis
-
-
Postaa ihmeessä kuva niin muistaa tehdä ns. pre-emptive striken.aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia. Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.
Mitä oon noita sun aikasempia postauksia katellu niin taidat olla aika pitkälti itsekin perseestä.aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
ja tuuppia toisia. Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.
-
Kiitos, kuin sinäkin.scorpse wrote:Mitä oon noita sun aikasempia postauksia katellu niin taidat olla aika pitkälti itsekin perseestä.aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
-
Kasva nyt jo aikuiseksi tuon teiniangstis kanssa. Ei millään pahalla, mut ei tuota itkemistä jaksa enää kukaan katsoa. Elä ja anna toisten elää. Jätkä on kuitenkin muuten metallimiehiä henkeen ja vereen. Pitit kuuluvat metallikeikoille ja sillä sipuli. Harvemmin ne kuitenkaan eturiviä tai miksauskopin kohdilla keikkaa seuraavia häiritsevät.aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
-
aggressor.perverssor wrote:Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.

-
Jos toi aggressor-apina käyttäytyis tosielämässä yhtä vittumaisesti kuin tällä laudalla, saisi luultavasti turpaansa päivittäin. Epäilen kuitenkin vahvasti, että puheet on suuret mutta teot olemattomat.scorpse wrote:Mitä oon noita sun aikasempia postauksia katellu niin taidat olla aika pitkälti itsekin perseestä.aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
-
Siinähän se onkin kun käy vituttaa kun ei voi mennäRausku wrote:aggressor.perverssor wrote:Se on varma että aina jos joku tulee mun kohdalle tuuppimaan niin nyrkki lähtee automaattisesti kohti nepparia.Neuvoisin pysymään keikoilla visusti takarivissä tai yläparvella. Samoin kannattaa vältellä ahtaita julkisia kulkuneuvoja, ruuhkaisia suojateitä yms. Enkä tiedä, miten sopeutuisit esim. Pamplonan härkäjuoksuun.
lähemmäs lavaa diggailee bändiä kun teidän urpojen
täytyy vetää noita vitun tonttutansseja. Ettekö
voisi itseä suksia jonnekin sinne takariviin leikkimään
niitä miehistymisriittejänne.
Ja kyllä mielelläni välttelen ahtaita julkisia kulkuneuvoja parhaani mukaan mutta en tiedä miten se liittyy pittiin urpo!
Tai en ainakaan ole ikinä bussiin mennessäni joutunut pittiin. En tiedä sitten millä pitti-linjoilla sinä kuljet, ääliö!
-
-
aggressor.perverssor voi yhtä hyvin katsoa bändiä kaukana jos nuo pitit noin paljon vituttaa. Tuollaisella pään aukomisella on turha olettaa että ensi vuonna kaikki seisoo paikallaan eikä kenenkään letti heilu ollenkaan...
Kyllä se on mukavaa katsottavaa artistille kun näkee miten paljon porukka tykkää musiikista. Jos ei ole pittiä se olisi sama asia kuin Tango-illassa ei ole tippaakaan tanssijoita...En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia.
-
Jaa-a, esiintyvälle artistille ei voi osoittaa muuten kuinka paljon diggaa heidän musiikista. Kokeile vaikka ostaa heidän levynsä enemmin kuin lataat sen netistä. Ja eiköhän bändi huomaa jos heitä on katsomassa vaikka 8 000 ihmistä että heistä pidetään. Ja levymyynnitkin varmaan puhuu jotain puolestaan. Ja tuosta diggailustakin selviäsi perinteisellä tukan heilutuksella?Lindeman wrote:aggressor.perverssor voi yhtä hyvin katsoa bändiä kaukana jos nuo pitit noin paljon vituttaa. Tuollaisella pään aukomisella on turha olettaa että ensi vuonna kaikki seisoo paikallaan eikä kenenkään letti heilu ollenkaan...
Kyllä se on mukavaa katsottavaa artistille kun näkee miten paljon porukka tykkää musiikista. Jos ei ole pittiä se olisi sama asia kuin Tango-illassa ei ole tippaakaan tanssijoita...En voi ymmärtää mitä vitun hauskaa on pyöriä ympyrää
ja tuuppia toisia.
-
-
-
Sitten voi pitäytyä kotona jos noin paljon itkettää koska se pitti kuuluu metalli keikkaan katso vaikka keikka dvdeitä niin pitistä ei tarvii kärsiä.aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.

-
Voi vittu mistä arvasin että tuo vastaus tuli.Jaa-a, esiintyvälle artistille ei voi osoittaa muuten kuinka paljon diggaa heidän musiikista. Kokeile vaikka ostaa heidän levynsä enemmin kuin lataat sen netistä. Ja eiköhän bändi huomaa jos heitä on katsomassa vaikka 8 000 ihmistä että heistä pidetään. Ja levymyynnitkin varmaan puhuu jotain puolestaan. Ja tuosta diggailustakin selviäsi perinteisellä tukan heilutuksella?

Nyt puhuin live-tapahtumista en muuten vaan bändin diggailusta. Muutama bändihän (Olikohan se mm. Kreator, Morbid Angel, Amon Amarth) pyysivät pari kertaa moshpittejä ja "Wall Of Deathejä". Kyllähän sitä bändin toivomusta halutaan toteuttaa.

(Tiedoksi sinulle "herra"... Hyllyssä noin. 430 levyä ja 80 LP:tä. Tiedän todella hyvin että bändille se merkitsee paljon kun heidän levyjä ostetaan)
Voi olla että saat olla helvetin typerällä päällä, jos satut menemään keskelle/pitin reunoille tarkoituksena "seurata keikkaa rauhassa".aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
+ eihän siitä seuraamisesta tule hevonvittua kun pitää tunkea nyrkkiä poseriteinien naamaan ku ne tönii.
-
No paikka on yleensä jossa olen katsomassa keikkaa on helvetin hyvä siihen asti kunnes se pitti alkaa pyörimään.cuckaracha wrote:Voi olla että saat olla helvetin typerällä päällä, jos satut menemään keskelle/pitin reunoille tarkoituksena "seurata keikkaa rauhassa".aggressor.perverssor wrote:Edelleen täytyy todeta että moshpit on aivan vitun perseestä.
+ eihän siitä seuraamisesta tule hevonvittua kun pitää tunkea nyrkkiä poseriteinien naamaan ku ne tönii.