Mitään ei trigattu. Kuuntelin ton pari päivää sitten ja basari kyllä vaikuttaa melko hemmetin hyvältä, mikäli sitä ei hirveästi jälkeenpäin (miksaus) muokattu. Eli siis missään ei ollut triggereitä, mutta soundeja kyllä katsottiin koneella hieman jälkikäteen (koska lähtösoundi varsinkaan virvelissä ei ollut mikään hyvä - eikä täten ole lopputuloskaan), eli ehkä sitä basariakin on hieman katottu. Äh, en osaa sanoa varmaksi. Mutta trigattu as in "triggeri rumpuun ja hiplataan kalvoja ja kaikki kuulostaa voimakkailta" niin nope.Abyssal^ wrote:Onks tossa snarea tai mitään sit trigattu?
Öö no nyt kun olen ensimmäistä paria vielä ohessa kuluttamassa, niin eipä ole ollut ongelmia. 8DN-mallissa en muista olisikohan kerran irronnut... ehkä. Kyllähän mulla ehkä pari kertaa on tippi irronnut Vic Firthin kapuloissa. Taisi kerran tai kaksi irrota niistä Pro-Markeistakin (tosin niitä käytin paljon pidempään). En mä tiedä, ei nyt ainakaan vielä mitään kovin huolestuttavaa ole ilmaantunut (tai sit olen vain unohtanut tuolta 8DN-aikakaudelta vastaavat, heh). Portnoyn-palikoiden pituutta en muista, mutta sen voin sanoa, että kun ensimmäisiä kertoja niillä soittelet, niin "etupainoiset" on yksi niistä adjektiiveistä, joita käytätPokasaha wrote:Eikö teikäläisellä irtoa vicin 5an:nistä tippi tolkuttoman herkästi? -- Miten tuossa portnoy-mallissa pysyi tippi ja miten pitkä se on?

Edit/Lisäys: Tuo mitä Janne sanoi yllä Portnoy-kapuloiden lakasta pitää paikkansa. Ennen ei ollut, mutta jossain vaiheessa huomasin, että nyt on jotain lisätty kapulan pintaan. Siitä en tykännyt kyllä yhtään.