B L A S T-B E A T......

Muusikoiden keskustelu- ja ilmoitusalue
Post Reply
gehinnom

Post by gehinnom »

Agonizer wrote:Asiaan varsinaisesti liittymättä, mahtaako kukaan tietää TStFftB:n rumpalin nimeä? Siis tunnetumpaa taiteilijanimeä? Tai että missä bändissä soittaa tStFftB:n lisäksi? :?:
HIM:issä :silly:
DrumHead

Post by DrumHead »

Ja ne Gäässin Blastit ei todellakaan oo mitään hiplausta.
Äijä lyö niin saaaatanan lujaa verrattuna moneen muuhun.
Gutlord

Post by Gutlord »

t-m wrote:Paul Mazurkiewicz,

Onko herralta jotain drumcamia tai muuta videoa olemassa?
Kiinnostaisi nähdä hieman herran sointia lähemmin.
Kyllähän sitä vilahtelee noissa bändin virallisissa videoissa sen verran, että jotain ehtii nähdä soitostakin.

Edit: siis esim. Live Cannibalismissa ja The Wretched Spawnin bonuksessa
Anonymous

Post by Anonymous »

DrumHead wrote:Ja ne Gäässin Blastit ei todellakaan oo mitään hiplausta.
Herra kyllä näyttää HIMissä siltä että ei osaa paskan vertaa soittaa rumpuja. Ulkonäkö tais pettää. Oon kuullu ton aikasemminkin jostain että se on Kaasu ja sillon oli naurussa pidättelemistä - homorockista grindiin.. :)
hakkinti

Post by hakkinti »

Grindistä puheenollen: Atakhama - Predatory Acts. (Ei siis grindcorea, mutta grindiä kyllä rummuilla ;))
hakkinti

Post by hakkinti »

Abyssal^ wrote::offt: mutta hakkis perkele, baariin ens viikonloppuna! Oon ilmeisestikkin jyväskylään tulossa viihteelle. :P
:D No tuota, melkoinen ihme saa kyllä tapahtua että meikäläiseen törmää baarissa (siis jossain muussa kuin Lutakon sellaisessa... eikä ens viikonloppuna ole Lutskussakaan mitään hyvää). Eiköhän nuo meidän muut juopot ole baareissa kyllä. Voit vittuilla niille :P.
DrumHead

Post by DrumHead »

Nalle Österman wrote:Dennis Chambers. 'Nuff said.
Amen, brother.-jyty
http://www.drummerworld.com/Videos/denn ... tudio.html
DrumHead

Post by DrumHead »

Herra kyllä näyttää HIMissä siltä että ei osaa paskan vertaa soittaa rumpuja. Ulkonäkö tais pettää. Oon kuullu ton aikasemminkin jostain että se on Kaasu ja sillon oli naurussa pidättelemistä - homorockista grindiin.. :)[/quote]

Pettää. Siinä on ihan "oma meno" kun Gas lyö blastin käyntiin. En uskois ehkä ittekkään, jos en tietäis.
Muutenkin herra on helvetin monipuolinen pötköttelijä. Esim. Kyyrian levyt. Osaa soittaa.
hakkinti

Post by hakkinti »

Abyssal^ wrote:No perkele.. siehä sälli oot! :D
Näinpä. Toiset ryyppää, minä treenaan (veikkei se vielä kummoisesti ehkä näykään, mutta toivottavasti jatkossa).
hakkinti

Post by hakkinti »

Abyssal^ wrote:Niin no jos pitkäjänteisyyttä riittää niin mikäs siinä. Hieno hommahan se.
No ainakin yritän kovasti (toisinaan), hehe. Ei katos, kun ei itse juo ollenkaan, niin ei sitä sitten viihdy myöskään baareissa. Ja nyt on muutenkin aika paljon noita hommia ja melko usein bänditreenejä kun alkaa keikat lähestymään jne.
Opa Boner

Post by Opa Boner »

Agonizer wrote:
DrumHead wrote:Ja ne Gäässin Blastit ei todellakaan oo mitään hiplausta.
Herra kyllä näyttää HIMissä siltä että ei osaa paskan vertaa soittaa rumpuja. Ulkonäkö tais pettää. Oon kuullu ton aikasemminkin jostain että se on Kaasu ja sillon oli naurussa pidättelemistä - homorockista grindiin.. :)
Olen monta kertaa miettinyt sitä millä perusteella rumpaleita arvostellaan. Ainakin joidenkin kommenttien perusteella voisi sanoa, että teknisyys on yksi ehdottomuus. Katson tällä hetkellä AC/DC:n DVD:ta ja olen kyllä sitä mieltä, että toi Phil Rudd vetää aivan saatanan tiukasti vaikkei mitään temppukerhoa edustakaan. Tässäkin asiassa on kyllä aika monta näkökulmaa.
hakkinti

Post by hakkinti »

Abyssal^ wrote:Just just.. No jos sitä tulis vaikka treeni kämpällä poikkeen sit kun sinne päin eksyy.? Tää viikonloppu nyt menikin sit niin että sinne päin ei tullutkaan eksyttyä.
Hmm, no ei tuo varmaan mahdoton ajatus olisi. Olisi taas yksi ihminen lisää, jonka mielestä mun pedaalisäädöillä on mahdoton soittaa ja setin asettelu on yleisestikin ottaen totaalisen perseestä :lol:. Onko jo suunnitelmissa, koska eksyisit?
khand

Post by khand »

Kaipa sitä blastistakin voisi jotain pulista huvikseen.
Minä kun en ole mittään koulutuksia käynyt rumpalointiin niin käytän omia termejäni.Elikkäs bläckis-mättökomppi olkoon ns. kädet normaalissa asennossa takomista, ristissä siis, ja CC-mätöksi sanon oikealla kädellä virveliin ja vasurilla haikkaan takomista.
Jostain syystä oikea käsi tuntuu toimivan paljon nopeammin kuin vasen mistä syystä nopeimmat jutut soittelenkin tällä CC-kompilla. Olen nyt kuiten treenaillut myös nopeasti soittamista tällä bläckis-tyylillä ja vasuri alkaa pikku hiljaa pääsemään vauhtiin.
En ihmettele sinäänsä että esim. Sandoval soittaa kaikki blastit yhdellä jalalla.Saa paljon enemmän "potkua" komppiin. Aikaisemmin ajattelin moisen olevan mahdotonta ennenkuin sain tuon Axisin. :wink: johan alkoi homma toimimaan.
Tuo mitä Roddy sanoi tuossa videossaan oli varmaankin paras "ohje" mättämiseen pitkään aikaan, ainakin minulle, se siis että pyri pitämään kädet alhaalla.Pidin aikaisemmin ainakin tuossa bläckis-mättäillessä käsiä melko isossa kulmassa kehoon nähden mikä aiheutti väsymisen.
Minkälaista virveliä immeiset käyttävät..? Piccolon itse tuossa tilailin kun ajattelin moisen grindissä toimivan, en ole vielä saanut sitä tosin.
Soittelen tosiaan Death du jourissa ja Mental transformationissa.
Zyklon

Post by Zyklon »

http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=16427

EDIT: täydennän nyt sen verran, että tuossa on siis mun entiseltä bändiltä pari biisiä. Kuunnelkaa ja haukkukaa soittoa :roll:
hakkinti

Post by hakkinti »

Zyklon wrote:Kuunnelkaa ja haukkukaa soittoa :roll:
Ihan PASKA!!!!!11

:P

Kuulostaahan nää nyt "vähän" valmiimmilta ku silloin ne raakileet. Basarit toimii! Voisinkin itsekin tästä lähteä niitä treenaamaan, ni pysytään tavoitteissa ;).
asa

Post by asa »

Ei ollut muuten yhtään pöllömpää musiikkia. Rummutus toimii ja oli mielikuvituksellista, eikä puuduttavaa mättöä ja basaria. Mukavan tuhdit saundit ja rummuissa hyvät saundit, tykkäsin ettei niitä oltu ylitriggeroitu. Basarissa nyt ainakin oli triggeri, mutta oliko muuta settiä trigattu?

Tykkäsin, osaathan sie soittaa saatana. Taidanpa minäkin tästä lähteä treenaamaan.
Anonymous

Post by Anonymous »

hakkinti wrote:
Abyssal^ wrote:Niin no jos pitkäjänteisyyttä riittää niin mikäs siinä. Hieno hommahan se.
No ainakin yritän kovasti (toisinaan), hehe. Ei katos, kun ei itse juo ollenkaan, niin ei sitä sitten viihdy myöskään baareissa. Ja nyt on muutenkin aika paljon noita hommia ja melko usein bänditreenejä kun alkaa keikat lähestymään jne.
Anteeksi että utelen mutta missähän bändissä/bändeissä hakkinti kannuttaa?
asa

Post by asa »

Agonizer wrote: Anteeksi että utelen mutta missähän bändissä/bändeissä hakkinti kannuttaa?

Niin, kysymyshän pitäisi nykypäivänä olla: Missä bändissä Timo ei soittaisi? 8)
asa

Post by asa »

Christ´s Doom
Death Cold Road

Siinä viimeisimmät nauhoitukset. Made in Hell, by ourselves.
Anonymous

Post by Anonymous »

asa wrote:Christ´s Doom
Death Cold Road

Tämä potkii ja lujaa. Nyt ei muuta ku levylle tämä materiaali. Perkeleen hyvät soundit. "Mää tykkään"

EDIT: Mikä china sulla on tässä käytössä?
Last edited by Anonymous on Sun Feb 20, 2005 12:57 pm, edited 1 time in total.
Zyklon

Post by Zyklon »

Willholocaust wrote:
hakkinti wrote:Kuulostaahan nää nyt "vähän" valmiimmilta ku silloin ne raakileet. Basarit toimii!
asa wrote:Mukavan tuhdit saundit ja rummuissa hyvät saundit
Itseasiassa tässä kävi nyt niin, että tuohon ladattavaksi lipsahti vahingossa ei-täysin-valmiiksi-miksatut versiot biiseistä. Laitetaan piakkoin ladattavaksi valmiit, sekä yks puuttuva biisi.
No voi perkele. Eipä tullut itse kuunneltua noita netissä olevia versioita, niin luulin, että nuo olisivat olleet ne valmiit. Noh.. pitää laittaa sitten linkit niihin "oikeisiin" versioihin, kun ne on netissä..
asa

Post by asa »

Black Hearted wrote: Tämä potkii ja lujaa. Nyt ei muuta ku levylle tämä materiaali. Perkeleen hyvät soundit. "Mää tykkään"

EDIT: Mikä china sulla on tässä käytössä?

Nämä tulevat piakkoin 7" vinyylinä NORTHERN HERITAGEN kautta.

Chinat on:
ZILDJIAN 18" Oriental china thrash
PAISTE 18" signature china, 20" Sound Formula 20" china
WUHAN: 14" china

Joista taidat tarkoittaa tuota 18" Signaturea joka on enemmälti esillä noissa biiseissä.
Last edited by asa on Tue Apr 05, 2005 11:16 am, edited 2 times in total.
asa

Post by asa »

Jos jotain kiinnostaa ostaa DM5 rumpumoduuli niin ottaa YV:tä. Tilasin Thomannilta, ja aion palauttaa sen perjantaina ellei ostaja ehdokkaita löydy. Moduuli pari kertaa käytetty, eli luonnollisesti uudenveroinen.

Palaan perjantaina Pristin keikoilta, ja silloin lähtee moduuli takaisin Saksaan, ellei ostajaa ole löytynyt.
hakkinti

Post by hakkinti »

asa wrote:
Agonizer wrote: Anteeksi että utelen mutta missähän bändissä/bändeissä hakkinti kannuttaa?
Niin, kysymyshän pitäisi nykypäivänä olla: Missä bändissä Timo ei soittaisi? 8)
Hahahaha. No eihän mulla nyt ole kuitenkaan kuin neljä bändiä/projektia, joista kolme on tiedossa. Vertaa esim. Saukkosen Tuomaksen johonkin 7-8 poppooseen ;). Oli noita bändejä kyllä yhdessä vaiheessa lähellä tulla melkein yhtä paljon, mut eipä sit kuiteskaan 8).
hakkinti

Post by hakkinti »

asa wrote:Christ´s Doom
Death Cold Road

Ei todellakaan ole vieläkään pöhkömmän kuuloista! Etkös ottanut ne livepätkät videolta? Sitä olisi kiva katsella ;).
Post Reply