kenen kanssa tuskaan?
-
-
-
- Grey Eminence
Nyt alkaa näyttää vähän siltä, että joutuu perjantaina ja sunnuntaina menemään yksin. Ja todennäköisesti tulee yksin nökötettyäkin jossain puun alla, ellen sitten ole aivan tavattoman naamat ja saa jotain sosiaalisuuskohtausta.
Porukkaa kyllä riittää, mutta muut taitaa kiskoa lauantaita lukuunottamatta viinaa alueen ulkopuolella.
Porukkaa kyllä riittää, mutta muut taitaa kiskoa lauantaita lukuunottamatta viinaa alueen ulkopuolella.
-
-
-
Kuten sanottu, tämä sivusto korvaa pian Demin ja Cityn kokonaansalmivaara wrote:Roni wrote:No ihan tuohon viimeiseen lauseeseesi viitatenValtiatar Mustatuuli wrote:Roni, kenelle tarkoitit tuon?Valtiatar Mustatuuli wrote:Itselläni on ikää 13 vuotta, ja olen tänä kesänä sitten ensikertalainen tuolla.
Btw, minut tunnistaa tuolla sitten törkeästä humalasta, ontuvista vitseistä, rasvaisesta tukasta ja luultavasti pullosta joka sisältää vihreää juomaa.
-
- Imperiumi Assistant
Ja myös siitä, että on selkä lavalle päin.Roni wrote:Kuten sanottu, tämä sivusto korvaa pian Demin ja Cityn kokonaansalmivaara wrote:Roni wrote:No ihan tuohon viimeiseen lauseeseesi viitatenValtiatar Mustatuuli wrote:Roni, kenelle tarkoitit tuon?Valtiatar Mustatuuli wrote:Itselläni on ikää 13 vuotta, ja olen tänä kesänä sitten ensikertalainen tuolla.
Btw, minut tunnistaa tuolla sitten törkeästä humalasta, ontuvista vitseistä, rasvaisesta tukasta ja luultavasti pullosta joka sisältää vihreää juomaa.
Mä meen varmaan yhen Oton ja sit Juuson, Jannen, Jannen, Jannen, eikun ehkä sittenkin vaan kahden Jannen Janin, Janin, Ronin, Ronin, Henrin, Taidon, Villen, Ossin, Ollin, Harrin, Tommin, Arton, Kallen, Iiron ja Villen kaa ja sitten noilla on aika paljon bööniksii myös ja sit tietty törmään muihinkin gimmoihin ja kaiffareihin. Pitäisköhän mun listaa niitkin?