HIM:issäAgonizer wrote:Asiaan varsinaisesti liittymättä, mahtaako kukaan tietää TStFftB:n rumpalin nimeä? Siis tunnetumpaa taiteilijanimeä? Tai että missä bändissä soittaa tStFftB:n lisäksi?

Kyllähän sitä vilahtelee noissa bändin virallisissa videoissa sen verran, että jotain ehtii nähdä soitostakin.t-m wrote:Paul Mazurkiewicz,
Onko herralta jotain drumcamia tai muuta videoa olemassa?
Kiinnostaisi nähdä hieman herran sointia lähemmin.
Herra kyllä näyttää HIMissä siltä että ei osaa paskan vertaa soittaa rumpuja. Ulkonäkö tais pettää. Oon kuullu ton aikasemminkin jostain että se on Kaasu ja sillon oli naurussa pidättelemistä - homorockista grindiin..DrumHead wrote:Ja ne Gäässin Blastit ei todellakaan oo mitään hiplausta.
Äijä lyö niin saaaatanan lujaa verrattuna moneen muuhun.
Abyssal^ wrote:mutta hakkis perkele, baariin ens viikonloppuna! Oon ilmeisestikkin jyväskylään tulossa viihteelle.
Amen, brother.-jytyNalle Österman wrote:Dennis Chambers. 'Nuff said.
No ainakin yritän kovasti (toisinaan), hehe. Ei katos, kun ei itse juo ollenkaan, niin ei sitä sitten viihdy myöskään baareissa. Ja nyt on muutenkin aika paljon noita hommia ja melko usein bänditreenejä kun alkaa keikat lähestymään jne.Abyssal^ wrote:Niin no jos pitkäjänteisyyttä riittää niin mikäs siinä. Hieno hommahan se.
Olen monta kertaa miettinyt sitä millä perusteella rumpaleita arvostellaan. Ainakin joidenkin kommenttien perusteella voisi sanoa, että teknisyys on yksi ehdottomuus. Katson tällä hetkellä AC/DC:n DVD:ta ja olen kyllä sitä mieltä, että toi Phil Rudd vetää aivan saatanan tiukasti vaikkei mitään temppukerhoa edustakaan. Tässäkin asiassa on kyllä aika monta näkökulmaa.Agonizer wrote:Herra kyllä näyttää HIMissä siltä että ei osaa paskan vertaa soittaa rumpuja. Ulkonäkö tais pettää. Oon kuullu ton aikasemminkin jostain että se on Kaasu ja sillon oli naurussa pidättelemistä - homorockista grindiin..DrumHead wrote:Ja ne Gäässin Blastit ei todellakaan oo mitään hiplausta.
Äijä lyö niin saaaatanan lujaa verrattuna moneen muuhun.
Hmm, no ei tuo varmaan mahdoton ajatus olisi. Olisi taas yksi ihminen lisää, jonka mielestä mun pedaalisäädöillä on mahdoton soittaa ja setin asettelu on yleisestikin ottaen totaalisen perseestäAbyssal^ wrote:Just just.. No jos sitä tulis vaikka treeni kämpällä poikkeen sit kun sinne päin eksyy.? Tää viikonloppu nyt menikin sit niin että sinne päin ei tullutkaan eksyttyä.
Anteeksi että utelen mutta missähän bändissä/bändeissä hakkinti kannuttaa?hakkinti wrote:No ainakin yritän kovasti (toisinaan), hehe. Ei katos, kun ei itse juo ollenkaan, niin ei sitä sitten viihdy myöskään baareissa. Ja nyt on muutenkin aika paljon noita hommia ja melko usein bänditreenejä kun alkaa keikat lähestymään jne.Abyssal^ wrote:Niin no jos pitkäjänteisyyttä riittää niin mikäs siinä. Hieno hommahan se.
Tämä potkii ja lujaa. Nyt ei muuta ku levylle tämä materiaali. Perkeleen hyvät soundit. "Mää tykkään"asa wrote:Christ´s Doom
Death Cold Road
Siinä viimeisimmät nauhoitukset. Made in Hell, by ourselves.
No voi perkele. Eipä tullut itse kuunneltua noita netissä olevia versioita, niin luulin, että nuo olisivat olleet ne valmiit. Noh.. pitää laittaa sitten linkit niihin "oikeisiin" versioihin, kun ne on netissä..Willholocaust wrote:hakkinti wrote:Kuulostaahan nää nyt "vähän" valmiimmilta ku silloin ne raakileet. Basarit toimii!Itseasiassa tässä kävi nyt niin, että tuohon ladattavaksi lipsahti vahingossa ei-täysin-valmiiksi-miksatut versiot biiseistä. Laitetaan piakkoin ladattavaksi valmiit, sekä yks puuttuva biisi.asa wrote:Mukavan tuhdit saundit ja rummuissa hyvät saundit
Black Hearted wrote: Tämä potkii ja lujaa. Nyt ei muuta ku levylle tämä materiaali. Perkeleen hyvät soundit. "Mää tykkään"
EDIT: Mikä china sulla on tässä käytössä?
Hahahaha. No eihän mulla nyt ole kuitenkaan kuin neljä bändiä/projektia, joista kolme on tiedossa. Vertaa esim. Saukkosen Tuomaksen johonkin 7-8 poppooseenasa wrote:Niin, kysymyshän pitäisi nykypäivänä olla: Missä bändissä Timo ei soittaisi?Agonizer wrote: Anteeksi että utelen mutta missähän bändissä/bändeissä hakkinti kannuttaa?
Ei todellakaan ole vieläkään pöhkömmän kuuloista! Etkös ottanut ne livepätkät videolta? Sitä olisi kiva katsellaasa wrote:Christ´s Doom
Death Cold Road
Siinä viimeisimmät nauhoitukset. Made in Hell, by ourselves.