Moshpit tuskassa

Tuska Metal Fest - keskustelu
Post Reply
Pohjolankarppa

Post by Pohjolankarppa »

Profostus says:
kirjoa sinne että haistakkee työ kaikki paska! ei kiinnosta!
Chaasrainer

Re:

Post by Chaasrainer »

Arcane wrote:Sitten kun alkaa häiritä omaa kuuntelua sen verran, että vetäsee vähän poskelle tai tönäisee voimillaan kusipäät kumoon, niin johan tulee sen 120-kiloisen poikaystävän kädestä turpaan. Viekää ne pissiksenne niihin ojiin sammumaan ja käykää edes yläaste, jotta osaatte paikallistaa pitin.
Vähän samoilla linjoilla, paitsi että mun kokemuksien mukaan ei tarvitse edes "vetästä poskelle", vaan siellä kakkosrivissä on joku körmy joka suojelee tiukasti muijaansa ja kun takaapäin pitistä joku tönäsee mua vähän eteenpäin ja ajaudun sattumalta sitä körmyä päin niin se mulkasee mua helvetin pahasti ja pahimmassa tapauksessa tarjoaa kyynärpäätä. Jotkut ei siis tunnu käsittävän, että jos joku tulee selkään pikkasen niin se ei välttämättä itse omasta aloitteestaan ole sitä tehnyt vaan se paine on lähtenyt juuri sieltä pitistä.
TheKraken

Re: Moshpit tuskassa

Post by TheKraken »

Ei nyt suoranaisesti liity pitteihin, mutta pissiksiin.

Jumalauta, että vituttaa nämä naikkoset jotka sukupuolensa turvin survoutuu läpi koko yleisön ja tulee siihen sinun taakse eturiviin ja yrittävät vielä ängetä ohitse. Sitten kun jämäkästi seisot paikallasi, niin alkaa "sä oot niin paljo mua pidempi, että näät ihan yhtä hyvin taaempaakin. Hihihihi".
Rid

Re: Moshpit tuskassa

Post by Rid »

Viime vuonna Tuskassa oli mainiot pitit. Ne pysyttelivät siististi kasassa ja sivullisia pittiin haluamattomia ei vetästy avarilla päin näköä.

Sitä vain jäin miettimään että miksi pitit ovat joskus eturivissä? Tai siis kun pitin pyörteissä poukkoilee niin bändiä ei kuitenkaan näe, joten eikö olisi käytännöllisempää olla taaempana keskellä (taaempana, ei takarivissä) missä soundit on paremmat?
TheFourthHorseman
Posts: 622
Joined: Sat Jan 04, 2003 12:11 pm
Location: Turku

Re: Moshpit tuskassa

Post by TheFourthHorseman »

Rid wrote:Sitä vain jäin miettimään että miksi pitit ovat joskus eturivissä? Tai siis kun pitin pyörteissä poukkoilee niin bändiä ei kuitenkaan näe, joten eikö olisi käytännöllisempää olla taaempana keskellä (taaempana, ei takarivissä) missä soundit on paremmat?
Siellä ne kyllä yleensä onkin. Ehkä pienemmillä keikoilla lähempänä lavaa...ja Tuskassakin tuppaa päälavan keikoilla alkupäivästä olemaan pitti aika edessä, mitä nyt ainakin Hatespherestä ja Misery Indexistä muistan. Sitä en osaa sanoa miksi, kai ne on vähän siinä missä tykkää olla.
En kyllä sanoisi soundeilla olevan asian kanssa mitään tekemistä. :P
Kivenkantaja

Re: Moshpit tuskassa

Post by Kivenkantaja »

Tää on todennäkösesti laudan kaikkien-aikojen legendaarisin ketju! Jatkakaa.
Kivenkantaja

Re: Moshpit tuskassa

Post by Kivenkantaja »

Tuleeko toi Moshpit ens vuonnaki?
Skelethos

Re: Moshpit tuskassa

Post by Skelethos »

Kivenkantaja wrote:Tuleeko toi Moshpit ens vuonnaki?
Moshpit PERUTTU
Entomba

Re: Moshpit tuskassa

Post by Entomba »

Skelethos wrote: Moshpit PERUTTU
:(
Okei, nyt on sitten myytävä lippu pois.
Kiitti infosta.

Ainut bändi, jota olin tulossa katsomaan.
Vittu!

Nooh, toivottavasti edes seuraavana vuonna...
pataluhta

Re: Moshpit tuskassa

Post by pataluhta »

Entomba

Re: Moshpit tuskassa

Post by Entomba »

Kai ROCKPOLIISI tulee tänäkin vuonna?!??!
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Re: Moshpit tuskassa

Post by hyrrä »

BloodyHyeena wrote:Kai ROCKPOLIISI tulee tänäkin vuonna?!??!
dät huge nigga? :shock:
hyrrä
Posts: 644
Joined: Thu Jul 24, 2008 5:01 pm
Location: Helsinki / Turku

Re: Moshpit tuskassa

Post by hyrrä »

Puksu wrote:
aarghto wrote:^Olet hoikka, isotissinen ja hyvännäköinen ja seurustelet silti jonkun 120kg läskin kanssa? :|

Kyllä sitä ihmismassassa tunkea saa mutta jos joku pikkunoita/velho tulee kynsimään kylkeä kun en päästä ohi niin kyynerpää voi osua vahingossa nenään.
Ei kyllä mun painavin miesystävä ikinä on varmaan ollut jotain 80 tai 90 kiloinen... mistä mä heidän painojaan oon voinut tietää. Mutta joo siis ei isossa miehessä oo välttämättä mitään vikaa, jos on muuten kiva ja hurmaava. Hirvee ylipaino on vain terveysriski. Kauhean laihat miehet ei sytytä, liika laihuus on rumaa. Poikkeuksena pitää sanoa Fintroll-yhtyeen laulajapoika Vreth joka on melkoisen laiha, mutta kaunis kuin nukke, ihankuin taideteos oikeastaan.
Saanko oksentaa sun korsettiis? Pidätkö sellaisesta?
TheFourthHorseman
Posts: 622
Joined: Sat Jan 04, 2003 12:11 pm
Location: Turku

Re: Moshpit tuskassa

Post by TheFourthHorseman »

Puksu wrote:Mä kyllä aina tungen eturiviin jos pääsen. Mut siis en kyllä tiedä että voiko mua lukea pissikseen, onko siihen joku ikäraja? Ei oo sitä 120-kiloista miestäkään ku käyn aina yksin keikoilla. Ja jos joku seisoo jämäkästi paikallaan niin kierrän, mut eturiviin mä kyllä tungen. Vai onko se muka epäkohteliasta tunkea eteen?
Kyllä, on. Luuletko että kaikki muut on tulleet sinne eturiviin ihan vaan päästääkseen sinut eteensä? Aivan varmasti tulee sanomista jos yrität miun eteen änkeä. Eri asia tietysti jos on tilaa, yleisö on tarpeeksi hajallaan jotta voi kiinnostuneempana mennä lähemmäs...mutta jos koittaa parista ensimmäisestä rivistä jyrätä läpi niin ei kannata välttämättä ihmetellä jos joskus tulee kyynerpäätä. "En lähde katsomaan bändiä ollakseni muille mieliksi vaan itselleni" toimii toisinkin päin.
kukkakaali

Re: Moshpit tuskassa

Post by kukkakaali »

Voin kuvitella, miten tunnin verran eturivin tuntumassa keikan alkua odotelleita fanityttöjä ja -poikia vituttaa, kun joku äkäinen jättiutareinen vähä-älyinen goottipygmi koittaa puskea ohi.

Muista Puksu hyvä sitten se ehkäisy niissä saantihommissa, jälkeenjääneisyys on kuulemma perinnöllistä.
Dunwich
Posts: 93
Joined: Sat Aug 24, 2002 1:26 pm
Location: Tampere
Contact:

Re: Moshpit tuskassa

Post by Dunwich »

Puksu wrote:Itse olen noista edellämainituista vain se pygmi, mutta voihan se jotakuta itkettää jos pygmi ohittaa.
Pygmi harvemmin pystyy tunkemaan ohi (ellei ole sitä alalajia, joka mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan), vaan apinoiden kuningatar jumittuu selän taakse tönimään ja vinkumaan ja parhaassa tapauksessa käy ryysyihin kiinni.
En mä sellaisesta suutu, jatkan tunkemista ja annan kyynärpäätä takasin jos joku rupee hirveästi huitomaan.
Juuri tähän malliin. Toivottavasti sattuu nenään.
Holden

Re: Moshpit tuskassa

Post by Holden »

Tiesitkö muuten, Puksu, että modernin ouroboroksen symbolina toimii tätä nykyä kuvaelma jossa afrikan-amerikkalainen henkilö varastaa omaa väritelevisiota itseltään? Siis ennenhän kyseessä oli omaa häntäänsä pureva käärme, joka yleensä on tyylitelty ympyrän muotoon. Mielestäni moderni versio on huomattavasti osuvampi.

Esität muuten erittäin hyviä huomioita ja otat arguentteihisi ja argumentointiisi kohdistuvan kritiikin todella hyvin. Sanoisinko suorastaan tissit törröttäen ohjusten lailla. Uskon että nisäsi ovat tuoneet paljon iloa elämääsi. Olkoot siis näin jatkossakin. Kaksosille pitkää ikää ja onnea.
Holden

Re: Moshpit tuskassa

Post by Holden »

Pistin muuten ilolla merkille, että olet oppinut vihdoin quottaamaan ihan oikein.

Kiitokset terveisistäsi, itsekin puristin omia nisiäni äkillisen yhteyden tunteen inspiroimana.

Arvasinkin, että ouroboros puhuttelee sinua. Sinähän muuten voisit olla oikein moderni ja ottaa tatuointina ehkä sen televisiovarkaan. Itsellään herkutteleva käärme kun on ehkä vähän turhan raisu tuollaiselle herkälle daamille?
Holden

Re: Moshpit tuskassa

Post by Holden »

Toivottavasti törmätään tuskassa oikein riehakkaassa moshpitissä, jossa kuitenkin on kaikille tilaa ja kaikki saa tasapuolisesti nauttia musiikista! Puksukin sitten tosiaan laittaa sen kukkakaalin kortsuvinkin korvan taakse. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.
luonnonoikku

Re: Moshpit tuskassa

Post by luonnonoikku »

Huomatkaa, että Puksu on kahteen kertaan erikseen korostanut hänellä olevan rutosti tatuointeja. En tiedä miten tämä aiheeseen liittyy, mutta kun kerran sivuraiteille on menty, niin puhutaan mieluummin hänen puskureista. Kiinnostaa enemmän.
ouzei666
Posts: 363
Joined: Sat Aug 24, 2002 8:20 pm
Location: Kotka
Contact:

Re: Moshpit tuskassa

Post by ouzei666 »

Mä ainaki haluun tietää minkälaisia tatuointeja on kyseisissä tisseissä
luonnonoikku

Re: Moshpit tuskassa

Post by luonnonoikku »

Mitäpä jos seisoskelun ja moshpittien sijasta kaikki pyörittäisivät pyllyä tänä vuonna ihan vimmatusti.
Post Reply